2015-03-24, 14:14
Medlem
Sokools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Folket på Nost. verkar dock vara riktigt bra då det man vet att det är spelare som inte är 14 bast, för de var knappt påtänkta när Vanilla släpptes. Även om det är jobbigt att levla i början pga överbelastning så är intrycket riktigt bra!

Håller med, folket man lirar med verkar överlag mycket trevliga
Citera
2015-03-24, 20:34
Medlem
Spelar också på Nostalrius men är så trött på att levla. Letar efter någon som vill köra upp min gubbe till 60 för pengar! skriv till mig ifall du är sugen.
Citera
2015-03-25, 09:06
Medlem
Kravallens avatar
Någon som sitter i en bra guild som är trevlig att levla med på Nost.?
Citera
2015-03-25, 09:32
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Någon som sitter i en bra guild som är trevlig att levla med på Nost.?

Joina mig i Brilliance om du kör horde. Rätt trevliga personer, blir raid fokuserat på 60 iaf. Ba slänga ett pm lr nått om du vill ha ingame nick etc.
Citera
2015-03-26, 00:52
Medlem
xaks avatar
Spelade inte på en vecka och vart kickad från guilden, på Nostalrius, how come? Är det något krav på aktivitet eller?
Citera
2015-03-26, 01:17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Spelade inte på en vecka och vart kickad från guilden, på Nostalrius, how come? Är det något krav på aktivitet eller?

Ja vissa guilds har väl såna krav. dock inte alla.
Citera
2015-03-26, 04:53
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ja vissa guilds har väl såna krav. dock inte alla.

Ursäkta! Fick för mig att jag var i Nostralius flashback-guilds tråd...
Citera
2015-03-26, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Hej

Det är en bugg så vissa guilder blir cappade på 321 medlemmar och den är flashback guilden drabbad av. Så vi har varit tvugna att kicka vissa som varit offline typ 2 veckor eller mer för att få plats med nytt folk. Dock har vi inte kickat någon som bara varit offline i en vecka. Hojta till ingame så får du invite igen.
Citera
2015-03-26, 21:41
Medlem
Renrass avatar
Har ej längre tid att spela på Nostalrius så jag tänkte höra om det är någon här som vill köpa mitt account?

Level 60 Alliance Warlock
Hög PvP Rank
Rätt bra gear
Maxad Herb/Alch/First aid
Drygt 450g
En hel del Runecloth & diverse annat

PM för mer info.
Citera
2015-03-27, 19:12
Medlem
Bondbruds avatar
Hur många kommer hoppa över till Kronos imorgon?

Själv tänkte jag pröva. All exploit, alla buggar, har fått mig att vara lite tveksam till Nost.
Ekonomin är redan förstörd på horde-sidan pga alla exploits, och de verkar inte göras något åt de(jo, det tog bort den, men guldet är redan i rullning).
Citera
2015-03-27, 19:46
Medlem
vad är hög pvprank? 7?

Skippar nog kronos.
Citera
2015-03-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Själv tänkte jag pröva. All exploit, alla buggar, har fått mig att vara lite tveksam till Nost.
Ekonomin är redan förstörd på horde-sidan pga alla exploits, och de verkar inte göras något åt de(jo, det tog bort den, men guldet är redan i rullning).
Krävs extremt mycket guld för att sabba en ekonomi för 3-4k spelare. Har inte märkt av något sånt. Vad är det som är märkligt prissatt enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in