2016-03-27, 20:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Samtliga flickvanner har varit valdigt intresserade av sex, i perioder mer intresserade an jag.

Kalla: Min erfarenhet.

Hur vet du att de inte fejkade?
Citera
2016-03-27, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja exakt varje kvinna som ser normal ut kan gå på Internet nu och hitta minst 1000 män som vill ha sex med henne på en gång. Om ingen av 1000 män duger för sex då är det inte männen som det är fel på det är att kvinnan inte vill ha sex.
Exakt, detta med sannolikhetstänk är inte deras starka sida. Samma sak med kvinnor som gång på gång hamnar i relationer där killen är våldsam. Officiella förklaringen är att hon är ett offer, men sanningen är att kvinnan själv har velat ha våldet.

De går igenom 1000 killar på dejtingsajter och kommer fortfarande fram med argument som att hon visst är intresserad av sex "men inte med dig". Men hon är inte intresserad av 1000 andra heller, hur ska man då tro på att hon är intresserad av sex.
Citera
2016-03-27, 21:48
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Exakt, detta med sannolikhetstänk är inte deras starka sida. Samma sak med kvinnor som gång på gång hamnar i relationer där killen är våldsam. Officiella förklaringen är att hon är ett offer, men sanningen är att kvinnan själv har velat ha våldet.

De går igenom 1000 killar på dejtingsajter och kommer fortfarande fram med argument som att hon visst är intresserad av sex "men inte med dig". Men hon är inte intresserad av 1000 andra heller, hur ska man då tro på att hon är intresserad av sex.
Men på vilket sätt kan någon veta det? Kvinnorna skickar väl ingen förteckning över vilka andra hon ligger med till dem hon nekar? Det där är ju ett antagande.
Citera
2016-03-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Men på vilket sätt kan någon veta det? Kvinnorna skickar väl ingen förteckning över vilka andra hon ligger med till dem hon nekar? Det där är ju ett antagande.

Det gör inte män heller.

Jag skulle vilja återvända till siffrorna från sexsajterna. Om mer än 90% av de aktiva medlemmarna på sajter som Body Contact är män.....så måste detta rimligtvis vara ytterst talande och slående. Det är häpnadsväckande att så många väljer att bortse från detta! Uppenbarligen utan att reflektera.
Citera
2016-03-27, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Det gör inte män heller.

Jag skulle vilja återvända till siffrorna från sexsajterna. Om mer än 90% av de aktiva medlemmarna på sajter som Body Contact är män.....så måste detta rimligtvis vara ytterst talande och slående. Det är häpnadsväckande att så många väljer att bortse från detta! Uppenbarligen utan att reflektera.

Fullständigt jävla häpnadsväckande skulle jag vilja säga..

En annan solklar observation är hur bögarna beter sig! Där ser vi manlig sexualitet när den får löpa fritt
Citera
2016-03-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho

Just detta tyder på att intresset för sex är sekundärt....hon söker i första hand en tilltalande man att ha en relation med. Och, även om hon skulle vara ute efter ett ons kräver det att mannen ifråga är mer än en vandrande dildo.....d v s hon söker inte ENBART efter sex.
Citera
2016-03-27, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Fullständigt jävla häpnadsväckande skulle jag vilja säga..

En annan solklar observation är hur bögarna beter sig! Där ser vi manlig sexualitet när den får löpa fritt

Även om det finns undantag är en majoritet av bögarna promiskuösa....och var det i än högre grad för AIDS. Sjukdomen är sannolikt en markant återhållande faktor.
Citera
2016-03-27, 22:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det gör inte män heller.

För att det är lättare för kvinnor att hitta sex på andra sätt, och för att bara för att kvinnor inte tar vad som helst är inte det likamed ett ointresse för sex. Vilket jag snart har upprepat intill vansinnets gräns.
Citera
2016-03-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag tog exemplet Indien.
Den sexuella frigörelsen har knappt kommit till Indien med likväl kämpar indiska kvinnor för sin rätt.
Hur kan du ha missat indiska kvinnors egna kamp för sin sexuella integritet?

Sexualiteten är något vi föds med. Det gäller även arabiska kvinnor.

Visst...men hur många procent av världens kvinnor tror du har möjlighet att leva ut sin sexualitet?

Och likväl.....även i västerlandet föredrar en enormt stor andel av kvinnorna monogama förhållanden. Om sex vore viktigare än kärlek (för kvinnorna) vore inte detta fallet.Likaså väljer påfallande många singelkvinnor bort sex.
Citera
2016-03-27, 22:11
Bannlyst
Citat:
Visst...men hur många procent av världens kvinnor tror du har möjlighet att leva ut sin sexualitet?

Och likväl.....även i västerlandet föredrar en enormt stor andel av kvinnorna monogama förhållanden. Om sex vore viktigare än kärlek (för kvinnorna) vore inte detta fallet.Likaså väljer påfallande många singelkvinnor bort sex.
Förutom Buffy men hon har tittat för mycket på SATC och chick flicks
Citera
2016-03-27, 22:11
Bannlyst
Citat:
För att det är lättare för kvinnor att hitta sex på andra sätt, och för att bara för att kvinnor inte tar vad som helst är inte det likamed ett ointresse för sex. Vilket jag snart har upprepat intill vansinnets gräns.

Männen som blir hittade då? Du säger alltså med andra ord att det är en liten klick av män som tar alla kvnnor? Du bekräftar alltså Flashbacks 80/20 regel

För om männen blir upphittade så behöver de väl inte sätta sig framför datorn och skriva en annons om hur de älskar långa strandpromenader och att läsa böcker.
Senast redigerad av FlygandeRosaGris 2016-03-27 kl. 22:14.
Citera
2016-03-27, 22:15
Medlem
Citat:

Men det är just här kvinnor inte verkar fatta eller vill fatta........jag tror trådstartaren och andra har sagt detta tusentals andra gånger........för att en kvinna ska vilja ha sex är det INTE ENBART sexet som är viktigt. Om det viktigaste vore sexet så skulle en kvinna ta i princip vad fan/vem fan som helst som kan ge henne orgasm. I o m att så är fallet så är sexet inte primärt.....utan sekundärt....det är andra faktorer än sexet som sådant som är viktigare för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in