2016-06-10, 20:47
Medlem
tjejer är inte intresserade av någon som "runkar" i dom. klarar du av att tillfredsställa tjejen både fysiskt och mentalt så kommer hon vilja ha mer sex än vad du klarar av att ge.
Citera
2016-06-10, 20:47
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Babianen har sagt att det inte är en big deal att ha sex, så bara PM:a henne och knulla på om någon skulle ha låga krav. Påse över huvudet kanske?
Nej, kommer såklart inte hända. För Babianen kan inte stå för vad han/hon skriver.

Nej det kommer inte att hända.
Grejen är ju dock att "låga krav" är ett subjektivt begrepp.

"Låga krav" som att inte kräva att en person skall var b-kändis och vara i paritet i utseende med Brad Pit eller Tom Cruise är väl låga krav för vissa.
Citera
2016-06-10, 20:49
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
tjejer är inte intresserade av någon som "runkar" i dom. klarar du av att tillfredsställa tjejen både fysiskt och mentalt så kommer hon vilja ha mer sex än vad du klarar av att ge.

Under förutsättning att du uppfyller hennes krav, ja. En del tjejer har krav att du skall vara kristen och utlänning. Andra vill att du absolut måste vara 30+ och ha ett "vackert ansikte", eller så skall du vara lång och muskulös.

Det är den "mentala" biten av tillfredställelsen, att dom tror att du är allt det är dom vill att du skall vara. Uppfyller du inte kraven måste du i så fall övertyga dem om att du gör det ändå, annars blir du inte den utvalde. Det är inte alltid så lätt att prata bort det, om det ens går. En del har talangen, jag har det definitiv inte.
Senast redigerad av Xer0 2016-06-10 kl. 20:55.
Citera
2016-06-10, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Nej det kommer inte att hända.
Grejen är ju dock att "låga krav" är ett subjektivt begrepp.

"Låga krav" som att inte kräva att en person skall var b-kändis och vara i paritet i utseende med Brad Pit eller Tom Cruise är väl låga krav för vissa.

Men nu snackar denne användare inte om låga krav utan om att sex inte är en big deal oavsett vem det är.
Citera
2016-06-10, 21:01
Medlem
Citat:
Under förutsättning att du uppfyller hennes krav, ja. En del tjejer har krav att du skall vara kristen och utlänning. Andra vill att du absolut måste vara 30+ och ha ett "varckert ansikte", eller så skall du vara lång och muskulös.

Det är den "mentala" biten av tillfredställelsen, att dom tror att du är allt det är dom vill att du skall vara. Uppfyller du inte kraven måste du i så fall övertyga dem om att du gör det ändå, annars blir du inte den utvalde.

knappast, inget av det du nämnder stämmer på mig.
inte kristen
inte utlänning
under 30
visst, lång men ganska smal också

mentala biten är att du förstår dig på tjejen. vilket är olika för alla är olika.

men du verkar ju redan ha bestämt dig för vad som är rätt. trist.

jag har en annan uppfattning och det är att tjejer älskar sex. och det är överväldigande majoritet av alla jag träffat
Citera
2016-06-10, 21:08
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille8608
knappast, inget av det du nämnder stämmer på mig.
inte kristen
inte utlänning
under 30
visst, lång men ganska smal också

mentala biten är att du förstår dig på tjejen. vilket är olika för alla är olika.

men du verkar ju redan ha bestämt dig för vad som är rätt. trist.

jag har en annan uppfattning och det är att tjejer älskar sex. och det är överväldigande majoritet av alla jag träffat

Det kanske är så att du uppfyller några av de vanligaste kraven. Därför blir det enklare för dig.
Vi är ju inte alla lika, eller hur?

Min upplevelse från internetdejting och mina 26 år som oskuld inann jag hittade någon villig var att absolut ingen tjej var villig att ha sex med mig utan att jag först "visade mig värdig".
Ju fulare brud, desto lättare dock. Tjejer anpassar automatiskt kraven efter sin egen attraktionsgrad och efter hur lätt de själva har att ligga.
För mig blev det tillslut två väldigt oattraktiva kvinnor som jag hade sex med, och det är väl ungefär det som har hänt i mitt snart 30 åriga liv.

