Here you go,
Kinsey, Sexual behavior in the human female, p. 579-581.
Du kan se att om en gynekolog pressar försiktigt inne i vaginan då känner kvinnor inte det.
Betyder det att det är givande för dig att knulla med dina manliga vänner?
Jag har haft sex med män, så nej.
Länk?
Varför skulle det
inte vara vidrigt för
alla kvinnor? Kan du förklara hur det skulle fungera?
1) Varför testar du inte? Du kan gå på en bög sida och få suga kuk redan idag.
2) Smaken i sig är inte så farligt men det är hela situationen med att du står på knä och suger en mans kuk. Varför tycker män inte att det är roligt om kvinnor tycker det?
1) Ja sexuell läggning finns på riktigt. Men bara för att du har en viss läggning kan du fortfarande ha sex med folk som du inte gillar. Du kan ha bög sex utan att vara bög. Du kan ha sex med feta kvinnor utan att tända på feta kvinnor. Ja det är vidrigt men om du gör det tillräckligt mycket då vänjer du dig.
2) Tänk dig att du kan jobba i 1 månad eller så kan du ha bög sex 1 gång/månad och slippa jobba vad skulle du välja? Kvinnor väljer det äckliga för att de tycker att de behöver inte göra det så ofta.
Men om du tänker på alla kvinnor som du har velat ha sex med och som inte har velat ha sex med dig varför tror du att du inte fick ligga med dem? Kan konceptet "alla kvinnor tycker att sex är äckligt" förklara varför du inte får ligga?
Det är OK att säga att man gillar sex så länge alla förstår att det är "på skoj". Som att män kan skoja om att ha sex med feta kvinnor.
Ja självklart. Kvinnor utgår ifrån att sex = mannen gör allt som du vill. För det är den erfarenhet som kvinnor har av sex.
Poängen är att om du har sex med en man och får orgasm då är det ännu värre än om du bara har sex med en man och inte kommer. För du har liksom njutit av "bög sex".
Du delar in det på fel sätt,
1) Det finns folk (män och kvinnor) som
gillar att ha sex med män. De funkar på ungefär samma sätt för att sex med män funkar på ungefär samma sätt. Det är kanske 1% av männen som gillar bög sex. Enligt mig är det ungefär 10% av kvinnorna som gillar sex med män. Det beror på att alla kvinnor testar sex med män och många fler börjar gilla det.
2) Det finns folk som
inte gillar sex med män. Det är 90% av befolkningen både män och kvinnor.
3) Så det som räknas är
om man gillar att ha sex med män inte vilket kön man har.
4) Om man gillar att ha sex med män då är man ungefär som en manlig bög. Om en kvinna inte är som en manlig bög då gillar hon inte sex med män.
De kanske inte är riktiga bögar aka hard gay,
https://www.youtube.com/watch?v=QSAUlzpm8eI många bögar är inte bögar på riktigt de orkar bara inte med kvinnor.
Ja det finns kvinnor som gillar upmärksamhet, som har sex för uppmärksamhet, men det är lite som att en snygg man har sex med en fet kvinna för att han gillar att bli beundrad, det är en ego grej inte en sex grej.
1) Jag är väldigt attraktiv enligt kvinnors standard och när man raggar på kvinnor är man rakt på sak.
2) Ja självklart man vill ju inte ha sex med en lebb.
3) Poängen är att om jag som kvinna har svårt att scora kvinnor vilka chanser tror ni att ni har?
Jag talar om
sex nu. Du kan inte veta om kvinnor är likadant eller annorlunda kopplade i skallen när det kommer till sex right? Men om du tittar på hur kvinnor beter sig verkar det mest sannolikt att,
a) kvinnor älskar att ha sex med män?
b) kvinnor hatar att ha sex med män?