2016-04-03, 01:26
Bannlyst
KÄnns som att jag går från klarhet till klarhet här nu..
Kan bara säga att jag undersöker saker som Babianen säger och det stämmer i stort sett.

Har fört konstruktiva samtal med en person som åtminstone säger att den är kvinna. En person som i forumet kan framstå som översexuell och pervers

MEn egentligen tänder alltså inte personen på riktigt sex. Samtalet är konstruktivt och intressant. För personen påstår alltså att hon gillar sex men har aldrig haft sex?? Wtf?
Personen gillar sex när hon ser sex.

Det är här kvinnor och män skiljer sig åt!! Män vill faktiskt ha sex. Kvinnor tänder på tankemodeller om barn, bil, semester. Och när de väl har sex tänder de på tanken att de har sex och offrar sig o.s.v.
Män tänder på riktigt.

Då säger ju personer som cineasten att det visst finns kvinnor där ute.

http://www.celebjihad.com/celeb-jihad/images/olivia_munn_snapchat_bj.jpg
Det här är ett foto på en man och en kvinna, där kvinnan till synes verkar ge en spontan avsugning. Och mannen lägger sedan upp det på nätet och delar med sina vänner. Nu tänker alla män här sweet brud, så ska livet vara.

MEN killen i bilden är en rik, snygg, framgångsrik och känd basebollspelare.

Ser ni killar?
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-03 kl. 01:28.
Citera
2016-04-03, 10:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Kvinnor tänder på tankemodeller om barn, bil, semester. Och när de väl har sex tänder de på tanken att de har sex och offrar sig o.s.v.

1) Nope. Kvinnor tänder inte överhuvudtaget de har inte "sexuell upphetsning" installerat i huvudet. Kvinnor kan bli sexuellt upphetsade av att titta på porr till exempel men när de ska ha sex med en annan person stängs upphetsningen av. Tänk på att du tittar på porr sen häller någon en hink med kallt vatten över dig.

2) Tänk på att en hetero man skulle ha ett förhållande med en bög i utbyte mot försörjning. Så är det för kvinnor.

3) En man skulle hellre skaffa ett jobb än att vara gold digger till en bög. Men kvinnor är så lata och giriga att de hellre ställer upp på "bög sex" än betalar för sig själva.

4) Så när en kvinna har sex med en man tänker hon att mannen är en äcklig bög men hon låtsas gilla det för att hon får saker.

5) Ni måste inse att kvinnor hatar män inklusive de män som de är gifta och har barn med. Alla kvinnor som ni kommer att ha sex med skulle knuffa er från ett berg om de kunde komma undan med det.

6) Så om ni har sex med en vanlig kvinna bör ni förnedra henne så mycket som möjligt för att hon hatar män ändå.
Citera
2016-04-03, 11:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nope. Kvinnor tänder inte överhuvudtaget de har inte "sexuell upphetsning" installerat i huvudet. Kvinnor kan bli sexuellt upphetsade av att titta på porr till exempel men när de ska ha sex med en annan person stängs upphetsningen av. Tänk på att du tittar på porr sen häller någon en hink med kallt vatten över dig.

2) Tänk på att en hetero man skulle ha ett förhållande med en bög i utbyte mot försörjning. Så är det för kvinnor.

3) En man skulle hellre skaffa ett jobb än att vara gold digger till en bög. Men kvinnor är så lata och giriga att de hellre ställer upp på "bög sex" än betalar för sig själva.

4) Så när en kvinna har sex med en man tänker hon att mannen är en äcklig bög men hon låtsas gilla det för att hon får saker.

5) Ni måste inse att kvinnor hatar män inklusive de män som de är gifta och har barn med. Alla kvinnor som ni kommer att ha sex med skulle knuffa er från ett berg om de kunde komma undan med det.

6) Så om ni har sex med en vanlig kvinna bör ni förnedra henne så mycket som möjligt för att hon hatar män ändå.

Tack för 6 sjuka punkter!!! Vilka perversa analyser du gör.
Citera
2016-04-03, 11:27
Bannlyst
Citat:

Slutsatser vi kan dra av detta:

Babianens fru tänder inte på sex (i alla fall inte med babianen), babianens fru är en gold digger (hur en så ful kvinna kan vara det är ett mysterium, speciellt med tanke på att mannen är arbetslös), babianens fru fantiserar om äckliga bögar när de har sex, hon hatar även babianen och alla andra män i släkten/familjen.

Hur går det med din mage och dina flappflapp-bröst?
Citera
2016-04-03, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Slutsatser vi kan dra av detta:

Babianens fru tänder inte på sex (i alla fall inte med babianen), babianens fru är en gold digger (hur en så ful kvinna kan vara det är ett mysterium, speciellt med tanke på att mannen är arbetslös), babianens fru fantiserar om äckliga bögar när de har sex, hon hatar även babianen och alla andra män i släkten/familjen.

Hur går det med din mage och dina flappflapp-bröst?

