2016-03-26, 17:28
Bannlyst
Jag förstår dig TS, eftersom feministerna förstör Sverige totalt med sitt stöd av massinvandringen av muslimska män! Och genom sitt hat mot sitt eget folk. Feministerna blir då som en fruktansvärd autoimmun sjukdom mot Svenska folket. Dödligt morbid!

Kan du TS välja att älska ditt eget folk istället [minus feministerna, 2%]? Det är lättare att bära än att bära bördan av hatet mot feministerna.

Feministerna är bara 2%. Jag tror inte det är många kvinnor i Sverige som tror på det här nå mera. De märker att det är något fruktansvärt fel [mörkt och morbidt] med den feminism som råder idag. Visst skall man tillämpa rättvisa. Men det som en gång lanserades som så, rättvisa mellan könen har tagit en helt annan form idag [där dessa kvinnor och män har rekryterats likt en fanatisk sekt, till att bli Sverigehatare och ockupationsmakts-vänliga].
Vi kan vara ganska säker på att den här gruppen inte skulle kunna överleva och blomstra utan att de har en extremt stark grupp bakom sig. Den grupp jag tänker på är den grupp som vill skapa den nya världsordningen [sionister mestadels]. Det är samma elitgrupp som skapat PKn, och det är samma grupp [bankjudar, sionister och storföretagare] som har den makt att kunna skapa sådana här rörelser, med syftet att söndra, förstöra och härska över västvärldens vita folk. Denna elit-grupp är de som ger feministerna kapital och makt via PK och massmedial betydelse, så att de kan få "råda" i samhället trots sina försvinnande få procent, och trots sina helt sinnessjukt lands-förrådande vanföreställningar.
När feministerna tjänat sitt syfte så "försvinner" de mycket snabbare än de kom [de slutar få subventioner och får inget massmedialt utrymme som helst. PK finns inte nå mera då], men vid det laget är Sverige också krossat till oigenkännlighet [av alla lögnaktiga muslimska män].

Den nya världsordningen [sionister mestadels] vet jag lanserade kvinnornas frigörelse under 60-talet. Syftet verkade ha varit gott, men hemligheten var mörkare än så. Gissningsvis är det dessa som ligger bakom den här rörelsens lansering.
Senast redigerad av Sweden-United 2016-03-26 kl. 17:31.
Citera
2016-03-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweden-United
Jag förstår dig TS, eftersom feministerna förstör Sverige totalt med sitt stöd av massinvandringen av muslimska män! Och genom sitt hat mot sitt eget folk. Feministerna blir då som en fruktansvärd autoimmun sjukdom mot Svenska folket. Dödligt morbid!

Kan du TS välja att älska ditt eget folk istället [minus feministerna, 2%]? Det är lättare att bära än att bära bördan av hatet mot feministerna.

Feministerna är bara 2%. Jag tror inte det är många kvinnor i Sverige som tror på det här nå mera. De märker att det är något fruktansvärt fel [mörkt och morbidt] med den feminism som råder idag. Visst skall man tillämpa rättvisa. Men det som en gång lanserades som så, rättvisa mellan könen har tagit en helt annan form idag [där dessa kvinnor och män har rekryterats likt en fanatisk sekt, till att bli Sverigehatare och ockupationsmakts-vänliga].
Vi kan vara ganska säker på att den här gruppen inte skulle kunna överleva och blomstra utan att de har en extremt stark grupp bakom sig. Den grupp jag tänker på är den grupp som vill skapa den nya världsordningen [sionister mestadels]. Det är samma elitgrupp som skapat PKn, och det är samma grupp [bankjudar, sionister och storföretagare] som har den makt att kunna skapa sådana här rörelser, med syftet att söndra, förstöra och härska över västvärldens vita folk. Denna elit-grupp är de som ger feministerna kapital och makt via PK och massmedial betydelse, så att de kan få "råda" i samhället trots sina försvinnande få procent, och trots sina helt sinnessjukt lands-förrådande vanföreställningar.
När feministerna tjänat sitt syfte så "försvinner" de mycket snabbare än de kom [de slutar få subventioner och får inget massmedialt utrymme som helst. PK finns inte nå mera då], men vid det laget är Sverige också krossat till oigenkännlighet [av alla lögnaktiga muslimska män].

Den nya världsordningen [sionister mestadels] vet jag lanserade kvinnornas frigörelse under 60-talet. Syftet verkade ha varit gott, men hemligheten var mörkare än så. Gissningsvis är det dessa som ligger bakom den här rörelsens lansering.

Ursäkta men fakta är att nästan halva Sveriges befolkning kallar sig för just feminister.
Feminism är något mer än F!, verkar som du missat denna lilla detalj helt.

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/allt-fler-feminister

TS sitter alltså och hatar halva Sveriges befolkning.
Citera
2016-03-26, 18:33
Medlem
Pansarveckets avatar
Sorry, så länge feminister sysslar med ryggdunkar pga vagina, så är en feminist en feminist.
Gynocentriska professionella och manshatande offer utan en enda tråd av bevis för 'patriarkatet'. Så då hugger man på tjejsemlor och 'Herr' går man.

