2016-03-28, 21:32
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor kommer aldrig att ställa upp på sex frivillligt men de kommer att använda löftet om sex för att få pengar och resurser.
Massa blaj

http://illvet.se/manniskan/sex/har-man-storre-sexbehov-an-kvinnor
http://www.folkbladet.nu/739008/det-skiljer-mellan-man-och-kvinnors-sexintresse?mobil
http://illvet.se/manniskan/sex/kvinnor-har-endast-fa-sexpartner

Citat:
Yngre kvinnor de mest frigjorda

De mest sexuellt utsvävande kvinnorna hittar man i åldersgruppen 25-34 år, där 30 procent har haft sex med minst 10 olika män. Hos männen är det däremot 45-54-åringarna som har varit mest promiskuösa, och bland dem har 43 procent haft minst 10 partner.

Det skulle kunna tyda på att den sexuella revolutionen som har gjort det mer acceptabelt att ha sex med flera olika partner, har kommit till kvinnor senare, och först nu är på väg att slå igenom, medan männen under längre tid har känt sig moraliskt berättigad ett mer utåtriktat sexliv.

http://www.expressen.se/halsoliv/sex--relationer/han-fragar-200-kvinnor-om-de-vill-ha-sex/
Ett liknande experiment utfördes av en attraktiv kvinna i juli, där hon frågade 200 slumpvis utvalda män samma fråga och hon lyckades få ett ja hos 50 procent av de tillfrågade.
Det betyder alltså inte att "alla män alltid ställer upp på att ha sex med vilken kvinna som helst så fort tillfälle ges". En del är desperata och knullar allt med eller utan ben, i blöja eller kjol, människor, djur, knulldockor, kvisthål, termos med makaroner, avgasrör osv. De flesta av oss är inte så desperata eller degenererade.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-28 kl. 21:44.
Citera
2016-03-29, 08:48
Bannlyst
När jag provar Tinder så har jag märkt att tjejen tar bort matchningen om hon märker att man bara är ute efter sex. Så det gäller att vara subtil med det och låtsas vara intresserad av hennes tragiska liv om man ska få knulla.

Inte blir jag förvånad heller. Tjejer gillar inte sex om umgänget är koncentrerat till just sex. Ironiskt.
Citera
2016-03-29, 10:40
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro
När jag provar Tinder så har jag märkt att tjejen tar bort matchningen om hon märker att man bara är ute efter sex. Så det gäller att vara subtil med det och låtsas vara intresserad av hennes tragiska liv om man ska få knulla.

Inte blir jag förvånad heller. Tjejer gillar inte sex om umgänget är koncentrerat till just sex. Ironiskt.

Snälla du! Klart jag gör om jag ser att någon vid kontakt med en gång bara är ute efter sex. Men det behöver inte betyda att jag för den skull inte skulle vara sexuellt intresserad. Och så tror jag många tjejer tänker också.
Citera
2016-03-31, 10:41
Medlem
Babianens avatar
Mer bevis, Sex or Smartphone? Women Prefer the Gadgets

Citat:
Given the choice, the majority of the women in the U.S. said they would rather give up sex than their mobile device for a week, according to a survey.

Fifty-seven percent of U.S. women would choose their mobile device over sex, according to a survey released Wednesday by AVG Technologies, an Internet security and optimization company.

Citat:
The survey, conducted in April, questioned 4,000 women in the United States, Britain, Canada, France, Germany and Brazil. No margin of error was given.

1) ni kan se att 60% av kvinnorna säger att de hellre håller på med sina telefoner än har sex. Den riktiga siffran är 90% om ni räknar in alla kvinnor som har vett att inte säga det högt.

2) varför säger kvinnor det här? För att det är mer njutning för kvinnor att posta på facebook på mobilen än att ha sex.
Citera
2016-03-31, 10:48
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mauro

