2016-04-17, 08:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
När det gäller vår trupp saknas Avdic och Dickson, förstnämnde har ännu inte hittat en stabil lösning på sina skoproblem och sistnämnde är enormt skadedrabbad.

Det är ju fördjävla märkligt att en spelare som fick 4 mille i sign on inte kan spela pga "skoproblem"... Kan han inte spela i någon av de skor han använt i sin övriga kariärr? Eller kollade man inte upp hans fotproblem? Eller ligger det något annat bakom...?

Nu tror jag att Strandberg är en betydligt bättre forward (och Ishak är nästa storstjärna i svenskfotboll), men ändå komiskt med Avdics situation i Aik.
Citera
2016-04-17, 08:56
Medlem
chran508s avatar
Vad har Avdic för deformerade klumpfötter egentligen?
Citera
2016-04-17, 09:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Förstår problemen men har sätt värre också.
Citera
2016-04-17, 09:07
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508

Det finns utrymme för bra smeknamn här: "klumpfoten", "plattfoten", "skoskavet" osv.
Citera
2016-04-17, 10:11
Medlem
kostymnisses avatar
Att Hif vann igår var väntat även men det är synd om Falkenberg.
Falkenberg lär åka ur, i min bok är det viktigaste att det åker ur plastlag och kommer upp lag med en fotbollsplan. Sedan får gärna lagen ligga geografiskt nära med så man slipper åka i tolv timmar enkel väg för att komma till matchen...

Idag väntar alltså Kalmar, gäller att fortsätta plocka poäng och en trea idag är ett krav. Det bör givetvis sluta så med men Kalmar är aldrig ett lag man bara kör över.

I övrigt blir givetvis intressant att se vad som sker i Peking-Aik.
Citera
2016-04-17, 10:11
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Läste att Kujovic & Bärkroth inte kommer till spel imorgon vilket nog är de tyngsta avbräcken Norrköping kan ha, speciellt då med historiken mot AIK på Nya Parken (eller Östgötaporten som faktiskt inte är ett så jävla dåligt sponsornamn) då senaste segern kom år 2000 har jag för mig och hur många möten som spelats sen dess är jag osäker på.

Men sviter är ju till för att brytas..

Senaste Norrköping-vinst i Allsvenskan kom 2000, då spelade Andreas Alm på topp för AIK. Senaste Norrköping-vinst ö.h.t. kom 2006 i Superettan, då spelade Andreas Alm på topp, och gjorde mål, för Norrköping.
Citera
2016-04-17, 10:18
Medlem
Citat:
Läste att Kujovic & Bärkroth inte kommer till spel imorgon vilket nog är de tyngsta avbräcken Norrköping kan ha, speciellt då med historiken mot AIK på Nya Parken (eller Östgötaporten som faktiskt inte är ett så jävla dåligt sponsornamn) då senaste segern kom år 2000 har jag för mig och hur många möten som spelats sen dess är jag osäker på.

När det gäller vår trupp saknas Avdic och Dickson, förstnämnde har ännu inte hittat en stabil lösning på sina skoproblem och sistnämnde är enormt skadedrabbad.. Som tur är för oss anslöt ju Strandberg på kort varsel och Isak ser riktigt spännande ut, får hoppas på dom två som anfallsduo.

Helt rätt att det är väl 2 blytynga tapp för oss läg därtill att både trasten och Johansson haft sjukdon och skadekänning och inte är 100 om dom spelar.
Försäsongen var kaos hos oss med ett genrep mot Dif med 4 ordinare som kronan på verket och det ser ut att fortsätta lite i den melodin tyvärr för oss. Men bollen är rund och vi hade flyt med skador förra året på nyckelspelare, i år har vi bredare trupp och har klarat av det bra hitills.

