2016-01-04, 18:02
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Skulle du inte suga av en gubbe om det var socialt accepterat och du fick en BMW?

Säkerligen skulle många göra det. Men det betyder ju inte att man tänder på det, om man nu inte är homosexuell och tänder på "dirty".
Citera
2016-01-04, 18:02
Bannlyst
Citat:
Skulle du inte suga av en gubbe om det var socialt accepterat och du fick en BMW?
Haha du påminner om tonårspojkar som diskuterar snygga tjejer. Om man inte tycker kvinnan är snygg så blir nästa replik: Men skulle du knulla henne?

Vad har det med saken att göra?

Där är nog många heterosexuella uteliggare som skulle suga av en kille för en BMW men inte för att de tänder på det.
Citera
2016-01-04, 18:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Det är nog så helt klart, finns inget som tyder på att kvinnor skulle vara intresserade av det förutom ett fåtal.

Man får nog tänka sig att sex för kvinnor är något som de lär sig att gilla, lite som med whisky kanske. Vissa gillar det direkt, men det är inte många, andra kan lära sig att uppskatta det men för att lära sig det måste man ge det en ärlig chans. Inte bara säga att det är äckligt direkt utan försöka att under en längre tid att lära sig att uppskatta drycken, troligtvis borde det gå att lära sig. Men det är nog få som ens försöker det. De flesta tycker det är äckligt och det är inte aktuellt att dricka det mer, kan kanske tvinga i sig drycken vid enstaka tillfällen men inget man helst gör.

Ja exakt men tricket är att helt enkelt ha en massa sex typ 1-2 gånger/dag i 2-3 år.

Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Sedan så ser jag inte varför det ska vara så svårt att ställa upp på sex ändå, även fast man inte anser sig få ut något av det hela, allt måste inte vara kul. Det är också där felet ligger, att det bara ska fokuseras på nöje.

Det är verkligen ingen big deal men kvinnor vägrar bara för att få mannen att må dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du har tappat greppet helt. Du gör reklam för att framstå som objektiv och klarsynt när du i själva verket gör bort dig.

Heterokillar tänder inte på varandra. Punkt.

Och kvinnor tänder inte på män. See how that works?

Citat:
Kvinnor, däremot, kan gå med på att ha sex med vilken kille som helst om han har tillräckligt mycket att erbjuda. Du kan inte få en kille att tända på en BBW-kossa på 130 pannor om priset är tillräckligt högt, men så fungerar det för falska horslynor. De är lögnare och duktiga försäljare. De hatar snygga kvinnor för att de lättare kan vinna marknadsandelar och lättare kan föra sina gener vidare.

1) Ja det det där med BBW stämmer.

2) Bland kvinnor finns konceptet att vara "riktigt snygg" det är en grej. Den kvinna som är "riktigt snygg" vinner. Man vinner ingenting men alla andra kvinnor blir avundsjuka.

Citat:
De kvinnor som gillar sex brukar inte ha några särskilda preferenser på killarna ö.h.t. De har sex med olika för att det är intressant.

Det är lite olika, variation, man vill ha mycket kuk, man tycker att det är nasty, och så vidare.
Citera
2016-01-04, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Säkerligen skulle många göra det. Men det betyder ju inte att man tänder på det, om man nu inte är homosexuell och tänder på "dirty".
1 ) Så varför skulle inte många kvinnor göra det av exakt samma anledning? Du byter ut BMW mot en tjej-grej.

2) Tror du att det finns fler kvinnor än män som tänder på dirty?
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Haha du påminner om tonårspojkar som diskuterar snygga tjejer. Om man inte tycker kvinnan är snygg så blir nästa replik: Men skulle du knulla henne?

Vad har det med saken att göra?

Där är nog många heterosexuella uteliggare som skulle suga av en kille för en BMW men inte för att de tänder på det.
Nope men de får en BMW så du kan tänka dig att kvinnor gör det för att mannen betalar deras bostad, kläder och smink. Jag tror att typ alla som inte redan har gott om pengar skulle göra det om ingen fick reda på det.
Citera
2016-01-04, 18:08
Bannlyst
Citat:
Osäkert, men jag hade inte tänt på det. Kvinnor tänder bara om de får saker av killen och det här är också svar till Babianen om hur det fungerar.
Senast redigerad av chirho 2016-01-04 kl. 18:10.
Citera
2016-01-04, 18:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
1 ) Så varför skulle inte många kvinnor göra det av exakt samma anledning? Du byter ut BMW mot en tjej-grej.

