Men han borde ju fått rött kort direkt för förseelsen, såg något liknande på Youtube från grekiska ligan där det regnade saker över en spelare, han kastade upp en öl (?) och fick rött kort direkt.
Domaren såg kanske inte exakt vad som hände? Men att spelare kastar saker på publiken är så klart
inte ok öht.
Innan någon kommer med det självklara, att kasta smällare mot spelare är aldrig ok.
Hårt vet jag inte, men straffas bör han. MFF har dock gått ut med att dom inte straffar honom.
Hörnflaggan träffade tydligen en tolvåring.
Förståeligt att han reagerar men han måste sansa sig
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Spoilern
Men han borde ju fått rött kort direkt för förseelsen, såg något liknande på Youtube från grekiska ligan där det regnade saker över en spelare, han kastade upp en öl (?) och fick rött kort direkt.
Hade nog blivit det om inte linjedomaren hade hamnat i chocktillstånd. Utan att veta eller ha läst något så känns det väl som att det var därför matchen avbröts, inte för att Sana fick tuppjuck? För övrigt väldigt lite fokus på linjedomaren, men det är förståeligt när Sana gjorde som han gjorde, och framförallt när den där puckade hockeyspelaren fick för sig att storma planen
Jag tror inte att någon annan domare blev skadad men om ass. domare inte är i skick att fortsätta så kanske han inte kan sköta 4:e domarens uppgift. För visst måste det finnas en fjärde domare på plats?
Vet att de i nån match för några år sedan på Gamla Ullevi ropade ut i högtalarsystemet om det fanns nån domare i publiken. Två av domarna hade skadats.
Så de hade ju kunnat lösa sig om vilja fanns där.
Vet att de i nån match för några år sedan på Gamla Ullevi ropade ut i högtalarsystemet om det fanns nån domare i publiken. Två av domarna hade skadats.
Av någon anledning var jag på den matchen. Fanns någon div. 2-domare på läktaren då som fick kliva ner och ställa upp som assisterande.
skillnad mellan klubbar?
Kollat HIF som ligger mig varmt om hjärtat, i deras match mot AIK
I 60 min hör jag hört deras trummande "Åh vi är gnaget, AIK..."
Nog inte många drägg där.
Nä ge klubbarna som tillåter äckliga IQ befriade mänskor att gå på fotboll- feta minus.
skillnad mellan klubbar?
Kollat HIF som ligger mig varmt om hjärtat, i deras match mot AIK
I 60 min hör jag hört deras trummande "Åh vi är gnaget, AIK..."
Nog inte många drägg där.
Nä ge klubbarna som tillåter äckliga IQ befriade mänskor att gå på fotboll- feta minus.
Troligen sveriges två bästa supporterklubbar som möts ikväll...
Det är kanske troligt att det fanns någon domare på läktaren men nu var det ju ingen skada som assisterande råkade utför. En banger går knappast in i kategorin skador.
När kameran zoomade in Henke idag minut 78 då såg man att han äntligen har GULD i blicken.
Det svänger fort! Nu efter att ha sett de ögonen så vet jag att guldet kommer hem. Minns vart ni läste det först
Den matchen ringde de in en assisterande domare i AS som bodde i Göteborg som jag minns det.
Jag har också ett vagt minne av detta! Det jag tänker på är från en ÖIS-match typ 2011-2014 nån gång, andra halvlek blev fördröjd 30 minuter pga de behövde en ny domare.