2016-01-23, 13:48
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Någon som testat dem nya OWL waffles ? Kikade i något reklamblad där dem tydligen hade extra pris på dessa. Aldrig hört talas om dem förut. Gissar att dem är nya ?
Ja dom är nya. Har inte testat dom än. Ica kommer börja sälja Lays har jag sett.
Citera
2016-01-31, 12:48
Medlem
carminaburanas avatar
Såg en ny smak igår, olw big cut sweet honey and barbecue. Sådär, ger dem en 6/10. Önskar att de var mer än bara vanliga chips med djupa räfflor. De allra bästa är estrellas grova chips i den kategorin.
Citera
2016-01-31, 15:34
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Någon som testat dem nya OWL waffles ? Kikade i något reklamblad där dem tydligen hade extra pris på dessa. Aldrig hört talas om dem förut. Gissar att dem är nya ?

testade dom röda, riktigt goda!
Citera
2016-01-31, 15:38
Medlem
irrblosss avatar
Testade de med chipotle & cheese. Ok, men inget speciellt tyvärr.
Citera
2016-01-31, 17:41
Medlem
En personlig favorit är dom här nya "Riktigt tunna" med rödlök, måste prövas.
Citera
2016-02-02, 01:04
Medlem
carminaburanas avatar
Testade ochkså cheese and Chipotle. Det jag gillade med den var att de var riktigt crunchy. Smaken sådär.

Kettle mature cheddar cheese and red wine är överlägset bäst om man har turen att inte få en översaltad påse.
Citera
2016-03-24, 13:49
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Testade ochkså cheese and Chipotle. Det jag gillade med den var att de var riktigt crunchy. Smaken sådär.

Kettle mature cheddar cheese and red wine är överlägset bäst om man har turen att inte få en översaltad påse.
Chipotle & cheese var ingen höjdare om vi snackar om dem där räfflade med hål i? Dock var den andra smaken mycket mycket god kommer dock inte ihåg vad det var för smak men finns ju bara två varianter
Citera
2016-03-24, 13:50
Bannlyst
Någon som testat dom nya som heter Waffle?
Citera
2016-03-24, 14:56
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bootypleaser
Någon som testat dom nya som heter Waffle?
De 3-4 senaste kommentarerna handlar om dem, med undantag av en .
Citera
2016-03-25, 02:02
Medlem
OLWs gräddfil & gräslök smakar fan ingenting. Inte överraskande att det var det här svenska folket röstade fram.
Citera
2016-04-09, 15:43
Medlem
Readyfreddies avatar
Tydligen gör man Estrellas dill och gräslök numera med skalet på... tänkte testa men så såg jag att man i denna påse gjort en OLW och minskat innehållet till 275 gram. Fiffigt att låta folk betala samma pris för mindre mängd och samtidigt ta betalt för potatisskal.

Till jag ser en sån här text på påsen "Nu mindre mängd, samma pris" bojkottar jag.
Tycker för övrigt att både Estrella och OLW har blivit väldigt träiga numera så det är ingen större förlust.
Citera
2016-04-10, 22:00
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tydligen gör man Estrellas dill och gräslök numera med skalet på... tänkte testa men så såg jag att man i denna påse gjort en OLW och minskat innehållet till 275 gram. Fiffigt att låta folk betala samma pris för mindre mängd och samtidigt ta betalt för potatisskal.

Till jag ser en sån här text på påsen "Nu mindre mängd, samma pris" bojkottar jag.
Tycker för övrigt att både Estrella och OLW har blivit väldigt träiga numera så det är ingen större förlust.

Samma med grillchipsen, och dom smakar exakt likadant. Och som du säger mindre i påsen, men samma pris plus att man nu betalar för att dom ska sälja dig en sämre produkt och göra mindre jobb för dina pengar du betalar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in