Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Amensugkuk, sen när är det fel att antyda om att man vill ha sex? Blir du gladare om jag antyder att jag är intresserad av din ruttna personlighet för att få knulla dig, och när jag har gjort det så skiter jag i dig? Ärlighet verkar inte vara något för dig ändå. Det är exakt som jag har sagt. Vill man bara ha sex så får man inte det, men kan man tänka sig att bjuda henne och försörja horan så är det fritt fram för henne att sära sina ben.
nej det är inte fel, men om man nu vill nå målet så att säga kan det ligga killar i fatet att dra upp det tidigt, det handlar ju om att vara lite taktisk. Det finns gott om tjejer på tinder som har som huvudsyfte att hitta ett härligt ligg, men alla tjejer är inte vana att take the lead. Det handlar inte om att skriva skitlänge men det finns olika sätt att säga ungefär samma sak (och jag tror att jag har lite bättre koll på hur tjejer fungerar i det avseendet än dig)
tillexempel:
kille på tinder; "tjena. Vad het du är tjejen. Jag ligger här och är lite bakissugen...vill du se en bild på min kuk?

"
kille nummer 2-"Hej, du verkar intressant, vilken blick! ser att du gillar att spela brädspel och laga mat. Jag tycker att det är kul att stå i köket och dra ihop en riktig söndagsmiddag, men det är ju tråkigt att äta den ensam, lust att göra mig sällskap?"
vilken tror du lyckas bäst? att svänga ihop en jäkla risotto är ju inte direkt att försörja någon men det visar lite mer respekt på det sättet.