Citat:
Ursprungligen postat av
McBullz
Hur är det att ragga på MDMA? Att gå in stenhårt för att hitta sig en dam, man blir ju helt klart fylld med mer självförtroende osv...Har testat MDMA en gång och då var det bara dansgolvet som gällde av förklarliga skäl. Någon som har erfarenhet av att köra en raggningsrunda på detta magiska tillskott?

Skulle inte klara av att ragga toppad på mdma, man har ju redan klimax-känslan i kroppen. Däremot att chilla i ormgrop med drogade hippies på mdma, då snackar vi. Men det krävs en del självförnedring för att ta sig dit!
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
GnizZ
jag sitter och diskuterar mdma med en kompis och vi försöker lista ut om det gör någon skillnad eller ej i hur mycket man tar. dvs om man bara skulle ta en 0.1a en gång i månaden på fester istället för större doseringar med större mellanrum. eller bränner man allt serotonin oavsett intagsmängden av md?
Skulle inte säga bu eller bä.om bieffekterna mdma kan ge, mycket individuellt. Vet folk som inte blivit konstiga av att ta 1g i månaden uppdelat på 4 tillfällen medan en själv nåde upplevt blackouts och berg-o-dalbana efter e.
Värt att ta minsta dos såklart. När jag slagit i mig 0,5g så har det dock blivit mdma på nya nivåer med intensiva (oev) hallisar och overklighetskänslor samt ett ihållande magont som inte är så nice...