Men älskar sex, nej det upplever jag inte alls. Jag fick truga enormt för att få det att hända med dessa brudar. De tog inga initiativ alls, utan det var jag som fick göra det.

Jag antar att tjejer raggar upp dig på stan ibland och vill knulla eftersom de nu är så intresserade av att ha sex med dig.
Senast redigerad av Xer0 2016-06-10 kl. 21:11.
Citera
2016-06-10, 21:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det kanske är så att du uppfyller några av de vanligaste kraven. Därför blir det enklare för dig.
Vi är ju inte alla lika, eller hur?

Min upplevelse från internetdejting och mina 26 år som oskuld inann jag hittade någon villig var att absolut ingen tjej var villig att ha sex med mig utan att jag först "visade mig värdig".
Ju fular brud, ju lättare dock. Tjejer anpassar automatiskt kraven efter sin egen attraktionsgrad och efter hur lätt de själva har att ligga.
För mig belv det tillslut två väldigt oattraktiva kvinnor som jag hade sex med, och det är väl ungefär vad som har hänt i mitt liv.

Men älskar sex, nej det upplever jag inte alls. Jag fick truga enormt för att få det att hända med dessa brudar. De tog inga initiativ alls, utan det var jag som fick göra det.

Jag antar att tjejer raggar upp dig på stan ibland och vill knulla eftersom de nu är så intresserade av att ha sex med dig.

Och du är normalful, normalt begåvad i pallet, normalt jobb och är i allmänhet vanlig eller är det några fel på dig? Hur är dina sociala skills?
Citera
2016-06-10, 21:17
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Och du är normalful, normalt begåvad i pallet, normalt jobb och är i allmänhet vanlig eller är det några fel på dig? Hur är dina sociala skills?

Ja har en Civilingenjörsexamen och tjänar över medel i riket. Detta betyder att jag förmodligen är normalbegåvad, ja, annars klarar man inte av en sådan utbildning.

På badoo brukar mina bilder ratas 3 eller 4. Det kan väl iof tilläggas att jag de senaste åren börjat få ganska stora överarmar eftersom jag tränar 3-4 gånger i veckan, men jag upplever inte att det har gjort någon skillnad för tjejer jag möter.

Mina sociala skills är nog rätt dåliga. Jag gillar att vara rak och ärlig, det uppskattas inte.

Mitt humör är ganska varierande, en del toppar och dalar.
Senast redigerad av Xer0 2016-06-10 kl. 21:25.
Citera
2016-06-10, 21:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
+1

Finns fan inget värre än snygga kvinnor som går och klipper sig kort hår, eller kort lugg, eller rakar skallen (som Babianens fru, men hon var faktiskt aldrig särskilt snygg till att börja med, så det är ingen större förlust där).

Vem bryr sig? Vi snackar om kvinnor här, inte om bögar. Även om bögar är attraherade av män, så har de faktiskt en manlig mentalitet, till skillnad från kvinnor. Visst finns det alltid de där bögfjollorna som beter sig och pratar som kvinnor, men av min erfarenhet, alltså av min lilla skara bögbekanta, så förstår de självklarheter som män överlag förstår, och som kvinnor inte förstår.

Poängen är att du inte kan påstå att kvinnor är ointresserade av sex genom att -- långsökt -- jämföra med bögar. Bögar är fortfarande män i huvudet, även om de har något fel i skallen som gör dem kåta på män.

Ja detta är en bra poäng. Tjejer älskar uppmärksamhet och freebies. Sanningen är dock att kvinnor faktiskt är intresserade av sex, men att de ofta inte är intresserade av sex, beror på många faktorer:

1) Killarna är fula i ansiktet eller otränade i kroppen (vilket drar ner kåtheten bland tjejerna, eller blir du själv kåt på fula och otränade killar?).

