Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-10, 02:57
  #397
Medlem
Varför vara sura på feministerna? De är ju avundsjuka på att vi har kukar, stålar som kan köpa de snyggaste kvinnorna för goda knull och åldras med värdighet. Feminsiterna avgudar ju oss då de pratar om oss män 99% av sin tid.
Citera
2017-10-10, 21:25
  #398
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
För att inte göra det så måste det finnas en klar definition av vilka det är som är feminister, vilket det inte gör.
Klart det finns! Dumskallar och manshatare som lärt sig lura dumskallarna.
Citera
2018-11-21, 15:01
  #399
Medlem
Någon som vet vem denna är https://disqus.com/by/ralfahmedvanmorales/

Ett riktigt praktexemplar
Citera
2018-12-04, 11:45
  #400
Medlem
evenes avatar
Så inåt helvete bra skrivet! Vi behöver så många fler som dig, som inser de verkliga problemen. Fatta att ha denna snubbe som krönikör på aftonbladet???? Kommer dock aldrig hända.
Citera
2018-12-04, 17:16
  #401
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenMykonos
Varför vara sura på feministerna? De är ju avundsjuka på att vi har kukar, stålar som kan köpa de snyggaste kvinnorna för goda knull och åldras med värdighet. Feminsiterna avgudar ju oss då de pratar om oss män 99% av sin tid.


Äh, du måste vara utlänning. Vi svenska feminister pratar om oss själva, och vi tänker dessutom främst på oss själva. Som nordisk kvinna känner jag en given plats vid makten, och jag förväntas förakta karlarna på feministiska möten.
Citera
2018-12-04, 18:43
  #402
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, du måste vara utlänning. Vi svenska feminister pratar om oss själva, och vi tänker dessutom främst på oss själva. Som nordisk kvinna känner jag en given plats vid makten, och jag förväntas förakta karlarna på feministiska möten.
Alla dessa käcka kampsånger...
Citera
2018-12-04, 19:13
  #403
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Alla dessa käcka kampsånger...


Här kan du lyssna på kvinnokamp och sånger från tiden då det hela började i Sverige. Utlänningar begriper sällan att vi kvinnor haft makten inom svensk politik i över 40 år, så lyssna gärna på skivan från 1974: https://youtu.be/sumbN6jQW_Y
Citera
2018-12-19, 11:34
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, du måste vara utlänning. Vi svenska feminister pratar om oss själva, och vi tänker dessutom främst på oss själva. Som nordisk kvinna känner jag en given plats vid makten, och jag förväntas förakta karlarna på feministiska möten.

Ja jag är utlänning och eftersom du just med ditt inlägg lagt in mig i en grupp så måste du vara en rasist. Att ni tänker på er själva är ju inget nytt det är era personlighetsdrag då ni är en samling av narcissister och borderlines. Men för att kunna häva er måste ni ha en antagonist och ni har valt CIS män som era antagonister. Därmed pratar ni om män 99,9% av tiden vare sig ni vet eller inte beroende på hur grov era diagnoser är.
Citera
2018-12-19, 12:03
  #405
Avstängd
F.Hansens avatar
Hatar inte feminister, däremot är feminism en sjuk ideologi som erroderar det svenska samhället.
Citera
2019-01-05, 16:35
  #406
Medlem
betongkids avatar
Att en del svenska kvinnor inte skäms??? Den svenska mannen har gett er allt. Ni är de kvinnor som har det bäst i världen men ni är ändå inte nöjda? Jag skulle skämmas om jag var svensk kvinna och sa att jag är feminist. Tack gode gud har männen vaknat, Jordan Peterson med flera. För mig är det sjukt att det är hedersvärt att vara "ensamstående mamma" i min värld är fler ensamstående mammor ett bevis på att samhället håller på att gå åt fel håll. Ensamstående mammor är något som ska motverkas i samhället och försöka minska.
Citera
2019-01-06, 06:25
  #407
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betongkid
Att en del svenska kvinnor inte skäms??? Den svenska mannen har gett er allt. Ni är de kvinnor som har det bäst i världen men ni är ändå inte nöjda? Jag skulle skämmas om jag var svensk kvinna och sa att jag är feminist. Tack gode gud har männen vaknat, Jordan Peterson med flera. För mig är det sjukt att det är hedersvärt att vara "ensamstående mamma" i min värld är fler ensamstående mammor ett bevis på att samhället håller på att gå åt fel håll. Ensamstående mammor är något som ska motverkas i samhället och försöka minska.
Helt rätt. De flesta som sitter inne eller knarkar ihjäl sig är barn till just ensamstående mammor.
Citera
2019-01-06, 07:10
  #408
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Helt rätt. De flesta som sitter inne eller knarkar ihjäl sig är barn till just ensamstående mammor.

Japp. Statistiken är öronbedövande på det området.

Man kan inte annat än att dra slutsatsen att kvinnor utan en manlig partner är värdelösa som vårdgivare till barn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback