2017-03-25, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Det kan bero på att blodkärlen drar ihop sig alternativt vidgas (om stickningarna uppkom efter ett par timmar efter sista doseringen)

Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Dessa stickningar får jag också ibland, dock 9 av 10 av fallen kommer dom när jag har intaget väldigt mycket under en korttid samt har "mkt" kläder på mig eller att där väldigt varmt där är jag.

De första 3.dagarna upplevde jag ingenting. Dag 4 började jag uppleva dom när jag återdoserade mer frekvent under kortare tid.

Är det något man bör oroa sig för tror ni?
Citera
2017-03-25, 20:01
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyronez
De första 3.dagarna upplevde jag ingenting. Dag 4 började jag uppleva dom när jag återdoserade mer frekvent under kortare tid.

Är det något man bör oroa sig för tror ni?

Se till att drick mycket vatten och smörj in kroppen (där det sticker) med nån typ av lotion! Brukar hjälpa för mig
Citera
2017-03-26, 19:08
Medlem
Kan jag blanda olika amfetamin batcher tillsammans?
Citera
2017-03-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funcs

Inget jag skulle gjort iaf, kan ju få jävla konstig effekt.
Citera
2017-03-27, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Funcs

Inga problem att blanda, kör på.. dock kan det bli konstiga effekter som hybbe skrev, men det är ytterst sällan.
Citera
2017-03-27, 22:48
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Se till att drick mycket vatten och smörj in kroppen (där det sticker) med nån typ av lotion! Brukar hjälpa för mig

ang salvor så ha alltid typ LHP (väteperoxid, antiseptisk salva) samt hirudoid (Hur verkar Hirudoid kräm?
Hirudoid tränger genom huden in i de ytliga vävnaderna där det motverkar bildandet av ytliga blodproppar samt påskyndar upplösning och tillbakagång av ytliga blodproppar, blåmärken och svullnad.) och Voltaren salva mot inflammation osv. Allt finns hos Apotea.se.

Och grabbar och tjejer, ang vasokonstriktion/kärlsammandragning och för att tunna ut blod osv, kör inte på aspirin utan 1-1½ tesked cayennepeppar i lite ljummet/varmt vatten och shotta det. På 15 min är man nästan alltid helt fri från kärlsammandragning, alltså tryck i bröstet och frusna fötter/händer, mindre känsel osv! Det kan förstöra ett helt rus imo. Detta händer fan aldrig vid IV tjack för mig däremot, fan inga biverkningar i princip. Är inte det konstigt tycker ni? Ruset är så jävla rent och fint också, och kicken är helt fantastisk, spec när det ångar i munnen, älskar det. Händer inte varje gång däremot tycker jag.
Senast redigerad av Risplockarn 2017-03-27 kl. 22:51.
Citera
2017-03-28, 13:33
Medlem
dag-ottos avatar
Hej alla pros!
Jag är i starkt behovt utav mer Elvanse men det är inte möjligt just nu (medicinskt bruk).
Jag skall snart iväg på en låååång dagstripp och utan Elvanse så kollapsar min skalle efter ett par få timmar utav mycket intryck.

Jag har dock tillgång till riktigt amfetamin och undrar om någon har erfarenheter utav samma/liknande dilemma?
Elvansen jag tar är 50mg lisdexamfetamindimesylat
Citera
2017-03-28, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
ang salvor så ha alltid typ LHP (väteperoxid, antiseptisk salva) samt hirudoid (Hur verkar Hirudoid kräm?
Hirudoid tränger genom huden in i de ytliga vävnaderna där det motverkar bildandet av ytliga blodproppar samt påskyndar upplösning och tillbakagång av ytliga blodproppar, blåmärken och svullnad.) och Voltaren salva mot inflammation osv. Allt finns hos Apotea.se.