Kul att Nisse är med hos er man har inte slagit gnaget om inte eran kult lirare är på plan hehe.
Citera
2016-04-17, 10:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Det är ju fördjävla märkligt att en spelare som fick 4 mille i sign on inte kan spela pga "skoproblem"... Kan han inte spela i någon av de skor han använt i sin övriga kariärr? Eller kollade man inte upp hans fotproblem? Eller ligger det något annat bakom...?
Han spelade tidigare i Nike vilket är uteslutet nu under tävlingssäsong, situationen i sig hade inte varit så himla märklig om den lösts på kort varsel men att det ska ta flera veckor och då är ändå Adidas ett världsetablerat företag med fler utbud på skor än vad Hammarby har förluster ( )
Citat:
Nu tror jag att Strandberg är en betydligt bättre forward (och Ishak är nästa storstjärna i svenskfotboll), men ändå komiskt med Avdics situation i Aik.
Isak* AIK*. Så svårt är det inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Godslayer
Senaste Norrköping-vinst i Allsvenskan kom 2000, då spelade Andreas Alm på topp för AIK. Senaste Norrköping-vinst ö.h.t. kom 2006 i Superettan, då spelade Andreas Alm på topp, och gjorde mål, för Norrköping.
Tackar för infon, men AIK spela i Superettan 2005 och inte 2006.
Citat:
Ursprungligen postat av Largeone
Helt rätt att det är väl 2 blytynga tapp för oss läg därtill att både trasten och Johansson haft sjukdon och skadekänning och inte är 100 om dom spelar.
Försäsongen var kaos hos oss med ett genrep mot Dif med 4 ordinare som kronan på verket och det ser ut att fortsätta lite i den melodin tyvärr för oss. Men bollen är rund och vi hade flyt med skador förra året på nyckelspelare, i år har vi bredare trupp och har klarat av det bra hitills.

Kul att Nisse är med hos er man har inte slagit gnaget om inte eran kult lirare är på plan hehe.
Får se om han är med eller inte, kände sig krasslig igår men känner man Samba-Nisse rätt står han som vanligt.
Citera
2016-04-17, 10:46
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:

När det gäller vår trupp saknas Avdic och Dickson, förstnämnde har ännu inte hittat en stabil lösning på sina skoproblem och sistnämnde är enormt skadedrabbad.. Som tur är för oss anslöt ju Strandberg på kort varsel och Isak ser riktigt spännande ut, får hoppas på dom två som anfallsduo.

Kujovic absolut, även om han inte kommit upp i toppform riktigt än! Men Traustason hade varit ett betydligt större avbräck än Bärkroth, han ligger nästan bakom allt när de kommer till våran offensiv känns det som.
Citera
2016-04-17, 10:51
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Kujovic absolut, även om han inte kommit upp i toppform riktigt än! Men Traustason hade varit ett betydligt större avbräck än Bärkroth, han ligger nästan bakom allt när de kommer till våran offensiv känns det som.
Tänkte precis samma igår. Var mer orolig för att Traustason skulle missa än Kujovic - det hade varit tufft med både Bärkroth och Traustason borta. Basse känns dessutom som en bra ersättare så är fortfarande optimistisk inför idag . Förr eller senare bryts alla sviter - hoppas på idag.
Citera
2016-04-17, 11:48
Medlem
csts avatar
Citat:
Han spelade tidigare i Nike vilket är uteslutet nu under tävlingssäsong, situationen i sig hade inte varit så himla märklig om den lösts på kort varsel men att det ska ta flera veckor och då är ändå Adidas ett världsetablerat företag med fler utbud på skor än vad Hammarby har förluster
Varför tar man inte bara en nike-sko som fungerar och målar om utsidan? Trodde det skedde hela tiden när spelare föredrog skor de inte var sponsrade av.
Citera
2016-04-17, 11:49
Medlem
LT10s avatar
Kevin Walker riskerar att missa derby mot Hammarby. Skadekänning enligt Bosse Andersson. Tränade vid sidan om idag. Ej med laget nu.
Alltså... Varför?! Förbannade jävla skador hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in