Godmorgon på er.
Har en fundering och vet inte om jag lagt det rätt annars kan gärna mod få flytta den
Igår så gick jag och tog imovane under dagen fram tills runt 15:00 och då hade jag tagit runt 5-6st 7,5mg (fråga mig inte varför för det vet jag inte.)
Sen runt 18:00 tiden så tog jag en liten lina tjack jag fick av en släkting. Och jag kände mig inte speciellt tjackad efter den så tänkte inte mer på det.
När klockan senare blev runt 21-22 så snortade jag 2mg subutex och glodde runt på internet, och runt 03:00 så fick jag svårt att hålla uppe ögona så la mig till sängs för att sova.
Men inte fan kunde jag somna? Låg bara och snurrade i sängen och vågade inte ta någon imovane då jag nojade över andningsdepp för att jag hade tagit sub.
Så nu sitter jag här i soffan och känner mig lite sliten och typ allmänt nere men ingen chans till att somna? Vet ni vad det kan va?
För jag kände mig inte alls speciellt tjackad eller så efter den linan och har ju tagit mer än de och ändå kunnat somna runt midnatt? Skumt tycker jag..
Mvh