2016-03-31, 20:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
okej babianen, jag ska vara helt jävla ärlig mot dig nu då jag är så förbannat trött på ditt skitsnack. varför tror du dessa tjejer säger att de inte gillar sex? jo, det är för att ingen jävel tycker att dom är attraktiva förutom någon fet ful 50+are och därför måste de hitta på en anledning till varför de inte har sex - precis som du har gjort. förlåt babianen, men detta är den hemska sanningen.

1) Jag menar tvärtom ju fetare och fulare en kvinna är desto mer måste hon säga att hon gillar sex för att annars kommer ingen man att vilja försörja dem.

2) Det är därför som ni alltid får se kvinnor (till exempel i media) tala om hur mycket de gillar sex men det händer aldrig att kvinnor har sex med er IRL.

3) Du är avundsjuk för att du inte kan få mig. Det är OK jag är van.
Citera
2016-03-31, 20:31
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag menar tvärtom ju fetare och fulare en kvinna är desto mer måste hon säga att hon gillar sex för att annars kommer ingen man att vilja försörja dem.

2) Det är därför som ni alltid får se kvinnor (till exempel i media) tala om hur mycket de gillar sex men det händer aldrig att kvinnor har sex med er IRL.

3) Du är avundsjuk för att du inte kan få mig. Det är OK jag är van.

Tycker snarare synd om dig, du lär inte ha det särskilt lätt på den fronten lider med dig din stackare..
Citera
2016-03-31, 20:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Så länge man har sex lite då och då så är det ju ingen fara.

Ingen man får ligga? Grabben, dags att komma ut i verkligheten? Jag förstår att du har det svårt, men normala personer i Sverige har inga problem med att ligga lite då och då.

Jag kan väl dela med en eller flera andra killar? Om tjejen gillar sex så kan hon ju ha det med flera. Killar brukar ju dela med sig till sina "bros", så det går nog bra.

1) Det är bra om du kan copa på det sättet men jag tror att det är ganska deprimerande.

2) Average i Sverige är 1 gång/vecka. För kvinnor med barn är det 1 gång/månad. Sen måste du räkna in att många ljuger i undersökningarna för att inte känna sig misslyckade. Sen måste du räkna in att majoriteten av suck & fuck, inte analt & grupp-sex.

3) Ja det är klart men de flesta män är inte bekväma med det, män blir butthurt, med mera.

Citat:
Tycker snarare synd om dig, du lär inte ha det särskilt lätt på den fronten lider med dig din stackare..

Yeah hur tror du att män beter sig mot mig i vardagen? Speciellt män som är gifta med fläskisar som vägrar sex. Jag är så liten att de flesta tror att jag är typ 18.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-31 kl. 20:36.
Citera
2016-03-31, 20:37
Bannlyst
Citat:
1) Det är bra om du kan copa på det sättet men jag tror att det är ganska deprimerande.

2) Average i Sverige är 1 gång/vecka. För kvinnor med barn är det 1 gång/månad. Sen måste du räkna in att många ljuger i undersökningarna för att inte känna sig misslyckade. Sen måste du räkna in att majoriteten av suck & fuck, inte analt & grupp-sex.

3) Ja det är klart men de flesta män är inte bekväma med det, män blir butthurt, med mera.

Vill de inte ligga oftare än en gång per vecka? För när man känner för det så är det ju nästan bara att gå och hämta, det krävs ju inte särskilt mycket. Jag nöjer mig med två gånger i veckan.

Vilka puckon du umgås med, vi män hjälper andra män. Det är bara kvinnor som hatar andra kvinnor som inte delar med sig, rent utseendemässigt.

Citat:
Yeah hur tror du att män beter sig mot mig i vardagen? Speciellt män som är gifta med fläskisar som vägrar sex. Jag är så liten att de flesta tror att jag är typ 18.

Spyr? Svimmar? Din fru är kanske den mest vidriga varelse i detta land.
Citera
2016-03-31, 20:45
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Huamig, själv får jag rysningar när jag ser din bild, gör nästan ont i kroppen då jag tycker så synd om dig.

Skulle dock inte vara så här ärlig mot dig om du hade haft en bra personlighet men nu när både din personlighet är rent av skit och det ser ut som att du har blivit överkörd av en ångvält så ser jag ingen annan utväg än att trycka ner dig till tillbaka till jorden igen. världen hade knappast blivit en sämre plats att leva på om du bara kunde ta livet av dig, du bidrar inte ett skit till ett bättre samhälle.

samtidigt så förstår jag din frustration då du lär ha haft en väldigt taskig uppväxt.
Senast redigerad av Pescass 2016-03-31 kl. 20:58.
Citera
2016-03-31, 23:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Vill de inte ligga oftare än en gång per vecka? För när man känner för det så är det ju nästan bara att gå och hämta, det krävs ju inte särskilt mycket. Jag nöjer mig med två gånger i veckan.

Vilka puckon du umgås med, vi män hjälper andra män. Det är bara kvinnor som hatar andra kvinnor som inte delar med sig, rent utseendemässigt.