Se där! Här har vi förklaringen till de perversa antagande han gör. Tack för tippset!
Citera
2016-04-03, 12:07
Bannlyst
Citat:

Den här personen påstår att personen dagliga ser på porrklipp. Det intressanta är att det är porrklipp där Xs egen situation inte förekommer överhuvudtaget.

Böganalogier är nog enda sättet för män att förstå. Troll som Cineasten som inte kan argumentera förkastar helt bögarnas situation..
Nej det skulle jag aldrig kunnat tänka mig. Ha en bögpartner är främmande för mig.

Det här med att kvinnor hatar män vet jag inte om jag köper. Att de inte tänder på sex börjar jag mer och mer acceptera.
Män som framstår som perversa på forumet är nog i absoluta majoriteten av fallen män som kan tänka sig att dra in kuken i en tilltalande kvinna.
Kvinnorna däremot har massa sidokrav. Vilket iaf får igång mina varningssignaler..

Om två personer inte har ätit på fem dagar och av någon anledning bara äter bananer och att de helt plötsligt hamnar i en lokal fylld med bananer. Kommer de då äta bananer?
Well.... Alla normala personer kommer svara jakande..

Om nu person 2 börjar ställa krav om att bananerna ska vara rosafärgade, odlade på ett underhållande sätt, dofta apelsin eller annat obskyrt krav ja då kommer samma normala person börja klia sig i huvudet och undra om den här pajasen verkligen gillar bananer.
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-04-03 kl. 12:12.
Citera
2016-04-03, 12:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Den här personen påstår att personen dagliga ser på porrklipp. Det intressanta är att det är porrklipp där Xs egen situation inte förekommer överhuvudtaget.

Böganalogier är nog enda sättet för män att förstå. Troll som Cineasten som inte kan argumentera förkastar helt bögarnas situation..
Nej det skulle jag aldrig kunnat tänka mig. Ha en bögpartner är främmande för mig.

Det här med att kvinnor hatar män vet jag inte om jag köper. Att de inte tänder på sex börjar jag mer och mer acceptera.
Män som framstår som perversa på forumet är nog i absoluta majoriteten av fallen män som kan tänka sig att dra in kuken i en tilltalande kvinna.
Kvinnorna däremot har massa sidokrav. Vilket iaf får igång mina varningssignaler..

Om två personer inte har ätit på fem dagar och av någon anledning bara äter bananer och att de helt plötsligt hamnar i en lokal fylld med bananer. Kommer de då äta bananer?
Well.... Alla normala personer kommer svara jakande..

Om nu person 2 börjar ställa krav om att bananerna ska vara rosafärgade, odlade på ett underhållande sätt, dofta apelsin eller annat obskyrt krav ja då kommer samma normala person börja klia sig i huvudet och undra om den här pajasen verkligen gillar bananer.
Jag har argumenterat mer och bättre än vad du har gjort.
Bögsex har fortfarande inte med ämnet att göra.
Citera
2016-04-03, 12:27
Medlem
Cineastens avatar
Babianen: Varför påstår du att kvinnor måste tända på äckliga män för att det är det som är grejen? Du har ju noll verklighetsförankring. Kom inte dragandes med bögsex igen för det är inget argument.

Varför påstår du att alla kvinnor vill knuffa män från berg? Du har ju inget stöd för ett så löjligt påstående. Refererar du till nåt novellforum, nån porrfilm eller att "du vet det för att du tänker så" förtjänar du fanimig att bli inspärrad på psyket.
Citera
2016-04-03, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Jag har argumenterat mer och bättre än vad du har gjort.
Bögsex har fortfarande inte med ämnet att göra.

Bögsex har stor jävla aktualitet.
Bögarna är män som inte behöver ha den kvinnliga parten för att knulla. Vi kan mycket enkelt jämföras deras situation med män som tänder på kvinnor. Eller menar du att bögar är av en helt annan art än vi heterosexuella män?
Citera
2016-04-03, 12:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Bögsex har stor jävla aktualitet.
Bögarna är män som inte behöver ha den kvinnliga parten för att knulla. Vi kan mycket enkelt jämföras deras situation med män som tänder på kvinnor. Eller menar du att bögar är av en helt annan art än vi heterosexuella män?
Nej. Bögsex har inte med ämnet att göra.
Citera
2016-04-03, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej. Bögsex har inte med ämnet att göra.

Men ditt mähä..

Kan du inte se bögarnas situation och dess aktualitet i denna frågan?
Snälla kan du berätta varför det inte har aktualitet? Är bögarna helt olika heterosexuella män, är de några programmerade sexmaskiner eller vad är det du sitter och säger?
Citera
2016-04-03, 12:50
Bannlyst
Citat:
Men ditt mähä..

Kan du inte se bögarnas situation och dess aktualitet i denna frågan?
Snälla kan du berätta varför det inte har aktualitet? Är bögarna helt olika heterosexuella män, är de några programmerade sexmaskiner eller vad är det du sitter och säger?

Tråden handlar om kvinnor, och bögar är män, därför är en situation med inga kvinnor ointressant i en tråd som endast ska handla om kvinnor.

Och det där med att tjejer inte tänder på sex/män, har du aldrig haft sex och känt hur tjejen är kåt på dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in