2016-04-01, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Du kommer aldrig att få välja mellan olika kvinnor. Du kommer att bli vald av ett fetto och det är att ta henne eller leva ensam som du (och 80% av männen) får välja mellan.

Varför inte? Så är det ju i nuläget. Det är inte särskilt svårt att få ligga i varesig Sverige eller utomlands. Jag förstår att korta tjockisar från skräpländer så som du är har svårt, men inte för oss andra.

Citat:
Jag kan sätta på min cam medan jag postar då kan du se att jag är kvinna?

Gör så, jag tänker dock inte titta.

Citat:
Här är några bilder på mina bröst,

Haha, hade du inga bättre bilder? De syns ju knappt och inte alls på de två sista. Men på den tredje ser man tydligt att du har skinnlappar till bröst. Du ser ju att bröstvårtan sitter längst ner på vårtgården. Brutalt fula bröst. Stackare. 1/10, och det för att det inte finns något lägre.

Citat:
När man är snygg på riktigt då kommer folk inte att säga det för att de blir butthurt. Posta en kvinna som är bättre än mig.

Helt ärligt så är det svårt att posta en kvinna som är sämre än din fru. Du måste ju ha insett att det inte finns en enda man som tycker att hon är snygg. Ingen har ju någonsin sagt det. Hon är grotesk. Du förtjänar henne.
Citera
2016-04-01, 10:42
Medlem
Citat:
Du kommer aldrig att få välja mellan olika kvinnor. Du kommer att bli vald av ett fetto och det är att ta henne eller leva ensam som du (och 80% av männen) får välja mellan.

De flesta killar har flickvänner under sin tid på jorden, och de flesta är inte feta. Oftast inleds de förhållandena genom att killen väljer att han vill lära känna henne och flirta med henne medan tjejen är passiv och inte väljer en kille att ragga på, utan bara besvarar hans raggning. Kommer all din information om världen från flashbacks relationsforum?
Citera
2016-04-01, 11:25
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Klart tjejer är intresserade av sex, dock så måste killen ifråga vara snygg på ett eller annat sätt då vi killar inte har något speciellt att erbjuda tjejer förutom en köttstolpe liksom, tjejer har ju ändå bröst, rumpa, lår och fitta att erbjuda.
Det är en helhet, jag vet inte om killar i större utsträckning kan tycka det är ok om tjejen "bara" har en snygg kropp. Attraktion är knepigt, jag har attraherats Av män som kanske inte är så intressanta i början men det har växt fram och helt plötsligt noterar jag hans underarmar, ögon eller axlar tillrxempel, och undrar varför jag inte sett den här snygge karln tidigare
Citera
2016-04-01, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
iofs är det sant det du säger, men till vilken nytta? vad får hon ut av att slänga ur sig allt skit som hon kommer med, hon verkar ju leva i en egen värld.

Men du är medveten om att det finns ungeäfr 9 miljoner personer i detta landet som kan tänkas vara eventuella flashbacksskribenter?
Tycker mest det är ett sundhetstecken att det förekommer avvikande åsikter och personer.

Vad jag finner mycket mer oroande är när jag ser en "kvinna" skriva såsom alla "kvinnor" gör. Då går min fulgubbe och etransa panel igång.

Sen när det gäller det här med att bli kränkt har jag lärt mig att det alltid är ens uppgift att kolla inåt och se varför man blir kränkt av något som kommer utifrån.

Cineasten och hans vilsna följeslagare har fortfarande inte kunnat förklara varför 95% av alla medlemmar på sexsajter är män.
Citera
2016-04-01, 12:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Varför inte? Så är det ju i nuläget. Det är inte särskilt svårt att få ligga i varesig Sverige eller utomlands. Jag förstår att korta tjockisar från skräpländer så som du är har svårt, men inte för oss andra.

1) Nej det är en myt, det finns ingen anledning för kvinnor att ha sex med män, det är därför som det inte händer.

2) Min man kan inte bara få sex av mig utan även byta mig mot andra kvinnor. Så han får i princip obegränsad sex.

Citat:
Haha, hade du inga bättre bilder? De syns ju knappt och inte alls på de två sista. Men på den tredje ser man tydligt att du har skinnlappar till bröst. Du ser ju att bröstvårtan sitter längst ner på vårtgården. Brutalt fula bröst. Stackare. 1/10, och det för att det inte finns något lägre.

1) Here you go, http://www.imagebam.com/image/f03e60475236516

2) Jag kan inte ha skinnlappar eftersom jag ammar.

