Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Nope. Kvinnor tänder inte överhuvudtaget de har inte "sexuell upphetsning" installerat i huvudet. Kvinnor kan bli sexuellt upphetsade av att titta på porr till exempel men när de ska ha sex med en annan person stängs upphetsningen av. Tänk på att du tittar på porr sen häller någon en hink med kallt vatten över dig.
2) Tänk på att en hetero man skulle ha ett förhållande med en bög i utbyte mot försörjning. Så är det för kvinnor.
3) En man skulle hellre skaffa ett jobb än att vara gold digger till en bög. Men kvinnor är så lata och giriga att de hellre ställer upp på "bög sex" än betalar för sig själva.
4) Så när en kvinna har sex med en man tänker hon att mannen är en äcklig bög men hon låtsas gilla det för att hon får saker.
5) Ni måste inse att kvinnor hatar män inklusive de män som de är gifta och har barn med. Alla kvinnor som ni kommer att ha sex med skulle knuffa er från ett berg om de kunde komma undan med det.
6) Så om ni har sex med en vanlig kvinna bör ni förnedra henne så mycket som möjligt för att hon hatar män ändå.
Den här personen påstår att personen dagliga ser på porrklipp. Det intressanta är att det är porrklipp där Xs egen situation inte förekommer överhuvudtaget.
Böganalogier är nog enda sättet för män att förstå. Troll som Cineasten som inte kan argumentera förkastar helt bögarnas situation..
Nej det skulle jag aldrig kunnat tänka mig. Ha en bögpartner är främmande för mig.
Det här med att kvinnor hatar män vet jag inte om jag köper. Att de inte tänder på sex börjar jag mer och mer acceptera.
Män som framstår som perversa på forumet är nog i absoluta majoriteten av fallen män som kan tänka sig att dra in kuken i en tilltalande kvinna.
Kvinnorna däremot har massa sidokrav. Vilket iaf får igång mina varningssignaler..
Om två personer inte har ätit på fem dagar och av någon anledning bara äter bananer och att de helt plötsligt hamnar i en lokal fylld med bananer. Kommer de då äta bananer?
Well.... Alla normala personer kommer svara jakande..
Om nu person 2 börjar ställa krav om att bananerna ska vara rosafärgade, odlade på ett underhållande sätt, dofta apelsin eller annat obskyrt krav ja då kommer samma normala person börja klia sig i huvudet och undra om den här pajasen verkligen gillar bananer.