2016-04-03, 12:50
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Men ditt mähä..

Kan du inte se bögarnas situation och dess aktualitet i denna frågan?
Snälla kan du berätta varför det inte har aktualitet? Är bögarna helt olika heterosexuella män, är de några programmerade sexmaskiner eller vad är det du sitter och säger?
Nej bögsex har inte med ämnet att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Tråden handlar om kvinnor, och bögar är män, därför är en situation med inga kvinnor ointressant i en tråd som endast ska handla om kvinnor.

Och det där med att tjejer inte tänder på sex/män, har du aldrig haft sex och känt hur tjejen är kåt på dig?
What he said.

Hela resonemanget är så efterblivet. Vi vet ju redan att kvinnor tycker om sex. En del tycker väldigt mycket om det, andra mindre men generellt sett tycker både män och kvinnor om att ha sex. Det i sig betyder inte att man har sex jämnt eller med vem som helst men det har vi redan tragglat igenom. Majoriteten av alla människor begriper det här men eftersom Babianen vill skapa konflikt så fortsätter han tjata. De andra misogyna knäppgökarna gör inget mer än att spy ur sig hat.
Senast redigerad av Cineasten 2016-04-03 kl. 12:55.
Citera
2016-04-03, 13:03
Bannlyst
Citat:
Tråden handlar om kvinnor, och bögar är män, därför är en situation med inga kvinnor ointressant i en tråd som endast ska handla om kvinnor.

Och det där med att tjejer inte tänder på sex/män, har du aldrig haft sex och känt hur tjejen är kåt på dig?

Det krävs inte en flashbackstråd för att förstå att tjejer fejkar både orgasm och njutning vid sex. Do you even read Aftonbladet??
Seriöst

Tråden handlar om kvinnors sexualitet, av naturliga skäl riktas denna in på män i 90% av fallen.
Det där var ett ovanligt tomt argument för att försöka slingra sig från de aktuella frågorna.
Ni kan inte besvara varför kvinnor beter sig som de gör så ni hittar på massa konstiga alternativa världar.
Kom igen nu. Detta är Flashback, ni är helt anonyma.
Citera
2016-04-03, 13:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Den här personen påstår att personen dagliga ser på porrklipp. Det intressanta är att det är porrklipp där Xs egen situation inte förekommer överhuvudtaget.

Böganalogier är nog enda sättet för män att förstå. Troll som Cineasten som inte kan argumentera förkastar helt bögarnas situation..
Nej det skulle jag aldrig kunnat tänka mig. Ha en bögpartner är främmande för mig.

1) Det är en fulgubbe som du pratar med.

2) Tänk dig en man som är en total parasit och är villig att göra vad som helst för att slippa jobba.

Citat:
Det här med att kvinnor hatar män vet jag inte om jag köper. Att de inte tänder på sex börjar jag mer och mer acceptera.

1) Om kvinnor inte hatade män skulle du se många fler manliga hemmafruar. Varför finns det inga kvinnor som får väldigt välbetalda jobb och köper fina bilar till sina män?

2) Inse att bara för att män gillar kvinnor betyder det inte att kvinnor gillar män.

3) Det är ett bra första steg fortsätt att läsa mina inlägg och du kommer att acceptera det fullt ut.
Citera
2016-04-03, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är en fulgubbe som du pratar med.

2) Tänk dig en man som är en total parasit och är villig att göra vad som helst för att slippa jobba.

1) Om kvinnor inte hatade män skulle du se många fler manliga hemmafruar. Varför finns det inga kvinnor som får väldigt välbetalda jobb och köper fina bilar till sina män?

2) Inse att bara för att män gillar kvinnor betyder det inte att kvinnor gillar män.

3) Det är ett bra första steg fortsätt att läsa mina inlägg och du kommer att acceptera det fullt ut.

1). Varför sitter det bara fucking fulgubbar på det här sjuka nätet.

