2016-03-30, 11:41
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop

Du har fortfarande inte förklarat varför vatten från flygmotorer förångas på 30s medan snarlika cirrusmoln kan finnas kvar i timmar.

Jag har aldrig hört talas om cirrusmoln eftersom jag "endast" har lyssnat på flygplanspiloter prata om vad contrails är .. vilket fick mig att förstå skillnad mellan contrails och chemtrails.

Är det omöjligt att cirrusmoln-teorin gömmer chemtrails som utrotar 90% av befolkningen?
Citera
2016-03-30, 12:08
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Är det omöjligt att cirrusmoln-teorin gömmer chemtrails som utrotar 90% av befolkningen?

Har man inga beviskrav är allt möjligt.
Citera
2016-03-30, 12:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Har man inga beviskrav är allt möjligt.

Jo sannt, men lite galet att börja blindt tro på cirrusmoln när flygplanspiloter talar om contrails eftersom chemtrails inte är contrails, och för att det finns en synlig skillnad mellan contrails och chemtrails.

Skaffa er lite beviskrav är bara mitt tips till er cirrusmolntroende.
Citera
2016-03-30, 12:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Jag har aldrig hört talas om cirrusmoln eftersom jag "endast" har lyssnat på flygplanspiloter prata om vad contrails är .. vilket fick mig att förstå skillnad mellan contrails och chemtrails.

Om man aldrig har hört tals om cirrusmoln så kan man nog inte ses som en auktoritet inom vitt fluff på himlen. Det är ungefär som att påstå att man är expert på stjärnor men aldrig har hört tals om solen...

Vad menar du med att cirrusmoln-teorin skulle dölja chemtrails? Cirrusmoln har sett likadana ut sedan tidernas begynnelse och har kallats för cirrus åtminstone sedan 1800-talet, men man kanske bara var tidigt ute och "planerade chemtrailsattackerna"?
Citera
2016-03-30, 12:27
Medlem
Citat:
Jo sannt, men lite galet att börja blindt tro på cirrusmoln när flygplanspiloter talar om contrails eftersom chemtrails inte är contrails, och för att det finns en synlig skillnad mellan contrails och chemtrails.

Skaffa er lite beviskrav är bara mitt tips till er cirrusmolntroende.
Vad säger du att jag talar om? Varför säger du inte när du själv senast flög in i cirrusmoln?
Citera
2016-03-30, 12:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
...det finns en synlig skillnad mellan contrails och chemtrails.

Helt sant - chemtrails är fantasier och contrails är en realitet. Tror du fick det rätt för första gången där...
Citera
2016-03-30, 12:42
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Vad säger du att jag talar om? Varför säger du inte när du själv senast flög in i cirrusmoln?

Jag vet ej vad cirrusmoln är, och bryr mig heller inte om att ta reda på det eftersom det finns så mycket övervägande bevis för att himmlen är fylld med flygplan som sprayar chemtrails.

I ett tredje världskrig som detta så kan jag inte prioritera andra saker än att ta reda på vilka sätt som dom utrotar 90% av befolkningen med.. och hur man skyddar sig.

Jag antar att cirrusmolnsforskning , tv-tittande och arbetande är det ni prioriterar under denna chemtrailsfyllda himmel som kommer utrota 90% av befolkningen precis som dom skrivit på guidestenarna.

Skaffa er lite bättre beviskrav är bara mitt tips till alla vilsna trälar som arbetar under chemtrailshimmeln istället för att boosta immunförsvaret för att överleva.
Citera
2016-03-30, 14:39
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Jag vet ej vad cirrusmoln är, och bryr mig heller inte om att ta reda på det eftersom det finns så mycket övervägande bevis för att himmlen är fylld med flygplan som sprayar chemtrails.

Väntar med spänning.
Citera
2016-03-30, 16:02
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag har aldrig hört talas om cirrusmoln

Det förklarar en hel del.

Cirrusmoln är naturliga moln, de består av vatten och de är synliga i timmar. Vad som gör cirrus intressant är de befinner sig på samma höjd och omgivning som contrails. Vi har alltså naturliga cirrusmoln och contrails sida vid sida och båda består av samma sak: iskristaller.