Citat:
Helt ärligt så är det svårt att posta en kvinna som är sämre än din fru. Du måste ju ha insett att det inte finns en enda man som tycker att hon är snygg. Ingen har ju någonsin sagt det. Hon är grotesk. Du förtjänar henne.

Posta en kvinna som är bättre än mig.

Citat:
Ursprungligen postat av ragnarrokvantar
De flesta killar har flickvänner under sin tid på jorden, och de flesta är inte feta. Oftast inleds de förhållandena genom att killen väljer att han vill lära känna henne och flirta med henne medan tjejen är passiv och inte väljer en kille att ragga på, utan bara besvarar hans raggning. Kommer all din information om världen från flashbacks relationsforum?

1) Ja men de har inget aktivt sex liv med sina flickvänner.

2) Jo i princip alla kvinnor är feta. I varje fall de kvinnor som vanliga män kan få.

3) Nej förhållanden inleds med att kvinnan visar för mannen att hon vill att han ska ragga på henne, sen gör mannen det.

4) Inse att när det kommer till sex och relationer har män 0 att säga till om.
Citera
2016-04-01, 12:22
Bannlyst
Citat:
1) Nej det är en myt, det finns ingen anledning för kvinnor att ha sex med män, det är därför som det inte händer.

2) Min man kan inte bara få sex av mig utan även byta mig mot andra kvinnor. Så han får i princip obegränsad sex.

Det händer hela tiden, även om du aldrig får uppleva det.

Du får nöja dig med skräpet som du kallar fru.

Citat:
1) Here you go, http://www.imagebam.com/image/f03e60475236516

2) Jag kan inte ha skinnlappar eftersom jag ammar.

Jävlar, nu kommer jag att få mardrömmar igen. Jag uppmanar ingen att frivilligt titta på bilden.

Ser du inte hur jävla äcklig den är? Och om hon ammar med såna bröst, fy fan vad tunna de måste vara normalt.

Om NÅGON finner denna kvinna som det minsta attraherande, citera mig gärna! Jag är nyfiken om det finns någon som ens skulle ranka henne som över genomsnitt, jag tror faktiskt inte det.

Citat:
Posta en kvinna som är bättre än mig.

https://www.youtube.com/watch?v=M-QbTGRuwmw
Citera
2016-04-01, 12:40
Medlem
Citat:
1) Ja men de har inget aktivt sex liv med sina flickvänner.

2) Jo i princip alla kvinnor är feta. I varje fall de kvinnor som vanliga män kan få.

3) Nej förhållanden inleds med att kvinnan visar för mannen att hon vill att han ska ragga på henne, sen gör mannen det.

4) Inse att när det kommer till sex och relationer har män 0 att säga till om.

Det är verkligen inte vad jag har upplevt, och förmodligen inte heller vad de flesta andra läsarna av den här tråden har upplevt. Du framstår som en galning när du skriver saker som att alla kvinnor är feta och att så gott som inga människor har ett aktivt sexliv eller att män inte inleder romantiska relationer, för det är inte vad normala människor upplever.

Citat:
http://www.imagebam.com/image/f03e60475236516

Tror du allvarligt talat att män tycker att detta är snygga bröst? För att inte tala om magen som är helt förstörd.
Citera
2016-04-01, 12:41
Avslutad
Citat:
1) Det är det som händer,

du kan se att de flesta kvinnor idag väljer att leva ensamma så länge de kan. Om kvinnor var intresserade av sex skulle inte så många leva ensamma obviously.

2) Idealet för kvinnor är att leva ensamma, äta glass, titta på TV, shoppa, umgås med andra kvinnor. Kvinnor vill inte ha en man i sitt liv förutom uppmärksamhet då och då.

3) Det är bara när kvinnor är tvingade att skaffa en man av någon anledning som de gör det. Sen när de inte behöver mannen längre då dumpar de honom. Det är därför skiljsmässorna är 50%.

4) Du måste inse att kvinnor gillar inte män (inte ens Brad Pitt) de tolererar bara män i sitt liv för att de behöver något som mannen har. Det kan vara pengar, service, att bilda familj, uppmärksamhet.

5) Det som jag försöker säga är att kvinnor har ingen "sex funktion" installerad i sina kroppar. Det är bara "special editions" av kvinnor som har det. Så när du köper en vanlig kvinna då köper du en bil utan sex-funktion. Men den har andra funktioner som,

- gnat
- bitchighet
- krav
- fetma
- ser ut som en medelålders man
- feminism
- slösar dina pengar
- med mera

6) Den här listan är det som kvinnor är intresserade av istället för sex. Så varje gång du ser en kvinna på stan (till exempel när hon trycker i sig bullar på ett café) tänk på att hon skulle kunna vara hemma och ta kuk istället.
1) Men 60 % är inte ensamma så...