2) Tror du att det finns fler kvinnor än män som tänder på dirty?

Nope men de får en BMW så du kan tänka dig att kvinnor gör det för att mannen betalar deras bostad, kläder och smink. Jag tror att typ alla som inte redan har gott om pengar skulle göra det om ingen fick reda på det.

1) Samlag mellan två heterosexuella män kan inte jämföras med samlag mellan två homosexuella män, eller mellan samlag mellan hetero kvinna och man.

2) Jag VET att det finns många kvinnor som tänder på dirty. Det är bara mer stigmatiserat för kvinnor att erkänna detta, eftersom de är rädda att bränna sitt rykte.
Citera
2016-01-04, 18:11
Avslutad
Citat:
Osäkert, men jag hade inte tänt på det. Kvinnor tänder bara om de får saker av killen och det här är också svar till Babianen om hur det fungerar.
Erkänn bara. De tänder inte alls men de får saker? Vissa tänder på det men inte alla.
Citera
2016-01-04, 18:15
Bannlyst
Citat:
Erkänn bara. De tänder inte alls men de får saker? Vissa tänder på det men inte alla.
De tänder mer än vad du tänder på en kille, eller tror du att du och Babianen sitter på fakta som vi andra inte har upptäckt? Varför vill du inte ha sex med en kille?
Citera
2016-01-04, 18:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Har följt en del av diskussionerna i tråden.

Givetvis är kvinnor kåta på män. Det yttrar sig bara på andra sätt och har andra "triggers" jämfört med oss män. Ren biologi bevisar att både män och kvinnor har ett behov och ett intresse av att fortplanta oss. Vi kan båda få orgasm. Ur detta härstammar givetvis vår sexualdrift. Kvinnor vill dock instinktivt inte fortplanta sig med män som är odugliga att försvara och försörja avkomman. Däremot har de ofta sexuella fantasier om män. Ofta "farliga" män och/eller "högstatusmän".

1) Är du kåt på män? Varför tror du att kvinnor känner annorlunda inför män än vad du gör?

2) Män kan också få orgasm genom att bli påsatta av andra män. Är det något som ni vill uppleva? Bara för att man kan betyder inte att man vill.

3) Ja kvinnor har fantasier om tentakel-monster också.

Citat:
Omkring 10 % av kvinnorna är frigida, och inte intresserade av sex. Ytterligare ett par procent är lesbiska.

Vänd på siffrorna 90% frigida, 10% som gillar sex.

Citat:
Har ni inte flickvänner som är kåta eller tar sexuella initiativ? Tråkigt för er, men det har jag haft. Nuförtiden har jag tröttnat på parningsritualer och betalar för mig när det så behövs. Svenska kvinnor är i allmänhet både förutsägbara, okvinnliga och tråkiga.

Har de tagit initiv till att knulla dina vänner?

Citat:
Har kvinnor en sexualdrift och vill ligga med män? Definitivt. Det var väl 100 år sedan kvinnor inte betraktades som kåta? De är lika kåta som oss män. Men inte på samma sätt som när män vill ha sex med kvinnor. Vi är olika som biologiska varelser.

1) Så du tror att det finns något kvinnligt sätt att vilja ligga på? Typ vad?

2) No dude, jag har träffat kanske 5 andra kvinnor i mitt liv som har varit kåta. Resten har varit lika kåta som 70 åriga tanter.
Citera
2016-01-04, 18:20
Avslutad
Citat:
De tänder mer än vad du tänder på en kille, eller tror du att du och Babianen sitter på fakta som vi andra inte har upptäckt? Varför vill du inte ha sex med en kille?
Jag har haft sex med killar.
Citera
2016-01-04, 18:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Så är det att vara kvinna. Man suger kuk för att få mat och bostad de betyder inte att man tänder på det.
Citera
2016-01-04, 18:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Kvinnor blir inte sexuellt upphetsade av att få saker för det är ingen sexuell grej. De flesta kvinnor blir inte sexuellt upphetsade alls. De kanske blir små-kåta ibland men det är ingen stor grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in