Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
nej det är inte fel, men om man nu vill nå målet så att säga kan det ligga killar i fatet att dra upp det tidigt, det handlar ju om att vara lite taktisk. Det finns gott om tjejer på tinder som har som huvudsyfte att hitta ett härligt ligg, men alla tjejer är inte vana att take the lead. Det handlar inte om att skriva skitlänge men det finns olika sätt att säga ungefär samma sak (och jag tror att jag har lite bättre koll på hur tjejer fungerar i det avseendet än dig)
tillexempel:
kille på tinder; "tjena. Vad het du är tjejen. Jag ligger här och är lite bakissugen...vill du se en bild på min kuk?

"
kille nummer 2-"Hej, du verkar intressant, vilken blick! ser att du gillar att spela brädspel och laga mat. Jag tycker att det är kul att stå i köket och dra ihop en riktig söndagsmiddag, men det är ju tråkigt att äta den ensam, lust att göra mig sällskap?"
vilken tror du lyckas bäst? att svänga ihop en jäkla risotto är ju inte direkt att försörja någon men det visar lite mer respekt på det sättet.
Nej, jag vet. Kvinnor är alldeles för tafatta för att ta ledarpinnen.
Kille nummer 1 existerar knappt och om han finns så förstår alla att han driver. Ingen skriver så. Kille nummer 2 är normal men han kommer uppfattas som desperat med tanke på hans långa inledning. Förresten spelar det ingen roll hur inledningen ser ut om den inte bekräftar kvinnans syn på hans utseende.
Det där med försörjning är ju något som du och många andra inte fattar. Du tror att betalningen måste ske i form av pengar. Tänk dig ett samboförhållande, man ska resa nånstans och kvinnan bestämmer vad resmålet ska vara, hon betalar taxi till Arlanda men får sin resa till resmålet betald. Man sitter på restaurang och killen tar notan, oavsett hur mycket den är på. Man handlar möbler till hemmet och killen står för kostnaden. Killen har ofta ett välbetalt jobb och därmed högre levnadsstandard som hon får ta del av, utan att hon har gjort sig förtjänt av det.
Att du skulle veta hur kvinnor fungerar är lögn. Det närmaste man kan komma är att kvinnor inte fungerar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Just så men enligt kvinnohatargänget på FB är ju alla kvinnor horor så din logik lär inte nå fram till tomtar som Chirho, babianen mfl.
Att vara hora innebär att man jobbar som säljare. Skillnaden är att det man säljer är ens egen kropp. Man sminkar och snyltar på andra och på andras idoga arbete och det enda som man bidrar med är sin egen kropp.
Citat:
Ursprungligen postat av
ujhs
Fast detta är ju en del av spelet.
Förvisso kan vi uppmärksamma spelet, men vi ska inte inbilla oss att vi kan förändra särdeles mycket. Vi människor är inte enbart sexuella varelser, vi är också sociala och emotionella varelser.
Men , har du etablerat en KK-relation kan du säkert vara tämligen rak. Men inte inledningsvis innan relationen är etablerad.
Precis, vi kan inte förändra någonting. Men, betalar man inte så får man inget. Man måste låtsas enligt dem, man måste spela svår. Du kan svara på ett SMS inom 5 minuter men om du gör det så uppfattas du som desperat och hennes intresse för dig kommer sjunka. Man ska låtsas ha ett liv och svara på SMS helst efter 5 timmar. Då går hon runt och undrar varför han inte svarar och att han säkert är upptagen och har många som drar i honom. Trots att han kanske sitter med tummen i röven och gurglar sitt bajs, men skillnaden är att nu är han intressant.