2) Killarna är kassa på att knulla. Alla killar är inte lika helt enkelt. Vissa är bättre på att knulla än andra, och de flesta killar är faktiskt inget vidare i sängen.

3) Kukstorlek kan spela roll.

Gick du aldrig högstadiet?

Okej, men nu är det ju faktiskt så att kvinnor överlag, bryr sig om vad män tycker om dem, och vad de själva har för anseende i deras kvarter och stad/by. Framförallt i byhålor, är kvinnor extremt försiktiga/paranoida, medan i storstäder vågar de släppa loss lite mer.

Ja, frumaterial är en äkta blattegrej, eftersom svennar nöjer sig med second hand Skämt åsido så är det faktiskt ganska viktigt med frumaterial bland svenskar också, men de är lite mindre kräsna pga all ideologisk liberalism som de har indoktrinerats av de senaste årtionden.

Fast du har ju som sagt, dålig smak, och "fet" för dig är en normalviktig, sexig kvinna.

Silikonbröst överlag är väl ändå ganska ovanligt? Åtminstone i Sverige. I USA där det förmodligen är vanligast i världen, är det också ganska ovanligt. Däremot är anorexia rätt vanligt idag.

Tidigare på gymmet idag, la jag märke till att de två blonda, svenska tjejerna som stod i kassan, hade vader som var smalare i omkrets än mina biceps (skojar inte). Den tredje kassörskan (finska) har dock inga ätstörningar, hon är lagom kurvig, mycket, mycket snygg i ansiktet och inga silikontuttar (men bröst har hon, till skillnad från de två andra anorexiafallen, som faktiskt är till och med smalare än vad du är).

De män som springer efter kvinnor som är "smal kropp + silikon-bröst + lack-stövlar = 60k investering", har ingen aning om vilken mardröm som väntar dem. Jag har som sagt knullat en sådan tjej för ett tag sedan (hon hade dock inga silikonbröst, men hon hade planer på att skaffa sådana, och lackstövlar hade hon också ja), och det är helt enkelt inget jag kan rekommendera någon annan man. Smala tjejer som har ätstörningar, har allvarliga psykiska fel i huvudet (ta bara dig själv som exempel, tror du att någon man vid sina sinnes fulla bruk, anser att du är psykiskt frisk?). Går man och gifter sig med en anorektisk kvinna med silikonbröst, då har man själv allvarliga fel i huvudet. Ointresse av sex är nog minsta problemet med sådana kvinnor; de behöver helt enkelt spärras in på mentalsjukhus.

1) Kort hår är mer legit för att det är mycket svårare att se bra ut i kort hår än i långt. Rakat är svårast för att det visar om du har ett fult ansikte.

2) Men tänk om kvinnor som gillar sex och bögar är kopplade på samma sätt i huvudet? Båda grupperna gillar kuk.

3) Det finns 0 bevis för att kvinnor gillar sex. Tvärtom studier + kvinnors beteende indikerar att kvinnor hatar sex. Inse att alla ni i den här tråden lever i förnekelse.

4) Jag blir kåt av att få kuk det spelar ingen roll vem kuken sitter fast på eller om mannen är dålig. Det är en bonus om mannen är attraktiv och bra i sängen men det är inget krav jag är nöjd med att bara få kuk. Se det som att jag har väldigt låga krav.

5) På mitt högstadie hade det blivit samtal med rektor + hemringning till föräldrarna om någon hade sagt hora. Jag aldrig hört det när jag gick i skolan.

6) Förr i tiden fick mannen betalt när han gifte sig för att han tog över ansvaret för kvinnan. Idag har kvinnor inga pengar så de betalar med sex. Tänk "jag kan inte ge dig pengar men jag ställer upp på allt du vill sexuellt". Så lol om du ger upp din betalning?

7) Det är konceptet som räknas om kvinnan har investerat i utseende + sex då vill hon ha en man. Det är som en man som investerar i karriär + BMW. Om kvinnan inte anstränger sig då är hon inte intresserad av män. Så hur många kvinnor ser ut som att de försöker attrahera en man?
Citera
2016-06-10, 21:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja har en Civilingenjörsexamen och tjänar över medel i riket. Detta betyder att jag förmodligen är normalbegåvad, ja, annars klarar man inte av en sådan utbildning.

