2011-10-13, 07:01
  #8281
Medlem
epost72s avatar
Nytt avsnitt, nya stolpskott...
"Micke och Linnea har stora skulder som de inte betalar av, men de spenderar gärna en tredjedel av sin inkomst på den lokala pizzerian. Trots att Linnea är arbetslös har paret ganska gott om pengar genom Mickes lön. En lön de gärna äter, reser och shoppar för. Under tiden växer skuldberget"
Citera
2011-10-13, 08:32
  #8282
Medlem
nattbushcitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
spenderar gärna en tredjedel av sin inkomst på den lokala pizzerian.



Inte missa med andra ord!
Citera
2011-10-13, 08:38
  #8283
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity


Inte missa med andra ord!


En förhandsglutt... TV3
""Jag mår bra av att spendera pengar"
Michaels mamma betalar räkningarna medan han och sambon Linnea spenderar pengar på krogen. Men nu kan inte ens mamma hålla ordning i det ekonomiska kaoset."
Citera
2011-10-13, 13:38
  #8284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Har för mig att man har ett fribelopp på 50.000 kr per år på begagnade saker från ditt hem.
Kan dessutom vara så att det är 50.000 kr i vinst.

Ok
__________________
Senast redigerad av _Användarnamn 2011-10-13 kl. 13:40.
Citera
2011-10-13, 15:33
  #8285
Medlem
VanitaToftbys avatar
Mina vänner, jag klarar inte av att se ett nytt avsnitt sedan vi fick uppleva tvhistoria förra veckan. Jag går fortfarande i ett töcken av njutningschock. Får se om jag klarar av se reprisen
Citera
2011-10-13, 16:56
  #8286
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Mina vänner, jag klarar inte av att se ett nytt avsnitt sedan vi fick uppleva tvhistoria förra veckan. Jag går fortfarande i ett töcken av njutningschock. Får se om jag klarar av se reprisen

Jo kom igen nu, detta verkar ju nästan vara en pundare som åker till Amsterdam för att röka på och ha sig, dra på rave eller nåt. haha. Smart drag där och bränna lånet på resan.
Citera
2011-10-13, 17:00
  #8287
Medlem
DIEXELs avatar
Haha! Var tvungen att se reprisen efter att man läste VanitaToftbys inlägg! Vilka jävla nötter till föräldrar. Killen som började böla som om en av sina ungar hade dött, över ett jävla tvspel...

Hur som helst, Grimlund är kungen!
Citera
2011-10-13, 17:46
  #8288
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Nytt avsnitt, nya stolpskott...
"Micke och Linnea har stora skulder som de inte betalar av, men de spenderar gärna en tredjedel av sin inkomst på den lokala pizzerian. Trots att Linnea är arbetslös har paret ganska gott om pengar genom Mickes lön. En lön de gärna äter, reser och shoppar för. Under tiden växer skuldberget"

Blir till att bunkra upp med popcorn och trocadero
Citera
2011-10-13, 21:00
  #8289
Medlem
Nu drar det igång gott folk!
Citera
2011-10-13, 21:02
  #8290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik32
Nu drar det igång gott folk!

Jess duktigt att dom inte knullat ihop en unge än i varje fall .
Citera
2011-10-13, 21:03
  #8291
Medlem
Min brors kusins avatar
Thailandsresor: Yes!
Citera
2011-10-13, 21:04
  #8292
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Jess duktigt att dom inte knullat ihop en unge än i varje fall .
Det verkar vara det enda positiva i det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in