Genom att studera cirrusmoln vet vi att ditt påstående om att vatten i atmosfären alltid förångas inom 30 sekunder är felaktigt.

Så nu när vi rätt ut det kommer nästa fråga:
Hur vet du att de sträck du ser inte är iskristaller?
Citera
2016-03-30, 16:38
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det förklarar en hel del.

Cirrusmoln är naturliga moln, de består av vatten och de är synliga i timmar. Vad som gör cirrus intressant är de befinner sig på samma höjd och omgivning som contrails. Vi har alltså naturliga cirrusmoln och contrails sida vid sida och båda består av samma sak: iskristaller.

Genom att studera cirrusmoln vet vi att ditt påstående om att vatten i atmosfären alltid förångas inom 30 sekunder är felaktigt.

Så nu när vi rätt ut det kommer nästa fråga:
Hur vet du att de sträck du ser inte är iskristaller?

Jag har sett metalldammet med egna ögon en molnfri dag för några år sen.

Känns inte svårt alls efter det att se att dom sprayar metalldamm.

Människorna som skickade chemtrails i en burk på labbtest visade också att det är metalldamm som radioaktivt barium och aluminium.

Jag lyssnar helldre på människorna som flygplanspiloter och andra som bryr sig om chemtrails precis som mig, mycket helldre än att studera cirrusmoln och benda sanningen för att slippa rädda mig själv från chemtrails.

Men visst var jag deppig i många år eftersom jag trodde vi alla skulle dö för att 90% av mänskligheten aldrig kan greppa att chemtrails händer ovanför huvudet på dem och deras familjer..

sen förstod jag att det tillåmed står i bibeln om chemtrails och varför dom sprayas..

för att mänskligheten förstörde alla ekosystem på Jorden utan att förstå att dom utrotar sig själva i samma veva.
Citera
2016-03-30, 16:50
Medlem
Bongomans avatar
Citat:

En pilot har räknat på hur mycket metall som krävs för att skapa en minuts spår av synligt metalldamm. Det var runt 40.000 ton. Alltså 1000 gånger mer än ett normalt flygplan kan lasta.

Jag har själv kört runt med små påsar med järnpulver. En påse med 1 ton var stor som en sopsäck modell större. Den skulle inte synas om man dumpade den på 10.000 meters höjd.
Citera
2016-03-30, 17:06
Medlem
Citat:
Men har du något annat än ren anekdotisk information att bidra med? Du är en mycket opålitlig människa med ett skrämmande Dunnig Kruger-syndrom, så det är extra svårt att ta anekdotisk information från DIG på allvar.

Citat:
Självklart är det inte svårt att "se" saker och ting, om man inte kan skilja på fantasi och verklighet.
Citat:
Människorna som skickade chemtrails i en burk på labbtest visade också att det är metalldamm som radioaktivt barium och aluminium.
Här har vi något som eventuellt kan vara av intresse. Presentera dessa undersökningar, tack.

Citat:
Jag lyssnar helldre på människorna som flygplanspiloter och andra som bryr sig om chemtrails precis som mig, mycket helldre än att studera cirrusmoln och benda sanningen för att slippa rädda mig själv från chemtrails.
Och varför skulle det vara en dikotomi mellan dessa saker?

I övrigt är det som sagt ingen mer än du som är blint auktoritets-troende här. Vi andra vill ha bevis, inte påhittad anekdotisk information från påhittade auktoriteter.

Citat:
Men visst var jag deppig i många år eftersom jag trodde vi alla skulle dö för att 90% av mänskligheten aldrig kan greppa att chemtrails händer ovanför huvudet på dem och deras familjer..

Citat:
sen förstod jag att det tillåmed står i bibeln om chemtrails och varför dom sprayas..
(FB) Är Bibeln sann ?
Börja med att bevisa bibelns sanning i den tråden. Och lär dig grundläggande logik. Man bevisar inte ett påstående med ett annat obevisat påstående.
Senast redigerad av Sir. 2016-03-30 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in