Citat:
Ursprungligen postat av
khattuggare
Haha, det säger ju allt
Även jag tycker synd om Maria, den där Jennie blir väl tyvärr knappast ledsen om Maria dumpar henne heller. Är ju bara för henne att gå till någon annan lättlurad tjej och spela på hennes känslor.
Är dom ihop idag? Detta är inspelad troligen i januari med tanken på snön i Sthlm.
Gått en tid på svältkost så riktiga känslorna borde gett sig till känna nu.