2) Kan tänka mig det

1a) , 2a), 3a). Ja mycket av det du skriver är saker jag undersöker själv och kan inte direkt säga att bevis för motsatsen uppstår på löpande band..
Dessutom finns det en monumental aura om den här tråden, där de som argumenterar emot dig enbart använder sig av personangrepp.
Citera
2016-04-03, 13:53
Bannlyst
Citat:
Det krävs inte en flashbackstråd för att förstå att tjejer fejkar både orgasm och njutning vid sex. Do you even read Aftonbladet??
Seriöst

Nej, självklart läser jag inte det. Det är därför som jag har en nykter syn på ämnet.

Citat:
Tråden handlar om kvinnors sexualitet, av naturliga skäl riktas denna in på män i 90% av fallen.
Det där var ett ovanligt tomt argument för att försöka slingra sig från de aktuella frågorna.
Ni kan inte besvara varför kvinnor beter sig som de gör så ni hittar på massa konstiga alternativa världar.
Kom igen nu. Detta är Flashback, ni är helt anonyma.

Är det något fel på dig eller? Vilka kvinnliga beteenden vill du ha svar på? Tror du alla världens kvinnor konspierar mot dig?

Och varför citerar du Cineasten massa när du skriver att du ska ignorera honom i din signatur?
Senast redigerad av Majoris 2016-04-03 kl. 13:57.
Citera
2016-04-03, 13:56
Medlem
Citat:

Att ta hand om ett hem och en familj är inget latgöra. Det är ett jobb.

Citat:
För att dra in kosing och statusgrejer är mannens natur. Varför försöker du applicera manlig natur på kvinnor för? Är du en hjärntvättad feminizt som inte tror på biologi lr? Mannen tar hand om kvinnan genom sätta mat på bordet. Kvinnan genom att föda hans avkomma. Håll käften nån gång ditt jävla troll. Hur fan orkar du.

Citat:

Frågan är varför dom inte tar livet av sig allihopa då då.
Citera
2016-04-03, 13:59
Medlem
Buffymyloves avatar
Måste ju enligt mycket retorik vara något fel på mig som gillar män, även om jag stundvis funderar på att joina ett lesbiskt kloster😉
Men det vore ju jäkligt trist i längden och finns få saker som är bättre att ligga på ett lagom hårigt mansbröst en ledig morgon
Citera
2016-04-03, 15:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Både bögar och kvinnor har sex med män.

2) Då kan vi jämföra hur bögar har sex med män och hur kvinnor har sex med män.

3) Bögar har 100 tals sex partners, sauna klubbar, du kan få bög sex på 30 minuter på Internet. Kvinnor har 0 av det. För att få sex av en kvinna måste du göra en massa saker först.

4) Så varför har bögar sex med män på ett helt annat sätt än kvinnor? För att bögar gillar att ha sex med män och kvinnor gillar inte att ha sex med män.

5) Om hon var så kåt på honom då skulle hon ha ansträngt sig för att ha en bra kropp, klä sig sexigt, erbjuda något utöver det vanliga.
Citera
2016-04-03, 15:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1). Varför sitter det bara fucking fulgubbar på det här sjuka nätet.

För att kvinnor hänger på facebook.

Citat:
1a) , 2a), 3a). Ja mycket av det du skriver är saker jag undersöker själv och kan inte direkt säga att bevis för motsatsen uppstår på löpande band..
Dessutom finns det en monumental aura om den här tråden, där de som argumenterar emot dig enbart använder sig av personangrepp.

Titta på hur män behandlar kvinnor jämfört med hur kvinnor behandlar män. Om kvinnor gillade män då skulle de göra saker för dem.

Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Att ta hand om ett hem och en familj är inget latgöra. Det är ett jobb.

1) De flesta kvinnor dumpar barnen på dagis och serverar färdig mat.

2) Nej det är ingen big deal att sköta hem och familj det är bara gnäll för att slippa göra något.

Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
För att dra in kosing och statusgrejer är mannens natur. Varför försöker du applicera manlig natur på kvinnor för? Är du en hjärntvättad feminizt som inte tror på biologi lr? Mannen tar hand om kvinnan genom sätta mat på bordet. Kvinnan genom att föda hans avkomma. Håll käften nån gång ditt jävla troll. Hur fan orkar du.

1) Varför är det inte i kvinnans natur att dra in pengar till mannen?

2) Kvinnor kan sätta mat på bordet själva. Det är kvinnor som vill ha barn (mest som en ursäkt för att inte jobba).
Citera
2016-04-03, 15:37
Bannlyst
Citat:
1) Både bögar och kvinnor har sex med män.

2) Då kan vi jämföra hur bögar har sex med män och hur kvinnor har sex med män.

3) Bögar har 100 tals sex partners, sauna klubbar, du kan få bög sex på 30 minuter på Internet. Kvinnor har 0 av det. För att få sex av en kvinna måste du göra en massa saker först.

4) Så varför har bögar sex med män på ett helt annat sätt än kvinnor? För att bögar gillar att ha sex med män och kvinnor gillar inte att ha sex med män.

5) Om hon var så kåt på honom då skulle hon ha ansträngt sig för att ha en bra kropp, klä sig sexigt, erbjuda något utöver det vanliga.

1: Båda tycker att Babianen och hans fru borde ställas ut på museum med varningsskyltar, det är deras mest gemensamma åsikt.

2: Eller hur rund månen är. Lika irrelevant.

3: Du måste, vi andra behöver inte "göra massa saker först". Det beror på att du är ful. Dock konstigt eftersom din fru är minst lika ful.

4: För att det är helt olika, och därför inte bör jämföras.

5: Varför är din fru som brutalt ful om hon tycker om sex? Jag menar, vill du spy varje gång du ser henne?

Har du fler värdelösa listor, din inkompetenta grottmänniska?
Citera
2016-04-03, 15:48
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Som ovan, kvinnor är kåta och vill knulla. Dock är kvinnorna du har frågat inte kåta på just dig.

Empoisonne gav rätt svar redan i sjunde kommentaren (se citatet ovan). Jag har då aldrig stött på en okåt kvinna som jag blivit uppraggad av, eller som jag raggat på själv. Kvinnor är precis lika kåta som oss män, det handlar bara om att vara rätt snubbe. Svårare än så är det inte. Beter du dig som ett arsle och ser ut som en två veckor gammal kompostpåse bör du inte förvänta dig något större intresse från det motsatta könet. Ser du helt okej ut och är socialt begåvad kan du omöjligen misslyckas med damerna. Kör hårt!
Citera
2016-04-03, 16:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:

4: För att det är helt olika, och därför inte bör jämföras.

1) Hur är det olika att en man har sex med en man och att en kvinna har sex med en man?

2) Varför ska man inte jämföra hur mycket sex som män får av män med hur mycket sex som män får av kvinnor? Det visar hur mycket kvinnor ogillar sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Empoisonne gav rätt svar redan i sjunde kommentaren (se citatet ovan). Jag har då aldrig stött på en okåt kvinna som jag blivit uppraggad av, eller som jag raggat på själv. Kvinnor är precis lika kåta som oss män, det handlar bara om att vara rätt snubbe. Svårare än så är det inte. Beter du dig som ett arsle och ser ut som en två veckor gammal kompostpåse bör du inte förvänta dig något större intresse från det motsatta könet. Ser du helt okej ut och är socialt begåvad kan du omöjligen misslyckas med damerna. Kör hårt!

1) Kräver män att kvinnor ska vara rätt kvinna för att ha sex med en kvinna?

2) Så var är alla kvinnor på BC som letar efter rätt man att ha sex med?

3) Varför skulle det spela någon roll hur mannen ser ut? Man har inte sex med hans utseende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in