Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Har följt en del av diskussionerna i tråden.
Givetvis är kvinnor kåta på män. Det yttrar sig bara på andra sätt och har andra "triggers" jämfört med oss män. Ren biologi bevisar att både män och kvinnor har ett behov och ett intresse av att fortplanta oss. Vi kan båda få orgasm. Ur detta härstammar givetvis vår sexualdrift. Kvinnor vill dock instinktivt inte fortplanta sig med män som är odugliga att försvara och försörja avkomman. Däremot har de ofta sexuella fantasier om män. Ofta "farliga" män och/eller "högstatusmän".
1)
Är du kåt på män? Varför tror du att kvinnor känner annorlunda inför män än vad du gör?
2) Män kan också få orgasm genom att bli påsatta av andra män. Är det något som ni vill uppleva? Bara för att man
kan betyder inte att man
vill.
3) Ja kvinnor har fantasier om tentakel-monster också.
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Omkring 10 % av kvinnorna är frigida, och inte intresserade av sex. Ytterligare ett par procent är lesbiska.
Vänd på siffrorna 90% frigida, 10% som gillar sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Har ni inte flickvänner som är kåta eller tar sexuella initiativ? Tråkigt för er, men det har jag haft. Nuförtiden har jag tröttnat på parningsritualer och betalar för mig när det så behövs. Svenska kvinnor är i allmänhet både förutsägbara, okvinnliga och tråkiga.
Har de tagit initiv till att knulla dina vänner?
Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Har kvinnor en sexualdrift och vill ligga med män? Definitivt. Det var väl 100 år sedan kvinnor inte betraktades som kåta? De är lika kåta som oss män. Men inte på samma sätt som när män vill ha sex med kvinnor. Vi är olika som biologiska varelser.
1) Så du tror att det finns något kvinnligt sätt att vilja ligga på? Typ vad?
2) No dude, jag har träffat kanske 5 andra kvinnor i mitt liv som har varit kåta. Resten har varit lika kåta som 70 åriga tanter.