Citat:
Ursprungligen postat av
tyydfu
Att bli väck är det enda sättet för mig att slippa självmordstankar. Igår satt jag på en takparkering å bara satt å stirrade på vad jag trodde va flygande ödlor (egentligen fåglar) och letade efter mina fötter för dom va borta x)
Låter som riktigt jävla hår på bröstet röka det där, grattis till att ha hittat en bra source.
Kanske ej att rekommendera att beställa en massa från amsterdam på regelbunden basis dock, känns som ett bra recept på torsk.
Om du nu tvunget ska använda det mot självmordstankar så se till att försöka få tag på nån mera neråt, cbd-rik "medicinal" strain. Borde inte va svårt om du nu ändå ska beställa från såpass bra sources som du verkar ha hittat. Be om nåt som är bra att sova på.
Och köp en vaporizer, om du inte gillar att röka med tobak. Tycker det blir mycket "renare", klarare och mildare rus, fast utan att tappa den glada trippigheten (om man röker uppåtweed).
Det allra bästa är ju dock om du skaffar dej en hobby som tex att börja träna. Och försök så gött du kan att bara strunta i dina självmordstankar (och alla andra jobbiga tankar). Det funkar bättre än man tror om man bara är konsekvent och uppmärksam.
Ang doseringen så är det ju bara att pröva med betydligt mindre sen öka dosen tills du känner nåt. Men har du bra röka, ej megatolerans och ska vardags röka själv framför datorn på kvällen tex så tycker jag det kan räcka med ganska lite, kanske lite större än ett pepparkorn om det är bra brunt, sen kanske man rullar fler beroende på hur länge man stannar uppe
Är det fredag eftermiddag efter en veckas jobb och man har korkat en bir hällt upp en whisky nyss vatt och tränat ja då har man ju i desto mer såklart