"Micke och Linnea har stora skulder som de inte betalar av, men de spenderar gärna en tredjedel av sin inkomst på den lokala pizzerian. Trots att Linnea är arbetslös har paret ganska gott om pengar genom Mickes lön. En lön de gärna äter, reser och shoppar för. Under tiden växer skuldberget"
""Jag mår bra av att spendera pengar"
Michaels mamma betalar räkningarna medan han och sambon Linnea spenderar pengar på krogen. Men nu kan inte ens mamma hålla ordning i det ekonomiska kaoset."
Mina vänner, jag klarar inte av att se ett nytt avsnitt sedan vi fick uppleva tvhistoria förra veckan. Jag går fortfarande i ett töcken av njutningschock. Får se om jag klarar av se reprisen
Mina vänner, jag klarar inte av att se ett nytt avsnitt sedan vi fick uppleva tvhistoria förra veckan. Jag går fortfarande i ett töcken av njutningschock. Får se om jag klarar av se reprisen
Jo kom igen nu, detta verkar ju nästan vara en pundare som åker till Amsterdam för att röka på och ha sig, dra på rave eller nåt. haha. Smart drag där och bränna lånet på resan.
Haha! Var tvungen att se reprisen efter att man läste VanitaToftbys inlägg! Vilka jävla nötter till föräldrar. Killen som började böla som om en av sina ungar hade dött, över ett jävla tvspel...
"Micke och Linnea har stora skulder som de inte betalar av, men de spenderar gärna en tredjedel av sin inkomst på den lokala pizzerian. Trots att Linnea är arbetslös har paret ganska gott om pengar genom Mickes lön. En lön de gärna äter, reser och shoppar för. Under tiden växer skuldberget"
Blir till att bunkra upp med popcorn och trocadero