2) tjejer kan inte alls tänka "cunt cunt cunt" utan de måste ställa upp på sex ibland för att killen ska stanna. 60 % måste suck it up och sära åtminstone 1 gång i månaden.
Citera
2016-04-01, 13:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det händer hela tiden, även om du aldrig får uppleva det.

1) Nej det händer i princip aldrig. De enda män som det händer är män som min man som redan har en snygg kvinna.

2) För att kvinnor tänker "om hon har sex med honom så måste det finnas nånting bra med honom, han kanske är rik, så jag ska också ha sex med honom".

Citat:
Du får nöja dig med skräpet som du kallar fru.

Nej han behöver inte nöja sig med mig han kan byta mig mot andra kvinnor.

Citat:
Det är verkligen inte vad jag har upplevt, och förmodligen inte heller vad de flesta andra läsarna av den här tråden har upplevt. Du framstår som en galning när du skriver saker som att alla kvinnor är feta och att så gott som inga människor har ett aktivt sexliv eller att män inte inleder romantiska relationer, för det är inte vad normala människor upplever.

1) Det är precis vad du har upplevt. Jag är kvinna så jag vet hur sällan kvinnor ligger.

2) Det är för att alla kvinnor är feta. Jag ser kvinnor varje gång jag går till gymmet.

3) Average sex frekvens i Sverige är 1 gång/vecka. Average för kvinnor med barn är 1 gång/månad.

Citat:
Tror du allvarligt talat att män tycker att detta är snygga bröst? För att inte tala om magen som är helt förstörd.

1) Personligen tycker jag inte att det är något speciellt, jag gillar silikon bröst, men jag vet att många män gillar den "naturliga looken". Så ja jag tror att ni tycker att mina bröst är jätte fina.

2) Jag har en mycket bra mage,

http://www.imagebam.com/image/d2d15b475249678

http://www.imagebam.com/image/44ce50475249682

http://www.imagebam.com/image/643552475249688

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
1) Men 60 % är inte ensamma så...

2) tjejer kan inte alls tänka "cunt cunt cunt" utan de måste ställa upp på sex ibland för att killen ska stanna. 60 % måste suck it up och sära åtminstone 1 gång i månaden.

1) Men hur ser det ut när kvinnor är 15-30? Då är de flesta singlar.

2) Ja så är det. Men många kvinnor idag låter fittigheten gå först även om mannen lämnar dem det är det som jag försöker säga.

3) Till exempel, http://www.dailymail.co.uk/news/article-2699651/Not-tonight-dear-I-m-tried-gross-sick-drunk-Frustrated-husband-creates-spreadsheet-detailing-differe nt-reasons-wife-not-sex-him.html

den här kvinnan ställde upp 2 gånger/månad. Men tror du att hon skulle ställa upp oftare om mannen hotade att lämna henne? Det är sannolikt att hon hellre skulle bli lämnad än att ha mer sex. Så tänker de flesta kvinnor idag.
Citera
2016-04-01, 13:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

1) Jag kan sätta på min cam medan jag postar då kan du se att jag är kvinna?

2) Här är några bilder på mina bröst,

3) När man är snygg på riktigt då kommer folk inte att säga det för att de blir butthurt. Posta en kvinna som är bättre än mig.

1) Det är det som händer,

du kan se att de flesta kvinnor idag väljer att leva ensamma så länge de kan. Om kvinnor var intresserade av sex skulle inte så många leva ensamma obviously.

2) Idealet för kvinnor är att leva ensamma, äta glass, titta på TV, shoppa, umgås med andra kvinnor. Kvinnor vill inte ha en man i sitt liv förutom uppmärksamhet då och då.

3) Det är bara när kvinnor är tvingade att skaffa en man av någon anledning som de gör det. Sen när de inte behöver mannen längre då dumpar de honom. Det är därför skiljsmässorna är 50%.

4) Du måste inse att kvinnor gillar inte män (inte ens Brad Pitt) de tolererar bara män i sitt liv för att de behöver något som mannen har. Det kan vara pengar, service, att bilda familj, uppmärksamhet.