1) Kvinnor ställer upp på sex on average 1 gång/vecka - 1 gång/månad.

2) Kvinnor kan bli kåta oftare än det men då äter de godis eller tittar på TV istället.

Citat:
Spyr? Svimmar? Din fru är kanske den mest vidriga varelse i detta land.

Kärlek börjar alltid med bråk.

Citat:
Huamig, själv får jag rysningar när jag ser din bild, gör nästan ont i kroppen då jag tycker så synd om dig.

1) Uh-huh, http://www.imagebam.com/image/7a93f0475075824 jag är den snyggaste kvinna som du någonsin har sett och det gör ont att du inte kan få mig.

2) Vad säger det om andra kvinnors sex-intresse att de är feta och fula?

3) That's right om en kvinna inte är väldigt snygg fysiskt + sex appeal då gillar hon inte sex.

Citat:
Skulle dock inte vara så här ärlig mot dig om du hade haft en bra personlighet men nu när både din personlighet är rent av skit och det ser ut som att du har blivit överkörd av en ångvält så ser jag ingen annan utväg än att trycka ner dig till tillbaka till jorden igen. världen hade knappast blivit en sämre plats att leva på om du bara kunde ta livet av dig, du bidrar inte ett skit till ett bättre samhälle.

1) Jag har servat en man på heltid sedan jag var 18. Jag är snäll, undergiven, service minded, jag tappar aldrig humöret oavsett hur jag blir behandlad, jag är alltid sugen på sex.

2) Jag är så bra som en kvinna kan bli fysiskt. Du kommer realistiskt aldrig att träffa en kvinna som är i närheten av min kropp.

Citat:
samtidigt så förstår jag din frustration då du lär ha haft en väldigt taskig uppväxt.

Lol. Jag var alltid den snyggaste tjejen + min familj hade det gott ställt och gav mig allt som jag ville ha + en massa saker som jag inte ville ha också.
Citera
2016-03-31, 23:10
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
1) Uh-huh, http://www.imagebam.com/image/7a93f0475075824 jag är den snyggaste kvinna som du någonsin har sett och det gör ont att du inte kan få mig.

okej, då säger vi så. jag skulle valt bort dig direkt i alla fall.
Citera
2016-03-31, 23:15
Bannlyst
Citat:
1) Kvinnor ställer upp på sex on average 1 gång/vecka - 1 gång/månad.

2) Kvinnor kan bli kåta oftare än det men då äter de godis eller tittar på TV istället.

Kärlek börjar alltid med bråk.

2) Vad säger det om andra kvinnors sex-intresse att de är feta och fula?

3) That's right om en kvinna inte är väldigt snygg fysiskt + sex appeal då gillar hon inte sex.

1) Jag har servat en man på heltid sedan jag var 18. Jag är snäll, undergiven, service minded, jag tappar aldrig humöret oavsett hur jag blir behandlad, jag är alltid sugen på sex.

2) Jag är så bra som en kvinna kan bli fysiskt. Du kommer realistiskt aldrig att träffa en kvinna som är i närheten av min kropp.

Lol. Jag var alltid den snyggaste tjejen + min familj hade det gott ställt och gav mig allt som jag ville ha + en massa saker som jag inte ville ha också.

Du måste ju skämta? Jag har inte klickat upp någon bild av henne på länge när du har länkat, men jag gjorde det nu och fy fan vad jag ångrar det. Hon ser ju ut som en alien. Du ser ju att brösten är lika fylliga som papperslappar, magen är så deformerad att jag aldrig sett något så illa irl. Du vet väl att magen ska vara platt och inte knottrig och skit? Fy fan alltså. Huden ser ut som skinn som en utomjording har trätt på sig.

Det verkar ju nästan som att du är seriös, men du kan omöjligt vara det. Du menar på fullaste allvar att du tänder på åbäket? Jag lider med dig. Finns det någon på Flashback som har sagt att hon ser snygg ut? Kan du länka i så fall? Folk är ju rätt sjuka här, men jag tror inte att det finns så pass sjuka personer.
Citera
2016-03-31, 23:15
Bannlyst
Citat:

Varför detta behov av att vara nedsättande mot Babianen.

Har aldrig mött en mer djurisk forummedlem än denna babian. Aldrig sett någon forummedlem reta upp så många. Här sitter en hel bunt med människor som gör allt för att refuta babianen och som inte kommer få sinnesro förrän det händer.

Wow. Babianen. De säger att babianer är smarta men den här är ju ett geni!
Citera
2016-03-31, 23:35
Avslutad
Citat:
1) Kvinnor tänker "so what? Cunt, cunt, cunt". Det som kvinnor vill få ut av att ha en pojkvän är uppmärksamhet och någon att vara bitchig mot. Så att gå på dejt är ungefär som att ha en pojkvän i 2 timmar.

2) Kvinnor idag är så fittiga att de inte bryr sig. De är hellre ensamma och fortsätter att vara vidriga än att ändra sin attityd och få en man.