På badoo brukar mina bilder ratas 3 eller 4.

Mina sociala skills är nog rätt dåliga. Jag gillar att vara rak och ärlig, det uppskattas inte.

Mitt humör är ganska varierande, en del toppar och dalar.
Hur ditt utseende bedöms på Badoo är ingen bra indikation på hur attraktiv du är i verkliga livet.

Jag vet inte vad du träffar för kvinnor, dom jag träffar uppskattar att man är rak och ärlig. Men du kanske är rak och ärlig på det där sättet folk med Aspergers är?

Hur som helst så har du helt enkelt ingen erfarenhet av huruvida kvinnor gillar sex eller inte. Testa verkligheten eller andra plattformar än renodlade dejtingsidor så kanske du får ett annat resultat.
Citera
2016-06-10, 21:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) "Lol dude", är du tolv eller? Du förstår som sagt inte alls vad jag menar. Nu är jag inte längre osäker på om det beror på ovilja eller dumhet i alla fall. Nåja.

2) Jag kan inte uttala mig om vad dom tycker och det kan inte du heller. Det är fortfarande inte relevant "varför dom gör det", det relevanta är "att dom gör det".

3) Det är typ bara du som tar Aftonbladets undersökningar på allvar. Hur som helst så innebär "snitt" att hälften har sex oftare än så och andra halvan inte har. Undersökningen riktar sig även till singlar vilket gör att siffrorna helt enkelt inte bara gäller alla som är i en relation. Det är heller inte vetenskapligt sunt att utgå från ett resultat utan man behöver kunna återskapa resultatet flera gånger för att det ska vara vetenskapligt hållbart.

2) Men ingen bryr sig om vad ett gäng incels tycker.

3) Hur är det med studien från Sahlgrenska då, http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/sexlivet-daligt-atta-ar-efter-forsta-barnet menar du att folk gick från 3/vecka till 1/månad?

4) Dessutom om du skaffar barn vid 30 kommer du att spendera 50 år i den här gruppen. Så om kvinnor i genomsnitt har sex 1/månad i 50 år tyder det på att de är intresserade av sex?
Citera
2016-06-10, 21:39
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Hur ditt utseende bedöms på Badoo är ingen bra indikation på hur attraktiv du är i verkliga livet.

Jag vet inte vad du träffar för kvinnor, dom jag träffar uppskattar att man är rak och ärlig. Men du kanske är rak och ärlig på det där sättet folk med Aspergers är?

Hur som helst så har du helt enkelt ingen erfarenhet av huruvida kvinnor gillar sex eller inte. Testa verkligheten eller andra plattformar än renodlade dejtingsidor så kanske du får ett annat resultat.

Men, min erfarenhet är ju att de inte gillar att ha sex, men mig då.
Jag kan ju inte leva någon annans liv.

Det är klart att det kommer att finnas tjejer som älskar att ha sex med dig om du är en väldigt attraktiv person, men för mig som bara är en vanlig kille med en akademisk utbildning (nej jag har ingen asbergers diagnos eller någon annan diagnos för den delen), så är det inte alls lätt att få ligga.

Det måste ju bero på att tjejer generellt inte har sex med gemene man, utan endast de få utvalda som uppfyller deras krav. Och då är man per definition inte desperat eller speciellt intresserad av bara sex.

Medelsingelmannen får väldigt lite sex. Jag läste i DN idag att endast 29 % av dem som dejtar på nätet svarade att de har haft någon sexuell interaktion med det motsatta könet. Som jag förstod det ingick telefonsex och chattsex i den definitionen.

Om man tar med chatsex i definitionen av sex så har jag haft ganska mycket sex.
Det är rätt lätt att få tag på. Det är när man börjar visa folk bilder och vill ha något seriöst, ej anonymt som det skiter sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in