2016-03-27, 19:37
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Fan yrar du om?

Ett samlag kan vara helt godkänt av kvinnan för att det krävs, hon säger okej till det. Men hon skulle hellre sluppit

Du skrev ju att kvinnor är tvugna knulla om de vill ha barn. Mannen vill sticka in den medan kvinnan bara skulle ha myst lite.
Ett samlag som sker under tvång är våldtäkt.

Citat:
Vill man ha barn är man så illa tvungen att knulla (oftast*autism*)
Vill man ha the perfect match så är man oftast tvungen att låta den slinka in, även om kvinnor nog oftast bara skulle mysit lite. Men mannen vill sticka in den.
Citera
2016-03-27, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du skrev ju att kvinnor är tvugna knulla om de vill ha barn. Mannen vill sticka in den medan kvinnan bara skulle ha myst lite.
Ett samlag som sker under tvång är våldtäkt.

Nej men va fan. Nu får jag ta fram nattkikaren för här var det svartochvitt.

Nej hon blir inte tvingad men hon skulle hellre sluppit. Ser du?

Jag hatar verkligen kollektivtrafik, tåg, buss eller rymdraket. Men om jag har brutit benet och inte kan cykla får jag snällt åka tåg. Detta sker alltså utan att någon tvingar mig
Senast redigerad av FlygandeRosaGris 2016-03-27 kl. 19:48.
Citera
2016-03-27, 19:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Dessvärre så är kvinnor i stora delar av världen inte i den situationen att de kan ha sex frivilligt. I t ex traditionella muslimska samhällen är det en gift kvinnas skyldighet att ställa upp. I andra samhällen kan kvinnan bli dumpad om hon inte ställer upp till mannens behag. Det är väldigt lätt för oss att se detta utifrån ett västerländsk perspektiv.

Ett sexuellt övergrepp är ett sexuellt övergrepp oavsett om det sker i Sverige eller Indien.
Indiska kvinnor förstår att de utsätts för övergrepp oavsett vad lagen säger, för att ta ett exempel.
Det har ingenting med "västerländska perspektiv" att göra.
Citera
2016-03-27, 19:50
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Om bara ena könet gillar sex är preventivmedel också ganska onödiga.......det vore bättre att satsa uppblåsbara Barbara.....
Haha, kom och tänka på sexrobotar när jag såg på Buffy häromdagen. Kom på att snart kommer man fan kunna köpa en äkta Buffybot...

Jag ska ha en årgång 98.
Citera
2016-03-27, 19:52
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Nej men va fan. Nu får jag ta fram nattkikaren för här var det svartochvitt.

Nej hon blir inte tvingad men hon skulle hellre sluppit. Ser du?

Jag hatar verkligen kollektivtrafik, tåg, buss eller rymdraket. Men om jag har brutit benet och inte kan cykla får jag snällt åka tåg. Detta sker alltså utan att någon tvingar mig

Jag ser att du inte har några hållbara argument för att kvinnor inte är intresserade av sex.
Citera
2016-03-27, 19:54
Bannlyst
Citat:
Jag ser att du inte har några hållbara argument för att kvinnor inte är intresserade av sex.

Vaddå hållbara wtf? Say what?

Mitt argument var ju det du låtsades motbevisa. Men faktum är att du feltolkade det. Du började yra om tvång. Våldtäkt usch.

För att ett barn ska skapas krävs oftast att penis införes i vaginan.

Läs mitt exempel ovan för det förklarar bra
Citera
2016-03-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ett sexuellt övergrepp är ett sexuellt övergrepp oavsett om det sker i Sverige eller Indien.
Indiska kvinnor förstår att de utsätts för övergrepp oavsett vad lagen säger, för att ta ett exempel.
Det har ingenting med "västerländska perspektiv" att göra.
'
Även detta är dessvärre ett typiskt västerländsk påstående. Vi kan moralisera hur mycket vi vill över andra länders traditioner och kulturer. Det är dessutom inte alls säkert att den arabiska kvinnan förstår sin benägenhet....hon kan vara indoktinerad sedan barnsben att hon är sin fars/mans egendom, och därmed förpliktigad att strikt lyda honom. Dessutom är kvinnlig sexualitet extremt skambelgd i sådana kulturer.

