2016-04-16, 20:11
Medlem
pihlbaoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Vad är problemet med Sundsvall då?

Det är ju roligt med bortamatcher där man inte behöver ta långledigt och gå kurser i "överlevnad i vildmark" för att kunna åka på.
Citera
2016-04-16, 20:21
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Skönt att bli av med ännu ett lag som lirar på en potatisåker. Får gärna byta med Sirius som kommer spela på riktigt underlag på nya arenan.

Ner med Falken/J-Södra. Upp med Sirius/Assyriska.
Du skämtar..Annars har du noll koll. Dom flesta allsvenska fans ser nog helst att Jsödra klara sig kvar.
Citera
2016-04-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Du skämtar..Annars har du noll koll. Dom flesta allsvenska fans ser nog helst att Jsödra klara sig kvar.
Jag skiter fullständigt i vad de flesta allsvenska fans tycker. Helsingborg och Kalmar får gärna åka ut också.
Citera
2016-04-16, 21:08
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pihlbaoge
Det är ju roligt med bortamatcher där man inte behöver ta långledigt och gå kurser i "överlevnad i vildmark" för att kunna åka på.
Haha... Så litet är inte Sundsvall, aja för mig är det skitsamma vilka som går upp/ner lagen som gör det förtjänar det så länge inte Sundsvall åker ur.
Citera
2016-04-16, 21:13
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Jag skiter fullständigt i vad de flesta allsvenska fans tycker. Helsingborg och Kalmar får gärna åka ut också.
Två naturgräslag..herregud...Är du norrifrån eller?
Citera
2016-04-16, 22:11
Medlem
Nu är jag färgad men Sundsvall åker inte ur. Framförallt mot topplagen visar vi att vi hör hemma i Allsvenskan. Men visst, jag förstår om supportrarna till dom sydligaste lagen tycker det är drygt att behöva åka ända till Norrland.
Citera
2016-04-17, 01:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Läste att Kujovic & Bärkroth inte kommer till spel imorgon vilket nog är de tyngsta avbräcken Norrköping kan ha, speciellt då med historiken mot AIK på Nya Parken (eller Östgötaporten som faktiskt inte är ett så jävla dåligt sponsornamn) då senaste segern kom år 2000 har jag för mig och hur många möten som spelats sen dess är jag osäker på.

Men sviter är ju till för att brytas..

När det gäller vår trupp saknas Avdic och Dickson, förstnämnde har ännu inte hittat en stabil lösning på sina skoproblem och sistnämnde är enormt skadedrabbad.. Som tur är för oss anslöt ju Strandberg på kort varsel och Isak ser riktigt spännande ut, får hoppas på dom två som anfallsduo.
Citera
2016-04-17, 01:42
Medlem
pihlbaoges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

När det gäller vår trupp saknas Avdic och Dickson, förstnämnde har ännu inte hittat en stabil lösning på sina skoproblem och sistnämnde är enormt skadedrabbad.. Som tur är för oss anslöt ju Strandberg på kort varsel och Isak ser riktigt spännande ut, får hoppas på dom två som anfallsduo.
Alltså, det här kan ju inte vara bara skoproblem? Det måste ju ligga något annat bakom. Jag menar, sett till publicitet så måste det ju vara mycket bättre för Adidas om man låter Avdic spela i sina gamla skor tills vidare, istället för att låta AIK vara utan sin "stjärnvärvning" i flera matcher för att deras skor är kassa.

Vidare så är ju Adidas världens största tillverkare. De måste ju kunna ta fram skor som passar.

Nej, det känns som om det ligger en hund begraven här, och det här med skorna är bara en rätt dålig bortförklaring.
Citera
2016-04-17, 01:48
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Alltså, det här kan ju inte vara bara skoproblem? Det måste ju ligga något annat bakom. Jag menar, sett till publicitet så måste det ju vara mycket bättre för Adidas om man låter Avdic spela i sina gamla skor tills vidare, istället för att låta AIK vara utan sin "stjärnvärvning" i flera matcher för att deras skor är kassa.

Vidare så är ju Adidas världens största tillverkare. De måste ju kunna ta fram skor som passar.

Nej, det känns som om det ligger en hund begraven här, och det här med skorna är bara en rätt dålig bortförklaring.
Skoproblemen är den "officiella" förklaringen och vad mer som kan eller inte kan ligga bakom kan vi för stunden bara spekulera i, orkar inte komma dragandes med hundratals teorier

Finner det ganska osannolikt att AIK skulle mörka skador om det nu skulle va en delförklaring till hans problem.
Citera
2016-04-17, 03:56
Bannlyst
Citat:

AIK brukar dock inte mörka saker. Men jag håller med om att det låter konstigt. Särskilt sett ur Adidas perspektiv.
Citera
2016-04-17, 07:51
Medlem
a.e.gs avatar
Det skulle vara mycket märkligt om adidas tillät AIK att använda deras skor som ursäkt för något annat.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2016-04-17, 08:36
Medlem
Cliffords avatar
Tycker att den här artikeln från U21-matchen i veckan är rätt tydlig med att det är just skorna: http://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/avdics-skotest-gick-inte-vagen-kan-inte-gora-mitt-yttersta/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in