2016-03-31, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Förr i tiden tror jag att kvinnor dejtade för att få en pojkvän. Men idag är det för att vara fittiga mot en man, hon får lite uppmärksamhet, en gratis måltid, och hon får vara lite fittig.

2) Så om du inte visar att du kan ge henne någonting i utbyte mot sex kommer du inte att få ligga.
1) Jag har aldrig dejtat på det sättet men jag kan föreställa mig att det är så. Jag hade tappat greppet och kastat min mat på henne.

2) Men det hon får är en pojkvän? Om hon inte ger sex så tröttnar killen om han är normal.
Citera
2016-03-31, 17:56
Bannlyst
Citat:
för kvinnor (inklusive mig) är sex en lika big deal som att skaka hand med någon.

Ja, vi har listat ut att du och din fru har ett jävligt taskigt sexliv. En grotesk hora och en småväxt babian, vem kunde tänka sig att det inte finns någon form av attration. Det är till och med så illa att du låtsas vara din fru, så att du får uppleva lite spänning.

Du är tragisk.
Citera
2016-03-31, 18:18
Medlem
Pescasss avatar
Klart tjejer är intresserade av sex, dock så måste killen ifråga vara snygg på ett eller annat sätt då vi killar inte har något speciellt att erbjuda tjejer förutom en köttstolpe liksom, tjejer har ju ändå bröst, rumpa, lår och fitta att erbjuda.
Citera
2016-03-31, 18:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Klart tjejer är intresserade av sex, dock så måste killen ifråga vara snygg på ett eller annat sätt då vi killar inte har något speciellt att erbjuda tjejer förutom en köttstolpe liksom, tjejer har ju ändå bröst, rumpa, lår och fitta att erbjuda.
Så om vi bara har det att erbjuda varför skulle killen ifråga behöva vara snygg? Det borde ju spela mindre roll.
Citera
2016-03-31, 19:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
2) Men det hon får är en pojkvän? Om hon inte ger sex så tröttnar killen om han är normal.

1) Kvinnor tänker "so what? Cunt, cunt, cunt". Det som kvinnor vill få ut av att ha en pojkvän är uppmärksamhet och någon att vara bitchig mot. Så att gå på dejt är ungefär som att ha en pojkvän i 2 timmar.

2) Kvinnor idag är så fittiga att de inte bryr sig. De är hellre ensamma och fortsätter att vara vidriga än att ändra sin attityd och få en man.

3) Ni måste inse att kvinnor är som skrotbilar, fula och trasiga, vad förväntar du dig om du hyr en skrotbil? Det är en produkt som är sönder från början.

Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Ja, vi har listat ut att du och din fru har ett jävligt taskigt sexliv. En grotesk hora och en småväxt babian, vem kunde tänka sig att det inte finns någon form av attration. Det är till och med så illa att du låtsas vara din fru, så att du får uppleva lite spänning.

Du är tragisk.

Här är bevis på att jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/cac12f475031886

Citat:

1) Men om man gillar sex då räcker det med att mannen har en kuk. För att det är konceptet "knullad av en man" som man är ute efter.

2) Det spelar ingen roll om det är "knullad av Brad Pitt" eller "knullad av Ron Jeremy" för att båda är "knullad av en man".

3) Det här betyder att kvinnor (som gillar sex) har 0 krav på män sexuellt. Det räcker med att du har en kuk och är villig att knulla lite resten är en bonus.
Citera
2016-03-31, 19:15
Bannlyst
Citat:
1) Kvinnor tänker "so what? Cunt, cunt, cunt". Det som kvinnor vill få ut av att ha en pojkvän är uppmärksamhet och någon att vara bitchig mot. Så att gå på dejt är ungefär som att ha en pojkvän i 2 timmar.

2) Kvinnor idag är så fittiga att de inte bryr sig. De är hellre ensamma och fortsätter att vara vidriga än att ändra sin attityd och få en man.

3) Ni måste inse att kvinnor är som skrotbilar, fula och trasiga, vad förväntar du dig om du hyr en skrotbil? Det är en produkt som är sönder från början.

Här är bevis på att jag är kvinna, http://www.imagebam.com/image/cac12f475031886

1) Men om man gillar sex då räcker det med att mannen har en kuk. För att det är konceptet "knullad av en man" som man är ute efter.

2) Det spelar ingen roll om det är "knullad av Brad Pitt" eller "knullad av Ron Jeremy" för att båda är "knullad av en man".

3) Det här betyder att kvinnor (som gillar sex) har 0 krav på män sexuellt. Det räcker med att du har en kuk och är villig att knulla lite resten är en bonus.

Tro det eller ej, men andra par har det inte lika illa som du och din fru har. Ni verkar ju ha det värre än vad jag först trodde.
Citera
2016-03-31, 20:06
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Trodde de skulle vara ett citat ifrån en intressant skribent och sedan när jag såg att det var ifrån babianen så tänkte jag bara "å nej"

Edit: såg ditt bildbevis babianen och jag insåg snabbt varför du har såna åsikter som du har, en extremfeminist som sprider sin dynga - jo jag tackar ja..
Senast redigerad av Pescass 2016-03-31 kl. 20:15.
Citera
2016-03-31, 20:10
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Tro det eller ej, men andra par har det inte lika illa som du och din fru har. Ni verkar ju ha det värre än vad jag först trodde.

