2016-03-18, 10:29
Medlem
CHI9s avatar
Vad är ungefärliga priser för 1 kilo grönt respektive brunt i gbg?
Underdriv helst inte för att låta coola, ni kommer bara se fjantiga ut. Jag vill veta for real
Citera
2016-03-19, 01:59
Medlem
AnguishNbudwires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHI9
Vad är ungefärliga priser för 1 kilo grönt respektive brunt i gbg?
Underdriv helst inte för att låta coola, ni kommer bara se fjantiga ut. Jag vill veta for real

grön: 40-60 (kvalité)
brunt: 20-30 (kvalité)
Citera
2016-03-22, 17:45
Medlem
tj.s avatar
Drogodlingsforumet finns av en anledning.
/Mod
Citera
2016-03-23, 19:22
Medlem
Kungkrans avatar
Tjena!

Nån som testat hasch stämplat "vov"?
Är det nåt att hänga i granen?
Citera
2016-03-24, 11:37
Medlem
Bewnhurs avatar
Jag är i en intressant situation. En vän till mig lämnade kvar en ganska stor jolle som han tyckte att jag skulle behålla. Jag skulle nog uppskatta att det är omkring 50 procent grönt i den. Jag röker inte cigaretter så joints brukar enbart vara något jag puffar lätt på när tillfälle bjuds.

Då jag inte har tillgång till rökdon (Om jag inte gör en fruktpipa eller liknande) så ser det ut som att jag får ta och puffa i mig det. Den har legat fint i en månad nu, men jag tänkte att det är dags nu till helgen att varva ned lite när familjen är borta.

Är det värt att förstöra jointen och göra en fruktpipa där det är lättare att hantera det hela (istället för att släcka och tända skiten). Allt i en omgång är ganska uteslutet p.g.a. av tobaken.
Citera
2016-03-24, 12:31
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Jag är i en intressant situation. En vän till mig lämnade kvar en ganska stor jolle som han tyckte att jag skulle behålla. Jag skulle nog uppskatta att det är omkring 50 procent grönt i den. Jag röker inte cigaretter så joints brukar enbart vara något jag puffar lätt på när tillfälle bjuds.

Då jag inte har tillgång till rökdon (Om jag inte gör en fruktpipa eller liknande) så ser det ut som att jag får ta och puffa i mig det. Den har legat fint i en månad nu, men jag tänkte att det är dags nu till helgen att varva ned lite när familjen är borta.

Är det värt att förstöra jointen och göra en fruktpipa där det är lättare att hantera det hela (istället för att släcka och tända skiten). Allt i en omgång är ganska uteslutet p.g.a. av tobaken.

Släck den när du känner dig bakom flötet och ha den till senare tillfällen, du behöver ju inte röka upp den på en gång.
Citera
2016-03-24, 19:08
Medlem
elpepes avatar
Citat:

Håller med herrn över mig, rök lite släck den och chilla/känn efter om du vill röka mer annars spara
Citera
2016-03-24, 23:06
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:

Jag hade opererat ut det goda från spliffen en provisorisk pipa är ju inte så svårt att göra, den absolut enklaste jag gjort är att ta en tomburk och trycka ner en liten grop med fingret och ta en nål och trycka en massa hål i gropen. färdigt på bokstavligt talat 30 sekunder (om du har en nål nära till hands annars en minut )
Citera
2016-03-25, 18:32
Medlem
Försökt söka utan att lyckas. Läser "röka rent" gällande brunt.
Innebär det att lägga det rena haschet i en pipa utan tobak eller något annat?
Citera
2016-03-25, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Försökt söka utan att lyckas. Läser "röka rent" gällande brunt.
Innebär det att lägga det rena haschet i en pipa utan tobak eller något annat?

Lägg haschet i pipan, och elda på det. Du ska ej blanda tobak i pipan tsm med brunt, smaken kommer vara fantastisk.
Enjoy
Citera
2016-03-26, 04:23
Medlem
snabb fråga vad gör man om man inte har något papper kvar, hur röker jag det utan pipa/bong
Citera
2016-03-26, 16:22
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampan27
snabb fråga vad gör man om man inte har något papper kvar, hur röker jag det utan pipa/bong
https://www.youtube.com/watch?v=WKgOsBloVBI Kniv metoden funkar också med grönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in