Citat:
Ursprungligen postat av
Hwal
Varför skall ett annat land ha texter på språk som befolkningen inte talar eller kan läsa? Hade ju varit idiotiskt att gå igenom 100 olika alternativ när du inte förstår 99,9 % av språken. Se med engelsk text om det är så jobbigt att lyssna.
Klart du kan kolla på serbiska, har säkert någon film som inte usa har. Men om du tittar på en amerikansk sida kan du ju inte räkna med att det står på svenska. Fan vad folk är bortskämda, pinsamt ärligt talat.
Jo, fast jag talar från eget perspektiv, inte från amerikanskt.
Vad jag menade var att, i sådana fall är det ingen skillnad mellan att se på låt oss säga rumänskt, serbisk eller tjeckisk tv kanal där man inte förstår texten, eller som i mitt fall att jag hade förstått texten på serbiska (såvida det inte är kyrillisk text) men haft större begränsningar jämfört med svensk text.
I sådana fall hade man ju bara lyssnat då man inte förstått texten, och då hade det varit samma som att titta på amerikansk Netflix. Och i sådana fall lönar det sig inte att betala för Netflix, eftersom man i sådana fall kan titta på liknande i rumänsk, serbisk, tjeckisk tv. Förstår du nu vad jag menar?
När det handlar om att betala pengar så är vi nog alla rätt bortskämda, men å andra sidan är väl detta aldrig något riktigt dåligt.