det kanske är att dina antydningar om att ligga är en i mängden som hon får, man vill nog bli sedd som något annat än ett redskap för sex liksom. Sen om du inte är genuin och "låtsas bry dig om hennes tragiska liv" som du så rart uttrycker det så skiner det möjligen igenom.
Citera
2016-03-31, 13:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
det kanske är att dina antydningar om att ligga är en i mängden som hon får, man vill nog bli sedd som något annat än ett redskap för sex liksom. Sen om du inte är genuin och "låtsas bry dig om hennes tragiska liv" som du så rart uttrycker det så skiner det möjligen igenom.
Amensugkuk, sen när är det fel att antyda om att man vill ha sex? Blir du gladare om jag antyder att jag är intresserad av din ruttna personlighet för att få knulla dig, och när jag har gjort det så skiter jag i dig? Ärlighet verkar inte vara något för dig ändå. Det är exakt som jag har sagt. Vill man bara ha sex så får man inte det, men kan man tänka sig att bjuda henne och försörja horan så är det fritt fram för henne att sära sina ben.
Citera
2016-03-31, 13:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Amensugkuk, sen när är det fel att antyda om att man vill ha sex? Blir du gladare om jag antyder att jag är intresserad av din ruttna personlighet för att få knulla dig, och när jag har gjort det så skiter jag i dig? Ärlighet verkar inte vara något för dig ändå. Det är exakt som jag har sagt. Vill man bara ha sex så får man inte det, men kan man tänka sig att bjuda henne och försörja horan så är det fritt fram för henne att sära sina ben.
Du är så otroligt trevlig. Börjar inlägget med sugkuk. Verkligen föredömligt. Jag hoppas verkligen du lever resten av ditt liv som bitter och ensam precis som du förtjänar. Men vad du än gör, våldta inte någon.
Citera
2016-03-31, 13:34
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

nej det är inte fel, men om man nu vill nå målet så att säga kan det ligga killar i fatet att dra upp det tidigt, det handlar ju om att vara lite taktisk. Det finns gott om tjejer på tinder som har som huvudsyfte att hitta ett härligt ligg, men alla tjejer är inte vana att take the lead. Det handlar inte om att skriva skitlänge men det finns olika sätt att säga ungefär samma sak (och jag tror att jag har lite bättre koll på hur tjejer fungerar i det avseendet än dig)

tillexempel:

kille på tinder; "tjena. Vad het du är tjejen. Jag ligger här och är lite bakissugen...vill du se en bild på min kuk? "

kille nummer 2-"Hej, du verkar intressant, vilken blick! ser att du gillar att spela brädspel och laga mat. Jag tycker att det är kul att stå i köket och dra ihop en riktig söndagsmiddag, men det är ju tråkigt att äta den ensam, lust att göra mig sällskap?"

vilken tror du lyckas bäst? att svänga ihop en jäkla risotto är ju inte direkt att försörja någon men det visar lite mer respekt på det sättet.
Citera
2016-03-31, 13:42
Medlem
Citat:

Fast detta är ju en del av spelet.
Förvisso kan vi uppmärksamma spelet, men vi ska inte inbilla oss att vi kan förändra särdeles mycket. Vi människor är inte enbart sexuella varelser, vi är också sociala och emotionella varelser.

Men , har du etablerat en KK-relation kan du säkert vara tämligen rak. Men inte inledningsvis innan relationen är etablerad.
Citera
2016-03-31, 13:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
nej det är inte fel, men om man nu vill nå målet så att säga kan det ligga killar i fatet att dra upp det tidigt, det handlar ju om att vara lite taktisk. Det finns gott om tjejer på tinder som har som huvudsyfte att hitta ett härligt ligg, men alla tjejer är inte vana att take the lead. Det handlar inte om att skriva skitlänge men det finns olika sätt att säga ungefär samma sak (och jag tror att jag har lite bättre koll på hur tjejer fungerar i det avseendet än dig)

tillexempel:

kille på tinder; "tjena. Vad het du är tjejen. Jag ligger här och är lite bakissugen...vill du se en bild på min kuk? "

kille nummer 2-"Hej, du verkar intressant, vilken blick! ser att du gillar att spela brädspel och laga mat. Jag tycker att det är kul att stå i köket och dra ihop en riktig söndagsmiddag, men det är ju tråkigt att äta den ensam, lust att göra mig sällskap?"

vilken tror du lyckas bäst? att svänga ihop en jäkla risotto är ju inte direkt att försörja någon men det visar lite mer respekt på det sättet.
Just så men enligt kvinnohatargänget på FB är ju alla kvinnor horor så din logik lär inte nå fram till tomtar som Chirho, babianen mfl.
Citera
2016-03-31, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Fast detta är ju en del av spelet.
Förvisso kan vi uppmärksamma spelet, men vi ska inte inbilla oss att vi kan förändra särdeles mycket. Vi människor är inte enbart sexuella varelser, vi är också sociala och emotionella varelser.

Men , har du etablerat en KK-relation kan du säkert vara tämligen rak. Men inte inledningsvis innan relationen är etablerad.
jag har fixat ett par långa relationer på att bara vara rak och ärlig så det går !!
Citera
2016-03-31, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frifart
jag har fixat ett par långa relationer på att bara vara rak och ärlig så det går !!

Nu var ju TS ute efter att få sex...inte efter att ha en relation.

Men, likväl....inledde du långvariga relationer med att direkt fråga om sex? I f s varför? Var du på fyllan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in