Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-24, 15:12
Medlem
Hej alla,

Kan bara skriva en liten varning åt folk som går på SNRI och vill ta MDMA, tar själv 90mg Duloxetin (Cymbalta) dagligen och testade att ta 210mg rena kristaller oralt.

Blev lite varm i kroppen efter ca. 1 timma och blev på lite bättre humör men det var allt.
Så det sög, måste tydligen sluta ta dom i ett par dagar för att få någon effekt.

Någon som vet hur många dagar man måste sluta ta sitt SNRI och om det kan vara obehagligt att bara sluta ta dom tvärt?

/Thenewguy
Citera
2016-04-25, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GnizZ
jag sitter och diskuterar mdma med en kompis och vi försöker lista ut om det gör någon skillnad eller ej i hur mycket man tar. dvs om man bara skulle ta en 0.1a en gång i månaden på fester istället för större doseringar med större mellanrum. eller bränner man allt serotonin oavsett intagsmängden av md?

Dosen spelar absolut stor roll. Jag brukar ta så lite som möjligt som krävs för effekt och aldrig fylla på, jag mår inte dåligt över huvud taget dagarna efter. Testade att köra ett längre race med påfyllnad en gång och då kände man sig märkbart deppig, bränd och sliten i huvudet dagarna efter. Borde ju rimligtvis bero på att serotoninet är totalttömt?

Håller du dig till under 200mg så bör du alltså inte ha tömt serotoninet helt och bör därför kunna poppa oftare gissar jag?
Citera
2016-04-25, 20:30
Medlem
Hur är det att ragga på MDMA? Att gå in stenhårt för att hitta sig en dam, man blir ju helt klart fylld med mer självförtroende osv...Har testat MDMA en gång och då var det bara dansgolvet som gällde av förklarliga skäl. Någon som har erfarenhet av att köra en raggningsrunda på detta magiska tillskott?
Citera
2016-04-26, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
Hur är det att ragga på MDMA? Att gå in stenhårt för att hitta sig en dam, man blir ju helt klart fylld med mer självförtroende osv...Har testat MDMA en gång och då var det bara dansgolvet som gällde av förklarliga skäl. Någon som har erfarenhet av att köra en raggningsrunda på detta magiska tillskott?

Haha det är nog ingen bra idé. För det första mår man ju så bra så man skiter i brudar och vill bara dansa. För det andra blir man ju rätt empatisk, känslosam och bögig på mdma, inget som går hem hos brudarna direkt

Självförtroende är inget jag märkt av direkt?

Du borde testa kokain i så fall, DÄR snackar vi självförtroende Man blir krogens douche och går verkligen hem hos brudarna
Citera
2016-04-26, 08:50
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Skulle inte klara av att ragga toppad på mdma, man har ju redan klimax-känslan i kroppen. Däremot att chilla i ormgrop med drogade hippies på mdma, då snackar vi. Men det krävs en del självförnedring för att ta sig dit!
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av GnizZ
jag sitter och diskuterar mdma med en kompis och vi försöker lista ut om det gör någon skillnad eller ej i hur mycket man tar. dvs om man bara skulle ta en 0.1a en gång i månaden på fester istället för större doseringar med större mellanrum. eller bränner man allt serotonin oavsett intagsmängden av md?
Skulle inte säga bu eller bä.om bieffekterna mdma kan ge, mycket individuellt. Vet folk som inte blivit konstiga av att ta 1g i månaden uppdelat på 4 tillfällen medan en själv nåde upplevt blackouts och berg-o-dalbana efter e.
Värt att ta minsta dos såklart. När jag slagit i mig 0,5g så har det dock blivit mdma på nya nivåer med intensiva (oev) hallisar och overklighetskänslor samt ett ihållande magont som inte är så nice...
Senast redigerad av JuristGross 2016-04-26 kl. 09:00.
Citera
2016-04-26, 23:33
Medlem
Nån som har tips på hur man blir kåt över huvudtaget på mdma? Hade varit asnajs att kunna njuta av sex lika mycket som allt annat men det går inte är helt sexuellt avstängd haha

Ska prova ta mindre nästa gång annars. Tänker att man är okåt för att man inte kan typ fokusera
Citera
2016-04-27, 00:15
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w00b1
Nån som har tips på hur man blir kåt över huvudtaget på mdma? Hade varit asnajs att kunna njuta av sex lika mycket som allt annat men det går inte är helt sexuellt avstängd haha

Ska prova ta mindre nästa gång annars. Tänker att man är okåt för att man inte kan typ fokusera
1. Ha massageolja till hands.
2. Ha en person du vill gosa och ha sex med till hands.
3. Knarka.

En bonus är ju om man typ leker nåt roligt eller kanske klär på sig nåt spännande. Ha lite fantasi!
Citera
2016-04-27, 15:22
Medlem
Guldvaskarns avatar
Citat:
Funkar utmärkt!
Citera
2016-04-28, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvaskarn
Funkar utmärkt!

Ironi eller inte?
Citera
2016-04-28, 10:41
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ironi eller inte?
Måste vara ironi
Citera
2016-04-28, 11:49
Medlem
Petflaskas avatar
Käkade E första gången igår. Ett blått piller med sex prickar på lika som nr 6 på en tärning och en prick på motsatt sida. Nån som vet nåt om dom? Bet av 1/5 ca och gav polaren jag tog resten. Han balla ur totalt medans mitt rus inte blev något speciellt.
Citera
2016-04-28, 17:43
Medlem
fghjkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petflaska
Käkade E första gången igår. Ett blått piller med sex prickar på lika som nr 6 på en tärning och en prick på motsatt sida. Nån som vet nåt om dom? Bet av 1/5 ca och gav polaren jag tog resten. Han balla ur totalt medans mitt rus inte blev något speciellt.

Det normala är att inte rekomendera att dela knappar, eftersom att man inte vet hur MDMA:t är fördelat, det som kan ha hänt är att din polare fick större delen av mängden.

Har ej koll på dessa "blå tärningar" men kolla lite i tråden om olika batcher, alternativt googla "blue dice pill" och dyl. för att se hur starka dem verkar vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in