2016-03-30, 17:42
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.

Här har vi något som eventuellt kan vara av intresse. Presentera dessa undersökningar, tack.

Orkar inte ens leta på det åt dig eftersom det nämns i den chemtrails-dokumentär som varit tillgänglig i många år nu, om ni hade brytt er om att studera chemtrails hade ni sett den.

Här är dokumentären men jag orkar inte leta fram vart exakt dom nämner labbtesterna : https://youtu.be/xFQ2_0QNiks?t=40m7s

Intressant det där med att aluminium och magnesium skapar extra starka bränder, med tanke på att Sverige hade den största och mest brutala skogsbrand i Sveriges historia, för bara nått år sedan.
Citera
2016-03-30, 17:51
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jag har sett metalldammet med egna ögon en molnfri dag för några år sen.

Vad konstigt. Jag ser bara vatten. Frågan är hur vi går vidare från dessa högst subjektiva uppfattningar? Kanske läge för dig att bevisa att det inte är vatten du ser?

Och du har som vanligt "glömt" att ge oss en förklaring till att cirrusmoln kan finnas i timmar samtidigt som du hävdar att vatten alltid förångas på 30 sekunder.
Citera
2016-03-30, 18:08
Medlem
madtops avatar
Citat:
Orkar inte ens leta på det åt dig eftersom det nämns i den chemtrails-dokumentär som varit tillgänglig i många år nu, om ni hade brytt er om att studera chemtrails hade ni sett den.

Här är dokumentären men jag orkar inte leta fram vart exakt dom nämner labbtesterna : https://youtu.be/xFQ2_0QNiks?t=40m7s

Det börjar bli tjatigt det här. Aluminium är den vanligaste metallen i jordskorpan och att hitta förhöja halter av aluminium i ett markprov är inte rätt metod för att visa att det är flygplan som ligger bakom dem.
Citera
2016-03-30, 18:16
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det börjar bli tjatigt det här. Aluminium är den vanligaste metallen i jordskorpan och att hitta förhöja halter av aluminium i ett markprov är inte rätt metod för att visa att det är flygplan som ligger bakom dem.

Det är både i luft och mark som aluminiumhalterna är långt över det normala.. så visst bevisar det att flygplanen är inblandade.

Dom hitta tillåmed extrema halter aluminium uppe vid bergstoppar, vilket såklart bevisar att flygplan varit inblandade.

Det är tyvär inte meningen att du ska veta om detta, så fortsätt tro på cirrusmoln och andra teorier som får dig att känna dig lugn under en chemtrailsfylld himmel.

Mvh
Senast redigerad av KungPungPat 2016-03-30 kl. 18:21.
Citera
2016-03-30, 18:23
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Det är både i luft och mark som aluminiumhalterna är långt över det normala.. så visst bevisar det att flygplanen är inblandade.

Dom hitta tillåmed extrema halter aluminium uppe vid bergstoppar, vilket såklart bevisar att flygplan varit inblandade.

Det är tyvär inte meningen att du ska veta om detta, så fortsätt och tro på cirrusmoln och andra teorier som får dig att känna dig lugn under en chemtrailsfylld himmel.

Mvh

Nej. Du måste fortfarande utesluta alla andra tänkbara förklaringar. Att det ska vara så svårt att fatta vad som är bevis och inte.

Inte undra på att du tror på all möjlig konstig skit.
Senast redigerad av EddieCabot 2016-03-30 kl. 18:27.
Citera
2016-03-30, 18:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det är både i luft och mark som aluminiumhalterna är långt över det normala.. så visst bevisar det att flygplanen är inblandade

Så du tror de höga halterna av miljögifter i luften vid Hornsgatan beror på flygplan?

Jag visade dig tidigare en karta med miljöprover från Småland. Aluminiumhalten i markproven varierade kraftigt på prov som var tagna endast någon kilometer från varandra vilket självklart utesluter att aluminiumet kommer från flygplan 10 km upp i luften. Undersökning visar med all tydlighet att de varierande halterna av aluminium i stället beror på försurade vattendrag.

Så nej. Dina markprover bevisar inte att de höga halterna kommer från flygplan.
Senast redigerad av madtop 2016-03-30 kl. 18:50.
Citera
2016-03-30, 19:14
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Så du tror de höga halterna av miljögifter i luften vid Hornsgatan beror på flygplan?

Jag visade dig tidigare en karta med miljöprover från Småland. Aluminiumhalten i markproven varierade kraftigt på prov som var tagna endast någon kilometer från varandra vilket självklart utesluter att aluminiumet kommer från flygplan 10 km upp i luften. Undersökning visar med all tydlighet att de varierande halterna av aluminium i stället beror på försurade vattendrag.

Så nej. Dina markprover bevisar inte att de höga halterna kommer från flygplan.

SMHI modifierar satelitbilder för att chemtrails inte ska vara synliga genom tv-skärmen..

och du tror att du kan lita på vilken propaganda om markprovtagningar som helst?

