2016-03-27, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Här är bevis, http://www.imagebam.com/image/e58914474182027

De skaffar kvinnor som är attention seekers alltså har sex för att få uppmärksamhet.

Teorin brukar väl vara att de enda kvinnorna som älskar sex är de med borderline eller annars är manliga (i form av högt testosteron).

Din förklaring "made it for me". Är nu en fullständig babiananhängare
Citera
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Visst kan tjejer bli sexsugna, kåta, vill knulla bli knullade etc. men väldigt få har egentligen ett sexintresse. Det är vad chiro försökt säga hela tiden... tror jag... om inte får han komma in och rätta mig.

Ja det är sant. Några gånger per år vill de flesta kvinnor ha sex. Men det går lika bra för dem att äta godis eller köpa en ny tröja.
Citera
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Personligheten??? Kvalitéer?
Hur fan är detta relevant om du primärt gillar sex?
Eller.......kan det hända att sexet endast är sekundärt.......något som många försöker säga.
Det här kan bli en evighetsdiskussion. Kan du inte bara nöja dig med att ha vunnit och välja en annan strid mot Slayer.
Citera
2016-03-27, 22:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Med andra ord: kvinnor är jättejättedumma som inte sitter som i Red light district, på rad, redo för att väljas ut av vilken undermänniska som helst, för att knullas, kastas åt sida, spottas på.

Sorry, det ställer man inte upp på.

Skulle män tacka nej till att sitta som i RLD på rad, redo att väljas ut av vilken kvinna som helst för att knullas, kasta åt sidan, spottas på? Oh wait, det gör de redan. Så vad är problemet?
Citera
2016-03-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Vad vill du ha sagt?

Att kvinnors sexuella lust i ett globalt perspektiv inte är relevant för framgång i reproduktionen. I själva verket reproducerar sig individer i patriarkala kulturer betydligt effektivare än i civilicerade kulturer där kvinnan har självbestämmande över sin egen kropp.

Därmed faller argumentet att kvinnans sexuella lust är viktig för artens fortbestånd. (Detta är icke på något vis smickrande för mänskligheten, men tillvaron är som den är)
Citera
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Vem bryr sig? Man ska inte gifta sig med dem.

2) Hur skulle kvinnors sexualitet "funka olika"? Det finns bara 1 sexualitet = man gillar att knulla.
För att sex är bättre med någon som vet vad han gör, det är slöseri att ligga med en kille som är fumlig och uppenbart har noll koll. Jag gillar att GA en kk som man känner hyfsat, och sexet blir avsevärt bättre än med en främling.

För att ni utgår från manlig sexualitet som norm, allt som avviker från den måste då tyda på ointresse vilket inte är fallet.
Citera
Medlem
skalman1973s avatar
Citat:
Ja det är sant. Några gånger per år vill de flesta kvinnor ha sex. Men det går lika bra för dem att äta godis eller köpa en ny tröja.

Tja uppenbarligen gör du något fel !

Vet du inte hur man förför någon eller vet du inte var G-punkten sitter eller klitoris eller att du ska börja med att förföra hennes hjärna

Starta hjärnan först och det gör du förslagsvis genom att stimulera fantasierna och väcka nyfikenheten och lusten .
Citera
2016-03-27, 22:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Läs vad du har skrivit, att bli kåt och ha sexlust är i min värld att ha ett sexintresse. Den här tråden är ju mest en löjlig bortförklaring varför just int vissa män får komma till och är desperata på bodycontact, om förklaringen är att tjejer saknar ett intresse av sex så känner sig dessa inte lika dåliga.

Nej fulgubbe. Bara för att kvinnor blir kåta vill de inte ha sex eller ens runka. När kvinnor blir kåta då går de till affären och köper glass (titta på alla ensamma kvinnor som går till ICA innan stängning och köper glass och godis, nu vet ni vad det handlar om) sen sätter de på en TV show som handlar om mode eller nåt och äter glassen medan de tittar. Det är 1000 gånger bättre än sex för kvinnor.
Citera
2016-03-27, 22:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Detta med bodycontact är chiros sätt att försöka förklara vad han vill ha sagt. Jag förstår att du kanske inte har orkat läsa hela tråden så du har missat vissa andra delar.

Det borde vara logiskt att om nu majoriteten av kvinnor är sexintresserade på riktigt borde man se det mer och nu pratar jag inte om media t ex för dom gör ju bara sitt jobb och mer än gärna spottar ut sex för det råkar sälja.

Om kvinnor var intresserade av sex skulle du kunna gå fram till en random kvinna på gatan och säga "knulla?" hon skulle säga ja sen skulle ni köra en snabbis på toaletten.
Citera
2016-03-27, 22:38
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nej fulgubbe. Bara för att kvinnor blir kåta vill de inte ha sex eller ens runka. När kvinnor blir kåta då går de till affären och köper glass (titta på alla ensamma kvinnor som går till ICA innan stängning och köper glass och godis, nu vet ni vad det handlar om) sen sätter de på en TV show som handlar om mode eller nåt och äter glassen medan de tittar. Det är 1000 gånger bättre än sex för kvinnor.
Helt ärligt så var det 1000 gånger bättre än sex för mig med så jag fattar inte varför kvinnor inte vill "erkänna" detta?
Citera
2016-03-27, 22:39
Medlem
Citat:
För att sex är bättre med någon som vet vad han gör, det är slöseri att ligga med en kille som är fumlig och uppenbart har noll koll. Jag gillar att GA en kk som man känner hyfsat, och sexet blir avsevärt bättre än med en främling.

För att ni utgår från manlig sexualitet som norm, allt som avviker från den måste då tyda på ointresse vilket inte är fallet.

Nå...handen på hjärtat; vilket är bäst...dåligt sex eller inget sex?
Citera
2016-03-27, 22:40
Bannlyst
Citat:
Jag gillar sex, men ALLT sex är inte bra sex, vilket jag är övertygad om att de flesta kan skriva under på. Och nej, kräver vanligt folkvett och en attraktion, inte någon slags supermänniska. Och vad jag förhoppningsvis får ut är en skön Upplevelse med en sjyst person. Det äckliga med vissa killar här är att ni är så uppenbara med ert kvinnohat att ni inte ser längre än näsan räcker.
Nej, allt sex är inte bra sex men när du säger det så menar du egentligen att det är extremt få som kan uppfylla vad du tycker är bra sex. Vi har ju pratat om det där och dina preferenser är inte normala på något sätt. Och om du menar att han är dålig i sängen för att han inte uppfyller dina preferenser för vad som är bra sex så har du exkluderat 99 % av alla killar, då kan jag lätt konstatera att du inte alls gillar sex.

Killar har sex i alla former, de tar vad de får utan krav på något annat. Förstår du? De kräver inte att den de har sex med ska vara VD eller ingenjör men det gör kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in