1) Kan det vara så att jag beskrev ditt sex-liv i något av mina inlägg och nu har du flippat ut över det?

2) Du behöver inte må dåligt över att ha ett obefintligt sex-liv det är helt normalt. Majoriteten av männen har aldrig ett aktivt sex-liv för att 90% av kvinnorna är inte intresserade.

3) Så det är inte fel på dig (er) att du (ni) inte får ligga det beror på att de kvinnor som ni har träffat är "sexuellt trasiga".

4) Det finns ingenting som ni kan göra åt det här så ni får köpa sex eller runka till porr för att copa.

Citat:
Trodde de skulle vara ett citat ifrån en intressant skribent och sedan när jag såg att det var ifrån babianen så tänkte jag bara "å nej" en extremfeminist som sprider sin dynga - jo jag tackar ja..

Edit: såg ditt bildbevis babianen och jag insåg snabbt varför du har såna extrema åsikter.

Jämför mig med 2 average kvinnor i min ålder,

http://www.expressen.se/nyheter/helene-31-jag-ar-mer-nojd-nu/

http://www.expressen.se/nyheter/janeth-34-ansiktet-ar-jag-mest-nojd-med/

har de här kvinnorna "råd" att säga att de inte gillar sex?
Senast redigerad av Babianen 2016-03-31 kl. 20:15.
Citera
2016-03-31, 20:14
Bannlyst
Citat:
1) Kan det vara så att jag beskrev ditt sex-liv i något av mina inlägg och nu har du flippat ut över det?

2) Du behöver inte må dåligt över att ha ett obefintligt sex-liv det är helt normalt. Majoriteten av männen har aldrig ett aktivt sex-liv för att 90% av kvinnorna är inte intresserade.

3) Så det är inte fel på dig (er) att du (ni) inte får ligga det beror på att de kvinnor som ni har träffat är "sexuellt trasiga".

4) Det finns ingenting som ni kan göra åt det här så ni får köpa sex eller runka till porr för att copa.

Nej, det minns jag inte att du har, och varför skulle någon flippa ut över att du beskriver deras sexliv?

Då kan jag pusta ut!

Då får jag väl hitta en brutta som inte är sexuellt trasig. Någon av de där 10%, eller hur var det?

Äh va fan, inget? Ska nog runka lite nu då, verkar vara min bästa chans för orgasm enligt dig.
Citera
2016-03-31, 20:20
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Jämför mig med 2 average kvinnor i min ålder,

http://www.expressen.se/nyheter/helene-31-jag-ar-mer-nojd-nu/

http://www.expressen.se/nyheter/janeth-34-ansiktet-ar-jag-mest-nojd-med/

har de här kvinnorna "råd" att säga att de inte gillar sex?

okej babianen, jag ska vara helt jävla ärlig mot dig nu då jag är så förbannat trött på ditt skitsnack. varför tror du dessa tjejer säger att de inte gillar sex? jo, det är för att ingen jävel tycker att dom är attraktiva förutom någon fet ful & desperat 50+are och därför måste de hitta på en anledning till varför de inte har sex - precis som du har gjort. förlåt babianen, men detta är den hemska sanningen.
Senast redigerad av Pescass 2016-03-31 kl. 20:23.
Citera
2016-03-31, 20:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, det minns jag inte att du har, och varför skulle någon flippa ut över att du beskriver deras sexliv?

1) Jag tror att de flesta män känner skam och att de är misslyckade om de inte får ligga.

2) Eftersom i princip ingen man får ligga blir det att män hittar på för varandra om hur mycket de får ligga för att ingen vill erkänna att de är incel.

Citat:
Då får jag väl hitta en brutta som inte är sexuellt trasig. Någon av de där 10%, eller hur var det?

Om en kvinna är intresserad av sex då går hon ut och skaffar sig en man som hon kan ha sex med. Så kvinnor som gillar sex är generellt upptagna.
Citera
2016-03-31, 20:27
Bannlyst
Citat:
1) Jag tror att de flesta män känner skam och att de är misslyckade om de inte får ligga.

2) Eftersom i princip ingen man får ligga blir det att män hittar på för varandra om hur mycket de får ligga för att ingen vill erkänna att de är incel.

Om en kvinna är intresserad av sex då går hon ut och skaffar sig en man som hon kan ha sex med. Så kvinnor som gillar sex är generellt upptagna.

Så länge man har sex lite då och då så är det ju ingen fara.

Ingen man får ligga? Grabben, dags att komma ut i verkligheten? Jag förstår att du har det svårt, men normala personer i Sverige har inga problem med att ligga lite då och då.

Jag kan väl dela med en eller flera andra killar? Om tjejen gillar sex så kan hon ju ha det med flera. Killar brukar ju dela med sig till sina "bros", så det går nog bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in