Man måste vara smartare än så tyvär, och utesluta alla "forskare" och SMHI som inte visar sig ärliga om sträcken som flygplanen lämnar efter sig..

därför lyssnar jag endast på dom forskare som kan skilja på contrails och chemtrails.. resten är tyvär korrupta och försöker gömma sanningen bara för att dom sålt sina tjänster till insektsrasen som heter Insectilia, som ligger bakom chemtrailsen.
Citera
2016-03-30, 19:26
Medlem
LéKrisss avatar
Tar ett litet dykin eftersom jag varit medverkande tidigare.
Mitt personliga läge just nu är att ha insett att jag käkat en hel del skit med hull och hår, för att det gått i linje med min föreställning att överheten gör som de vill utan att bry sig vidare om vad vanligt folk tycker om saken.
Det senare håller jag fortfarande fast vid. Vad beträffar chemtrails lyser substantiella bevis i sin frånvaro.
Det utesluter såklart inte att det experimenteras med dittan och datten i atmosfären, varför inte liksom?
Jag håller det för möjligt, men ser inga bevis för det enligt rådande chemtrail-konspiration.

Erkänner mig slagen på fingrarna beträffande kvarhängande contrails. Att jag inte kan minnas dem kan sannolikt handla om att jag inte reflekterade över dem innan jag presenterades för konceptet "chemtrails". Har gått över tillräckligt med artiklar som beskriver kondensationsstrimmors olika egenskaper... och får utgå från att vi inte lever i en Orwellsk tillvaro med extra allt. Än.

Med det inte sagt att jag övergett uppfattningen att något kan vara i görningen, om så bara experiment för att slå ut radar eller geo-ingengöra. Kanske ärtill och med något feteknas på gång, men isåfall är bevisen för det väl undanröjda eller av annan anledning frånvarande.

Ville bara dela med mig, eftersom jag varit chemtrail-ivrare.
Senast redigerad av LéKriss 2016-03-30 kl. 19:30.
Citera
2016-03-30, 19:29
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
därför lyssnar jag endast på dom forskare som kan skilja på contrails och chemtrails.
Vilken metod använder du för att skilja dem åt?
Citera
2016-03-30, 19:39
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Vilken metod använder du för att skilja dem åt?

Enkelt, dom forskare som bryr sig om att få svar om chemtrails, är för mig vanliga människor som tänker för sig själv..

medans dom som inte bryr sig eller inte vet skillnad på contrails och chemtrails, uppenbarligen inte bryr sig om att ens peka på chemtrails.. deras ignorans skiner igenom som korruption alltid gör när brottslingarna förnekar eller är knäpptysta om sitt brott som alla kan se, men endast idioterna vill ha ett erkännande från brottslingarna innan dom ser brottet.

Man har startat världskrig , sprayat chemtrails över alla länder..men sålänge brottslingarna inte erkänner brottet så ser de flesta människor inga brott i att starta ett världskrig eller spraya chemtrails.
Citera
2016-03-30, 20:23
Bannlyst
"Chemtrailsspridningen har ökat dramatiskt de senaste åren, men började i samband med utbyggnaden av 3G. Filmen: Satellitbilder bevisar spridning av aerosola miljögifter från flygplan – film till alla politiker. https://www.youtube.com/watch?v=IkQn76AV3Kc
Jag som granskat satellitbilderna, har i min utbildning på Miljölinjen, Institutionen för Naturvetenskap med Teknik, Kalmar Högskola, 7,5 hp i flygbildstolkning. Jag har sedan 2009 dokumenterat med bilder, att aerosola miljögifter sprids med flygplan över sydöstra Småland där jag bor. Se bilder HÄR"
https://geoengineeringsverigebild.wordpress.com/2015/11/02/tydliga-bilder-som-bekraftar-att-det-inte-ar-vanliga-contrials/

Mobilstrålning, chemtrails och GMO hänger troligen ihop. Tre gigantiska miljöförstörare, en industriverksamhet som hänsynslöst riskerar att skada och i värsta fall utplåna större delen jordens nuvarande liv om det inte stoppas.

Sedan mobilindustrin började sprida mikrovågor i vår livsmiljö har också de neurologiska skadorna på människor ökat dramatiskt, samt cancer. Mobilstrålningens mikrovågor öppnar blod- och hjärnbarriären, vilket gör att dessa höga aluminiumhalter, som vi nu får i oss från chemtrailsspridningen, passerar igenom den skyddande blod- och hjärnbarriären, vilket kan leda till att en stor del av befolkningen kommer att bli senil dementa som exempelvis få alzheimers.
https://solveig21miljoblogg.wordpress.com/2016/03/01/mobilstralningen-kraver-metaller-i-luften/
Senast redigerad av Zambolero 2016-03-30 kl. 20:38.
Citera
2016-03-30, 22:12
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Enkelt, dom forskare som bryr sig om att få svar om chemtrails, är för mig vanliga människor som tänker för sig själv..
Det förklarar inte hur du vet om de kan skilja contrails från påstådda chemtrails.

Citat:
medans dom som inte bryr sig eller inte vet skillnad på contrails och chemtrails, uppenbarligen inte bryr sig om att ens peka på chemtrails.. deras ignorans skiner igenom som korruption alltid gör när brottslingarna förnekar eller är knäpptysta om sitt brott som alla kan se, men endast idioterna vill ha ett erkännande från brottslingarna innan dom ser brottet.
Det kan också bero på att det inte existerar något att "bry sig om".

Citat:
Man har startat världskrig , sprayat chemtrails över alla länder..men sålänge brottslingarna inte erkänner brottet så ser de flesta människor inga brott i att starta ett världskrig eller spraya chemtrails.
Eller så finns det inga "chemtrails-brott" att erkänna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in