2016-04-24, 17:16
Medlem
Samma fråga här. kronos är ofta uppemot en timme kö. Funkar om man skall spela lite själv, men några raids kan det ju aldrig bli tal om.
Citera
2016-04-24, 17:36
Medlem
Flairrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Samma fråga här. kronos är ofta uppemot en timme kö. Funkar om man skall spela lite själv, men några raids kan det ju aldrig bli tal om.

Kön påverkar bara de spelare som inte är lvl 60. Har du ett account med en lvl 60 så går du förbi kön automatiskt.
Citera
2016-04-24, 18:18
Medlem
naborus avatar
källa på de?
Citera
2016-04-24, 18:46
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Kronos kommer öppna en ny PvE Server inom kort..
Citera
2016-04-24, 20:36
Medlem
Julmustarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity

PvP server tydligen Frågan är om man orkar börja där eller inte, men skönt med en nystart ifs. Har bara hunnit bli 20 på Kronos.

https://www.facebook.com/TheProjectKronos/?fref=ts
Senast redigerad av Julmustarn 2016-04-24 kl. 20:57.
Citera
2016-04-24, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity

En väl fungerande PvE-server är det enda som skulle kunna motivera mig att starta om efter Nost. Är dock intresserad av att veta varifrån du fått dessa uppgifter. De enda uppgifter jag hittar är de om Kronos 2 som ska starta på onsdag den 27 april och som ska bli en PvP-server; "Finally, it has been decided that Kronos II will be a PvP server." Har du ytterligare info så är det naturligtvis glädjande men jag ser inget om någon Kronos 3 eller vad den nu skulle tänkas kunna heta så jag tror att jag får fortsätta vänta på att privatserverleverantörer tar sitt förnuft till fånga och inser att det finns en väl så stor spelarbas som är intresserad av PvE-servers.
Senast redigerad av Moki 2016-04-24 kl. 23:08.
Citera
2016-04-24, 23:35
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
En väl fungerande PvE-server är det enda som skulle kunna motivera mig att starta om efter Nost. Är dock intresserad av att veta varifrån du fått dessa uppgifter. De enda uppgifter jag hittar är de om Kronos 2 som ska starta på onsdag den 27 april och som ska bli en PvP-server; "Finally, it has been decided that Kronos II will be a PvP server." Har du ytterligare info så är det naturligtvis glädjande men jag ser inget om någon Kronos 3 eller vad den nu skulle tänkas kunna heta så jag tror att jag får fortsätta vänta på att privatserverleverantörer tar sitt förnuft till fånga och inser att det finns en väl så stor spelarbas som är intresserad av PvE-servers.

Jag skrev de där innan dom sa att de skulle vara PvP, dom bytte från PvE till PvP av någon anledning..
Citera
2016-04-25, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thirtyseven
Vilka klasser/roller behöver ni?

Vi har täckt det mesta, så allt är välkommet egentligen . Bara adda Badboys in game, levlar en hunter, äntligen ledig från en vecka där jag jobbat 80 timmar. Så får tid att levla nu och fixa 80 den här veckan förmodligen. Kommer starta en DK på 55 som heter Prixm men adda Badboys så länge så fixar jag invite.

Citat:
Ursprungligen postat av xfiler76
ok kommer ni att köra där?
har ni någon Guild man kan joina ?
hör av dig med pm

Vi kommer att köra där men vi vet inte hur många vi blir då dom flesta i guilden (vi var runt 35-40 aktiva) så har typ 25 inte hört av sig sen veckan efter PlayTBC failade.
Citera
2016-04-25, 14:13
Bannlyst
Bara att adda Badboys på ToD så får alla som vill en invite till gillet. Vi kommer raida 10 manna, dom flesta började i veckan och är runt lvl 60-70 atm.
Citera
2016-04-25, 19:00
Medlem
Någon som kommer spela på Kronos 2? Flashback guild ?!

Jag ska gå horde!
Citera
2016-04-25, 19:54
Medlem
Julmustarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jalokin
Någon som kommer spela på Kronos 2? Flashback guild ?!

Jag ska gå horde!

Kommer gå Alliance, ses i Azeroth
Citera
2016-04-25, 22:24
Medlem
Neroxxs avatar
Så jäkla nice med en hederlig vanilla pvp server igen.
Det kommer att bli sjukt nice.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in