"Yes all feminists"
Citera
2016-03-26, 19:57
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
DU vill prata Östeuropa? Hur många gånger har JUST DU varit i Östeuropa då, för att ens kunna uttala dig? Vad har "Mannen" byggt upp i just Östeuropa? Dagen, då det fanns Östeuropa i verkligheten hade du inte ens född, din lilla komiker. Vad har ni män byggt upp i Sverige då? Fanns eller finns det inte några kvinnor som också bidrog till Sveriges succé på 80-talet, tiden då svenska män var "vikingar"?

Du vill sätta gränser? Tro mig, du önskar dig inte verkligen att alla dessa kvinnor flyttar ut i vildmarken. För vad skulle ni småpojkar göra då? Alla ni, som jobbar på bank, administration, eller som "socionom". Himmel, ni får ju inte ens kaffebryggaren igång. Eller nej, vänta nu, mamman är ju den enda kvinnan som duger......................
Din korkade kärring! Ja jag har varit där tillräckligt många gånger för att säga att tjejerna är både kvinnligare och vackrare, rakade och vänligare, och de uppskattar män.

Vem säger att alla kvinnor ska flytta ut i vildmarken, jag skrev rabiata och radikala feminister! Fan ska man med dem till. De är motbjudande och värdelösa, och nästan alltid fula som stryk
Citera
2016-03-26, 20:05
Medlem
Sasha08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Trams vecket…den oförklarade löneskillnaden på 5% är alltså medlingsinstitutets resultat då man jämför tjänstemannayrken och tar bort variabler som yrkesval/ meriter/ arbetstid m.m.

Alltså: samma, eller väldigt liknande jobb, samma tid, samma utbildning inom tjänstesektorn ger kvinnor 5% lägre lön än män.

Förstå vad du läser.
Hur är de då om både könen finns inom tjänst men kvinnan utför det inte lika skickligt som mannen?
Citera
2016-03-26, 20:31
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Precis som feminister alltså.
Citera
2016-03-26, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursäkta men fakta är att nästan halva Sveriges befolkning kallar sig för just feminister.
Feminism är något mer än F!, verkar som du missat denna lilla detalj helt.

http://www.svt.se/nyheter/inrikes/allt-fler-feminister

Ja fast det beror på hur man frågar i sådana här undersökningar.

Men visst har Svenska folket försökts göras feministisk, medvetet. Och varför? Har du funderat på det någon gång?

Jag tror det är för att demontera försvarskapaciteten hos svenskar mot en främmande invasion. Invasionen har ett bakomliggande syfte. Man genomför inte sådana här påtvingade total-krossande saker för skoj skull. Så vad är syftet med att förgöra ett helt unikt folkslag genom att göra dem stridsodugligt, dvs genom att feminisera folket, genom att demontera svenska försvaret, genom att installera pk med åsiktsförtryck [diktatur], genom att sätta dårfinkarna kommunisterna, miljöpartisterna och feministerna på betydande roller [t.ex. massmedian], genom att enrollera massmedian i sin tjänst med mörkläggningar av extrema hemska brott mot vårat folk och vinkla nyheter om massinvandringen av muslimska män...osv.
Kort uttryckt, curla [sopa banan] för den mörka kraften. Varför? Vi vet att terroristattackerna utförda av muslimer bara ökar lavinartat, kostnaderna skenar ohejdat när vi tvingas att försörja dessa egoistiska typer, och nästan inga svenskar och européer vill ha hit dessa lögnare till "flyktingar" [enligt alla undersökningar], vi har seglat upp från det mest fantastiska och tryggaste landet i världen till det land med näst mest våldtäkter, vi har fått 54 "no go zoner" [endast invandrare gör dessa områden till "no go zoner"], "no go zoner" som tills nyligen var ett helt okänt begrepp i svensk historia, vi upplever otrygghet om nätterna, vi tar svindyra utomlandslån just nu för att försörja egoistiska utlänningar som kommer att dumpa Svenska lönerna, konkurrera ut oss på arbetsmarknaden och som ökar arbetslösheten enormt...osv. Förstör livet för massor av Svenskar! Så varför pressas detta vansinne igenom under lögner och korruption av våra extremt förrädiska och korrupta politiker, som bara är en förlängd arm till en Bilderberg-elit?

Du förstår, feminism är bara en strategisk åtgärd för att ta ner garden på Svenska folket så den helt olagliga och odemokratiska muslimska massinvandringen av våldsmän skall fortsätta ohejdat.

Målet kan vara att ta Européernas frihet och mänskliga rättigheter från oss. Diktatur! Militära lagar införs [likt patriot act i USA efter falsk-flaggoperationen 9/11] som en "lösning" och svar på muslimska terrorismen, våldtäkterna och oroligheterna, dvs som ett svar på det destabiliserade läget som har tvingats på oss Européer med våld, list, korruption, lögner och tvång, och ett destabiliserade läge som bara ökar för varje muslimsk icke-europeisk man som anländer hit.