5) Det som jag försöker säga är att kvinnor har ingen "sex funktion" installerad i sina kroppar. Det är bara "special editions" av kvinnor som har det. Så när du köper en vanlig kvinna då köper du en bil utan sex-funktion. Men den har andra funktioner som,

- gnat
- bitchighet
- krav
- fetma
- ser ut som en medelålders man
- feminism
- slösar dina pengar
- med mera

6) Den här listan är det som kvinnor är intresserade av istället för sex. Så varje gång du ser en kvinna på stan (till exempel när hon trycker i sig bullar på ett café) tänk på att hon skulle kunna vara hemma och ta kuk istället.
Monopolpengar?

Bilder på snygga damer? Jag skulle kunna posta bilder på ett 30-tal grymt snygga kollegor men då outar jag mig själv. Har ingen lust med det. Men Sverige är känt för sina snygga kvinnor. Du är inte en av dem. Taxöronen på bilderna är inte snygga för fem öre. Sen får du tro vad du vill om att dina "brahs på fb är butthurt". Vem fan bryr sig vad du tror?
Citera
2016-04-01, 13:57
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Men du är medveten om att det finns ungeäfr 9 miljoner personer i detta landet som kan tänkas vara eventuella flashbacksskribenter?
Tycker mest det är ett sundhetstecken att det förekommer avvikande åsikter och personer.

Vad jag finner mycket mer oroande är när jag ser en "kvinna" skriva såsom alla "kvinnor" gör. Då går min fulgubbe och etransa panel igång.

Sen när det gäller det här med att bli kränkt har jag lärt mig att det alltid är ens uppgift att kolla inåt och se varför man blir kränkt av något som kommer utifrån.

Cineasten och hans vilsna följeslagare har fortfarande inte kunnat förklara varför 95% av alla medlemmar på sexsajter är män.
Jo det har förklarats. Män är mer desperata överlag. Kvinnor och män är olika och fungerar olika sexuellt. Fråga inte igen.

Lustigt. De som ser mig som förvirrad tillhör skaran bittra, kvinnohatande singlar medan de som håller med mig (och andra som ratar babianens idioter) tillhör skaran normala människor. Du tycker inte det är ett märkligt sammanträffande?
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-01 kl. 14:16.
Citera
2016-04-01, 14:09
Bannlyst
Citat:
1) Nej det händer i princip aldrig. De enda män som det händer är män som min man som redan har en snygg kvinna.

2) För att kvinnor tänker "om hon har sex med honom så måste det finnas nånting bra med honom, han kanske är rik, så jag ska också ha sex med honom".

Nej han behöver inte nöja sig med mig han kan byta mig mot andra kvinnor.

Hahaha. Det händer hela tiden, men för alla utom såna losers som du. Vi har alla sett bilder på babiandvärgen, om någon kvinna som läser detta tycker att kuben är attraktiv så får gärna denna citera mig! Kan vara roligt att se om både du och din fru anses som groteska, även på Flashback.

Nej, haha, i din förvirrade värld kanske. Ingen vill ha sex med apor eller babianer utanför dina drömmar.

Ingen vill byta till sig ditt äckel. Kan du inte svara på det andra som jag skrev?

Citat:
1) Det är precis vad du har upplevt. Jag är kvinna så jag vet hur sällan kvinnor ligger.

Du är en man.

Citat:
2) Det är för att alla kvinnor är feta. Jag ser kvinnor varje gång jag går till gymmet.

De är i alla fall inte svinfula som din fru.

Citat:
3) Average sex frekvens i Sverige är 1 gång/vecka. Average för kvinnor med barn är 1 gång/månad.

Särkriver, inskränkt, ful. Ni har det inte lätt.

Citat:
1) Personligen tycker jag inte att det är något speciellt, jag gillar silikon bröst, men jag vet att många män gillar den "naturliga looken". Så ja jag tror att ni tycker att mina bröst är jätte fina.

Jättefina, menar du?

Citat:
2) Jag har en mycket bra mage,

http://www.imagebam.com/image/d2d15b475249678

http://www.imagebam.com/image/44ce50475249682

http://www.imagebam.com/image/643552475249688

Citat:
3) Till exempel, http://www.dailymail.co.uk/news/article-2699651/Not-tonight-dear-I-m-tried-gross-sick-drunk-Frustrated-husband-creates-spreadsheet-detailing-differe nt-reasons-wife-not-sex-him.html

den här kvinnan ställde upp 2 gånger/månad. Men tror du att hon skulle ställa upp oftare om mannen hotade att lämna henne? Det är sannolikt att hon hellre skulle bli lämnad än att ha mer sex. Så tänker de flesta kvinnor idag.

Dina källor haha, inte konstigt att du är psykiskt störd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in