Klockrent avsnitt!! Den här lila-håriga tjejen är ju en riktig lyxhora som bara kostar pengar. De pratar om att ha ''blivit kära'', men den där bloggerskan är förmodligen bara en golddigger.....
Inte särskilt smart av Emma-Jennie att ta emot presenterna efter det att lögnerna uppdagats. Om det verkligen är så att hon älskar Maria och vill vara med henne. Nu agerar hon som om hon enbart vi suga ut varenda krona från Maria och sedan dumpa henne.