TS har goda skäl att hata de feminister som inte står upp bakom svenskars mänskliga rättigheter , inte står upp bakom våran frihet och allt det som utgör det Svenska.
Senast redigerad av Sweden-United 2016-03-26 kl. 22:00.
Citera
2016-03-26, 21:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Feminister år vår tids nazister vilket är synd då deras företrädare faktiskt gjorde ett helt ok jobb att föra fram så att det t.ex blev lika vanligt för söner och döttrar att läsa vidare på universitet eller det handlade åtminstone inte om kön. Nu med Zara Larsson hata alla män (speciellt vita sådana) så är deras kamp liksom borta. Det gick snabbt från att vara något bra till att bli något så uselt.
Citera
2016-03-26, 22:56
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Trams vecket…den oförklarade löneskillnaden på 5% är alltså medlingsinstitutets resultat då man jämför tjänstemannayrken och tar bort variabler som yrkesval/ meriter/ arbetstid m.m.

Alltså: samma, eller väldigt liknande jobb, samma tid, samma utbildning inom tjänstesektorn ger kvinnor 5% lägre lön än män.

Förstå vad du läser.

Fantastisk uppmaning!
Får jag bjuda igen på en så kallad tillbakakaka?

Problemet är att man måste räkna bort så himla mycket innan man kommer fram till samma resultat som medlingsinstitutet, att det INTE finns någon systematisk diskriminering pga kön.
Dessutom pratar du fortfarande om mysiga inomhusjobb, inte om de svåra, otympliga eller farliga jobben som man kan begära lite mer betalt för att göra.

Varje dag jag passerar den här skrivaren på vägen till kaffemaskinen "brummar den liksom till" och jag tycker det är så obehagligt att jag vill ha samma betalt som gubben på oljeborrplattformen.
Citera
2016-03-26, 23:33
Medlem
Naknekejsarens avatar
Hatar man ens rival så ger man njutning till denne, som lever på den oändliga cirkeln av hat som denne lyckats skapa.

Det märks ju i riksmedia att arga män med olika psykiska problem används som slagträ för att göra rika journalistkvinnor till offer.

Hat är en svaghet, att skänka ens känsloliv till fienden är bara till spillo. Kom över hatet, se ner på din fiende (med lite medlidande) från en position av styrka istället för att hata ifrån en svag position vid utkanten av samhället.

Det värsta som finns för radikalfeminister är svenska mäns välbehag och hur de kan ta livet med en klackspark utan att ta deras klagande seriöst. Varje man som faller i hatcirkeln är en vinst åt feministerna som fått ned män på deras låga nivå.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-03-26 kl. 23:35.
Citera
2016-03-26, 23:43
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Sorry, så länge feminister sysslar med ryggdunkar pga vagina, så är en feminist en feminist.
Gynocentriska professionella och manshatande offer utan en enda tråd av bevis för 'patriarkatet'. Så då hugger man på tjejsemlor och 'Herr' går man.

"Yes all feminists"

Det är exakt varför av den anledningen jag fan aldrig skulle kalla mig feminist, det är skämmigt nog av att behöva vara av samma kön som dylika slon, jag skäms å deras vägnar, tappade stackars jävlar.
Jag lever i ett jämställt förhållande utan någon jävla feminism.
Citera
2016-03-27, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Hatar man ens rival så ger man njutning till denne, som lever på den oändliga cirkeln av hat som denne lyckats skapa.

Det märks ju i riksmedia att arga män med olika psykiska problem används som slagträ för att göra rika journalistkvinnor till offer.

Hat är en svaghet, att skänka ens känsloliv till fienden är bara till spillo. Kom över hatet, se ner på din fiende (med lite medlidande) från en position av styrka istället för att hata ifrån en svag position vid utkanten av samhället.

Det värsta som finns för radikalfeminister är svenska mäns välbehag och hur de kan ta livet med en klackspark utan att ta deras klagande seriöst. Varje man som faller i hatcirkeln är en vinst åt feministerna som fått ned män på deras låga nivå.

Du har rätt. Hat kostar för mycket, och varför hata? För ingenting egentligen, eftersom det finns inget att hata egentligen, feministerna är svåra att ens ta seriöst på, "overkliga". Jag har alltid sett feministerna som verklighetsfrånvända och väldigt sinnessvaga individer. De enda de behöver är psykvård och mycket mycket perspektiv på livet.

Det finns riktigt fantastiska människor ute i världen [och Sverige inte minst] som har perspektiv på livet, där vissa gör otroliga saker för Svenska folket och vårat land, och sedan har vi motsatsen, feministerna, som är de minsta och futtigaste människorna som någonsin funnits. Tyvärr så gör de inte så många bra saker i sitt eländiga meningslösa liv, de verkar bara vara full av feghet, missunnsamhet och hat och försöker dra ner andra på samma nivå, precis som du Naknekejsaren menar på.

Nu är TS troligen ung, så det är inte lika lätt. Men hat kostar för mycket, försök göra goda saker för de som är bra Svenskar, de som räknas, de som är "verkliga".

Feministerna ser då jag som "overkliga".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in