OCh ja, det är möjligt att vi i västerlndet har kvar en del skuld och skam om kvinnlig sexualitet.....det är ju inte så ohyggligt längesedan den sexuella revolutionen kom.
Citera
2016-03-27, 20:12
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
'
Även detta är dessvärre ett typiskt västerländsk påstående. Vi kan moralisera hur mycket vi vill över andra länders traditioner och kulturer. Det är dessutom inte alls säkert att den arabiska kvinnan förstår sin benägenhet....hon kan vara indoktinerad sedan barnsben att hon är sin fars/mans egendom, och därmed förpliktigad att strikt lyda honom. Dessutom är kvinnlig sexualitet extremt skambelgd i sådana kulturer.

OCh ja, det är möjligt att vi i västerlndet har kvar en del skuld och skam om kvinnlig sexualitet.....det är ju inte så ohyggligt längesedan den sexuella revolutionen kom.

Jag tog exemplet Indien.
Den sexuella frigörelsen har knappt kommit till Indien med likväl kämpar indiska kvinnor för sin rätt.
Hur kan du ha missat indiska kvinnors egna kamp för sin sexuella integritet?

Sexualiteten är något vi föds med. Det gäller även arabiska kvinnor.
Citera
2016-03-27, 20:47
Medlem
Babianens avatar
1) Tänk på det så här brahs, tänk er att kvinnot känner 0 vid sex det enda som de känner är att en man ligger ovan på dem, ni behöver inte tro att det är så men tänk tanken, det betyder att,

a) kvinnors intresse för sex är -500.

b) Ingen av de kvinnor som ni ser kommer någonsin att vilja ha sex inte med er och inte med Brad Pitt.

c) kvinnor är inte sexuella.

2) Förklarar det här varför ni inte får ligga bättre än teorin att "kvinnor vill ha sex lika mycket som män men de ligger inte på grund av 555 olika anledningar"?
Citera
2016-03-27, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Tänk på det så här brahs, tänk er att kvinnot känner 0 vid sex det enda som de känner är att en man ligger ovan på dem, ni behöver inte tro att det är så men tänk tanken, det betyder att,

a) kvinnors intresse för sex är -500.

b) Ingen av de kvinnor som ni ser kommer någonsin att vilja ha sex inte med er och inte med Brad Pitt.

c) kvinnor är inte sexuella.

2) Förklarar det här varför ni inte får ligga bättre än teorin att "kvinnor vill ha sex lika mycket som män men de ligger inte på grund av 555 olika anledningar"?

Dina teorier förklarar livet bättre än Darwin förklarar evolutionen.

En fråga dock! Varför finns det män som över sitt liv har sex med massor av kvinnor?
Citera
2016-03-27, 20:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
De flesta kvinnor skulle tacka nej till dessa rätter. Kom inte och säg att de inte alls gör det, för det gör de. Varje maträtt representerar en kille och det spelar ingen roll vem som står på rad eftersom alla kvinnor väljer bort killen oavsett hur han är. Du är utvecklingsstörd om du inte fattar det.

Man kan inte komma i efterhand och säga att kvinnan är intresserad av sex när hon dragit igenom flera hundra killar. Det är osannolikt att ingen skulle duga och mer sannolikt att hon saknar intresse för sex. Sen är det bara om kvinnor man kan säga sex vara ett intresse. Bland killar pratar man inte om sex som om det är ett intresse man kan välja bort men för kvinnor är det så.

Men som sagt, du är den största politiska korrekta fjanten jag har sett. Av dina inlägg att döma så är du en intetsägande tönt som rättar dig efter vad kärringar tycker och tänker. Värdelös politiskt korrekt tönt. Och jo, det rör dig visst i ryggen då du måste försvara dig i allt jag säger.

Ja exakt varje kvinna som ser normal ut kan gå på Internet nu och hitta minst 1000 män som vill ha sex med henne på en gång. Om ingen av 1000 män duger för sex då är det inte männen som det är fel på det är att kvinnan inte vill ha sex.
Citera
2016-03-27, 20:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Kvinnor är inte sällan mer sexfixerade än män, men naturligtvis vill de inte ha sex med vem som helst, lika lite som män vill det. Kvinnor har dock ofta en fasad av att inte vara fokuserade på sex, i det initiala skedet i relationer, som en form av självförsvar för att de kanske ännu inte är riktigt säkra på vad de vill ha. Otroligt nog så går många kvinnor ifrån sina män just pga bristen på sex.

1) Hur vet du att kvinnor gillar sex överhuvudtaget?

2) Varför skulle man inte vilja ha sex med vem som helst om man gillar sex?

3) Inse att du projicerar sina egna fantasier, kvinnor i verkligheten är lika sexuella som en kartong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in