Och grabbar och tjejer, ang vasokonstriktion/kärlsammandragning och för att tunna ut blod osv, kör inte på aspirin utan 1-1½ tesked cayennepeppar i lite ljummet/varmt vatten och shotta det. På 15 min är man nästan alltid helt fri från kärlsammandragning, alltså tryck i bröstet och frusna fötter/händer, mindre känsel osv! Det kan förstöra ett helt rus imo. Detta händer fan aldrig vid IV tjack för mig däremot, fan inga biverkningar i princip. Är inte det konstigt tycker ni? Ruset är så jävla rent och fint också, och kicken är helt fantastisk, spec när det ångar i munnen, älskar det. Händer inte varje gång däremot tycker jag.

Tycker samma som dig, det händer inte alls ofta när man kör IV.. Däremot är det svårt att få en kick på amfetamin tycker jag. Tycker det är lättare på RC-droger eller meph eller så.

Kicken från amfetaminet smyger sig på mer än en käftsmäll, tycker jag då.
Citera
2017-03-29, 08:03
Medlem
Godmorgon på er.

Har en fundering och vet inte om jag lagt det rätt annars kan gärna mod få flytta den

Igår så gick jag och tog imovane under dagen fram tills runt 15:00 och då hade jag tagit runt 5-6st 7,5mg (fråga mig inte varför för det vet jag inte.)

Sen runt 18:00 tiden så tog jag en liten lina tjack jag fick av en släkting. Och jag kände mig inte speciellt tjackad efter den så tänkte inte mer på det.

När klockan senare blev runt 21-22 så snortade jag 2mg subutex och glodde runt på internet, och runt 03:00 så fick jag svårt att hålla uppe ögona så la mig till sängs för att sova.

Men inte fan kunde jag somna? Låg bara och snurrade i sängen och vågade inte ta någon imovane då jag nojade över andningsdepp för att jag hade tagit sub.

Så nu sitter jag här i soffan och känner mig lite sliten och typ allmänt nere men ingen chans till att somna? Vet ni vad det kan va?

För jag kände mig inte alls speciellt tjackad eller så efter den linan och har ju tagit mer än de och ändå kunnat somna runt midnatt? Skumt tycker jag..

Mvh
Senast redigerad av Dumpventilen 2017-03-29 kl. 08:37.
Citera
2017-03-29, 09:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dumpventilen
Godmorgon på er.

Har en fundering och vet inte om jag lagt det rätt annars kan gärna mod få flytta den

Igår så gick jag och tog imovane under dagen fram tills runt 15:00 och då hade jag tagit runt 5-6st 7,5mg (fråga mig inte varför för det vet jag inte.)

Sen runt 18:00 tiden så tog jag en liten lina tjack jag fick av en släkting. Och jag kände mig inte speciellt tjackad efter den så tänkte inte mer på det.

När klockan senare blev runt 21-22 så snortade jag 2mg subutex och glodde runt på internet, och runt 03:00 så fick jag svårt att hålla uppe ögona så la mig till sängs för att sova.

Men inte fan kunde jag somna? Låg bara och snurrade i sängen och vågade inte ta någon imovane då jag nojade över andningsdepp för att jag hade tagit sub.

Så nu sitter jag här i soffan och känner mig lite sliten och typ allmänt nere men ingen chans till att somna? Vet ni vad det kan va?

För jag kände mig inte alls speciellt tjackad eller så efter den linan och har ju tagit mer än de och ändå kunnat somna runt midnatt? Skumt tycker jag..

Mvh

Tror inte det är tjacket som gör dig "pigg" utan snarare suben. Brukar ha skit svårt att sova när jag tar sub... eller opiater överlag. Men en liten dos sub blir man oftast pigg på..
Citera
2017-03-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Tror inte det är tjacket som gör dig "pigg" utan snarare suben. Brukar ha skit svårt att sova när jag tar sub... eller opiater överlag. Men en liten dos sub blir man oftast pigg på..

Asså? Okej hmm

Edit: Stämmer, kom på en annan sömnlös natt när de var opi iblandat..
Senast redigerad av Dumpventilen 2017-03-29 kl. 10:35.
Citera
2017-03-29, 15:18
Medlem
Kan jag torka fuktig amfetamin i en zip bag? Behöver inte hända på någon minut bara få vattnet att avdunsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in