3) Ni måste inse att kvinnor är som skrotbilar, fula och trasiga, vad förväntar du dig om du hyr en skrotbil? Det är en produkt som är sönder från början.
1) I så fall skulle ingen tjej ha en kille utan bara gå på dejt?

2) I så fall skulle ingen tjej ha en kille utan bara gå på dejt? De spelar ju ingen roll om de är fittiga män bryr sig inte.

3) Ja man ska inte köpa en trasig produkt men män vill ha kvinnor oavsett hur dåliga de är, finns inget jag kan göra åt det.
Citera
2016-03-31, 23:37
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Varför detta behov av att vara nedsättande mot Babianen.

Har aldrig mött en mer djurisk forummedlem än denna babian. Aldrig sett någon forummedlem reta upp så många. Här sitter en hel bunt med människor som gör allt för att refuta babianen och som inte kommer få sinnesro förrän det händer.

Wow. Babianen. De säger att babianer är smarta men den här är ju ett geni!

iofs är det sant det du säger, men till vilken nytta? vad får hon ut av att slänga ur sig allt skit som hon kommer med, hon verkar ju leva i en egen värld.
Citera
2016-04-01, 10:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Du kommer aldrig att få välja mellan olika kvinnor. Du kommer att bli vald av ett fetto och det är att ta henne eller leva ensam som du (och 80% av männen) får välja mellan.

Citat:
Du måste ju skämta? Jag har inte klickat upp någon bild av henne på länge när du har länkat, men jag gjorde det nu och fy fan vad jag ångrar det. Hon ser ju ut som en alien. Du ser ju att brösten är lika fylliga som papperslappar, magen är så deformerad att jag aldrig sett något så illa irl. Du vet väl att magen ska vara platt och inte knottrig och skit? Fy fan alltså. Huden ser ut som skinn som en utomjording har trätt på sig.

Det verkar ju nästan som att du är seriös, men du kan omöjligt vara det. Du menar på fullaste allvar att du tänder på åbäket? Jag lider med dig. Finns det någon på Flashback som har sagt att hon ser snygg ut? Kan du länka i så fall? Folk är ju rätt sjuka här, men jag tror inte att det finns så pass sjuka personer.

1) Jag kan sätta på min cam medan jag postar då kan du se att jag är kvinna?

2) Här är några bilder på mina bröst,

3) När man är snygg på riktigt då kommer folk inte att säga det för att de blir butthurt. Posta en kvinna som är bättre än mig.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
1) I så fall skulle ingen tjej ha en kille utan bara gå på dejt?

2) I så fall skulle ingen tjej ha en kille utan bara gå på dejt? De spelar ju ingen roll om de är fittiga män bryr sig inte.

3) Ja man ska inte köpa en trasig produkt men män vill ha kvinnor oavsett hur dåliga de är, finns inget jag kan göra åt det.

1) Det är det som händer,

Citat:
Cecilia Uhrenfeldt, 33, är en av människorna bakom siffran på drygt 40 procent ensamhushåll i Stockholm.
– Jag har massor av nära vänner, och trivs med att vara oberoende, säger hon.
L

ägenheten utstrålar genomtänkt mysighet. Att hon verkligen trivs hemma är väldigt viktigt för Cecilia Uhrenfeldt.
Hon är uppväxt i småländska Jönköping. Sedan dess har hon provat på olika sätt att bo genom åren: Hon har levt socialt studentliv, bott med två olika kompisar och med två pojkvänner – både i Sverige och utomlands.

Sedan 2014 har hon bott ensam i Stockholm och trivs med det.
– Det bästa är att jag kan göra precis vad jag vill, komma och gå som jag vill, utan att behöva ta hänsyn till någon. Jag njuter av det otroligt mycket.

du kan se att de flesta kvinnor idag väljer att leva ensamma så länge de kan. Om kvinnor var intresserade av sex skulle inte så många leva ensamma obviously.

2) Idealet för kvinnor är att leva ensamma, äta glass, titta på TV, shoppa, umgås med andra kvinnor. Kvinnor vill inte ha en man i sitt liv förutom uppmärksamhet då och då.

3) Det är bara när kvinnor är tvingade att skaffa en man av någon anledning som de gör det. Sen när de inte behöver mannen längre då dumpar de honom. Det är därför skiljsmässorna är 50%.

4) Du måste inse att kvinnor gillar inte män (inte ens Brad Pitt) de tolererar bara män i sitt liv för att de behöver något som mannen har. Det kan vara pengar, service, att bilda familj, uppmärksamhet.

5) Det som jag försöker säga är att kvinnor har ingen "sex funktion" installerad i sina kroppar. Det är bara "special editions" av kvinnor som har det. Så när du köper en vanlig kvinna då köper du en bil utan sex-funktion. Men den har andra funktioner som,

- gnat
- bitchighet
- krav
- fetma
- ser ut som en medelålders man
- feminism
- slösar dina pengar
- med mera

6) Den här listan är det som kvinnor är intresserade av istället för sex. Så varje gång du ser en kvinna på stan (till exempel när hon trycker i sig bullar på ett café) tänk på att hon skulle kunna vara hemma och ta kuk istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in