Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Jag har sett metalldammet med egna ögon en molnfri dag för några år sen.
Men har du något annat än ren anekdotisk information att bidra med? Du är en mycket opålitlig människa med ett skrämmande Dunnig Kruger-syndrom, så det är extra svårt att ta anekdotisk information från DIG på allvar.
Citat:
Känns inte svårt alls efter det att se att dom sprayar metalldamm.
Självklart är det inte svårt att "se" saker och ting, om man inte kan skilja på fantasi och verklighet.
Citat:
Människorna som skickade chemtrails i en burk på labbtest visade också att det är metalldamm som radioaktivt barium och aluminium.
Här har vi något som eventuellt kan vara av intresse. Presentera dessa undersökningar, tack.
Citat:
Jag lyssnar helldre på människorna som flygplanspiloter och andra som bryr sig om chemtrails precis som mig, mycket helldre än att studera cirrusmoln och benda sanningen för att slippa rädda mig själv från chemtrails.
Och varför skulle det vara en dikotomi mellan dessa saker?
I övrigt är det som sagt ingen mer än du som är blint auktoritets-troende här. Vi andra vill ha bevis, inte påhittad anekdotisk information från påhittade auktoriteter.
Citat:
Men visst var jag deppig i många år eftersom jag trodde vi alla skulle dö för att 90% av mänskligheten aldrig kan greppa att chemtrails händer ovanför huvudet på dem och deras familjer..
Citat:
sen förstod jag att det tillåmed står i bibeln om chemtrails och varför dom sprayas..
(FB) Är Bibeln sann ?
Börja med att bevisa bibelns sanning i den tråden. Och lär dig grundläggande logik. Man bevisar inte ett påstående med ett annat obevisat påstående.