Citat:
Ursprungligen postat av
Burgess
Förr i tiden gick det att försvinna, men i dagens digitala värld är det en omöjlighet. Man måste sno någon annans identitet - det är enda chansen. Fanns KÅJ i livet efter milleniumskiftet så har han en annan persons identitet.
GRK är död
Dahlsjö ?
KÅJ lever ?
Allt tyder på att GRK kom att dö en mycket kort tid efter detta datum.
En obekräftad uppgift som jag inte vet om den stämmer, är att Gay skall ha varit synlig i Haga
1965-07-30?
Dahlsjö finns det också otroligt litet uppgifter om efter
1965-07-28. Även här finns det en obekräftad uppgift som jag inte vet om den stämmer? Han skall ha setts i Holland 1966?
Dahlsjö kan ha avlidit runt 1997 och han lär ha gjort det utanför Sveriges gränser.
Dessa båda personer lyckades verkligen med att försvinna utan ett enda riktigt spår!
När det gäller Kjell-Åke är det något helt annat. Här finns det mycket uppgifter av allehanda slag. Dessa går som ett "pärlband" från 1965/66 och fram till åtminstone 2012.
Ja jag tror att han fortfarande lever. Åtminstone tror jag att han var det 2012.
Du har helt rätt i att detta massförsvinnande hade aldrig fungerat i vår numera digitala värld. Fast på den tiden var det helt annorlunda. Uppgifter skrevs fortfarande till stor del för hand då inte en skrivmaskin användes.
Naturligtvis har Kjell-Åke en annan identitet idag.