2016-03-17, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Varför då? Så idioten kan åka till nästa land o skända deras flagga eller seder?

Nej, grabben behövde sig denna rejäla läxa o förevisning i nordkoreansk lag, helt rätt.

Så klart, men varför bara 15 år? Känns som att han kommer undan väl lindrigt.
Citera
2016-03-17, 07:12
Bannlyst
Var ju i Nordkorea hyfsat nyligen & gjorde en del saker på typ samma nivå som denna flaggtjuven.

- Satte oss emot några koder på 2 olika ceremonier. Blev mindre pådrag.

- Ryckte upp några fönster på 42:a våningen som inte skulle ha öppnats.

-Filmade & fotade militärer & fick reprimander för det.

- "Hittade" lokala pengar som vi blev skitnojiga för. Inte ok att inneha eller föra ut ur landet men det gjorde vi.

- Fimpade en cigg nära den eviga presidentens barndomsstuga. Här blev det väldigt obehagligt & problem med miltärer i några timmar. Troligen fick vår ena guide ett straff för detta när vi väl åkt hem.

Dessa saker plus lite annat tjafs med guiderna.

Med detta sagt så tror jag att flaggtjuven har gjort något värre än det vi vet.
Citera
2016-03-17, 07:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Einstein
Så klart, men varför bara 15 år? Känns som att han kommer undan väl lindrigt.
Aggre där, kunde gått fått 60 så grabbhalvan haft lite o tänkt på i de nordkoreanska gruvorna o risfälten. Nordkorea fuckar man inte med.
Citera
2016-03-17, 07:27
Medlem
lasternassummas avatar
http://www.reuters.com/video/2016/03...Name=worldNews

White House press secretary Josh Earnest says it has become
''increasingly clear'' that North Korea seeks to use U.S. citizens
as pawns to pursue a political agenda.

Politiskt spel.
Utpressning?
Hur mycket kommer USA att betala för att få honom utlämnad?

Citera
2016-03-17, 07:30
Medlem
SpunkyKnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Äsch, sitter ett par år i finkan. Blir utförhandlad och flygs hem till USA i tysthet, för att sedan skriva en bästsäljare och sälja filmrättigheterna. Pissigt, javisst, men det kunde varit värre.

aa, Nordkorea med deras store ledare kim jong un eller vad nu kindfettot heter är ju känd för att visa empati.. Han kommer snarare se till att Snyftamerikanen "tar livet av sig" av sorg för att han smädat det goda nord korea..
Citera
2016-03-17, 07:34
Medlem
Babypsykopat är så desperat nu att han kan avrätta amerikanen med artillerigranat som han gjorde med framlidne Pappa psykopats närmsta rådgivare för ett halvår sen.
Citera
2016-03-17, 07:41
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmlerskan
Troligen fick vår ena guide ett straff för detta när vi väl åkt hem.
Haha ni fimpa på fel ställe och er guide och dennes familj fick ett tiotal år i straffläger
Citera
2016-03-17, 07:44
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apostrophe
När man tittar på det här klippet tycker jag det blir väldigt tydligt att varenda ord han säger är ett propagandamanus skrivet av den Nordkoreanska staten. Jag tror även att gråten står med i manus.

"I am worried that they (hans familj) will be threatened or harmed by those from the government, i beg for any kind of public protection for my family."

Detta känns som en b-film med dåligt manus och skådespeleri.

Hela NK är en b-film med dåligt manus och skådespeleri.
Citera
2016-03-17, 07:59
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmlerskan
Var ju i Nordkorea hyfsat nyligen & gjorde en del saker på typ samma nivå som denna flaggtjuven.

- Satte oss emot några koder på 2 olika ceremonier. Blev mindre pådrag.

- Ryckte upp några fönster på 42:a våningen som inte skulle ha öppnats.

-Filmade & fotade militärer & fick reprimander för det.

- "Hittade" lokala pengar som vi blev skitnojiga för. Inte ok att inneha eller föra ut ur landet men det gjorde vi.

- Fimpade en cigg nära den eviga presidentens barndomsstuga. Här blev det väldigt obehagligt & problem med miltärer i några timmar. Troligen fick vår ena guide ett straff för detta när vi väl åkt hem.

Dessa saker plus lite annat tjafs med guiderna.

Med detta sagt så tror jag att flaggtjuven har gjort något värre än det vi vet.

Jag undrar.

Är du 18 år? Vad var ditt syfte med resan? Varför jävlas med folk där - det är någon sport?

Där kan vi snacka om extremt opassande uppförande. Med dessutom ödesdigra konsekvenser för de ni vistas runt.

Undrar om ni skulle få för er att knulla med TSA (tullen i USA) också bara för att det känns kul. Eller vara spydig mot en snut sen inne i US.

Har läst flera sånahär trådar om NK där folk beter sig dumt åt, va fan liksom, jävla stil att hålla på.
Citera
2016-03-17, 08:07
Bannlyst
Den ende som kan få ut honom i rimlig tid är kineserna, Sverige kommer med all sannolikhet att gå den vägen för att hjälpa idioten.
Citera
2016-03-17, 08:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Jag undrar.

Är du 18 år? Vad var ditt syfte med resan? Varför jävlas med folk där - det är någon sport?

Där kan vi snacka om extremt opassande uppförande. Med dessutom ödesdigra konsekvenser för de ni vistas runt.

Undrar om ni skulle få för er att knulla med TSA (tullen i USA) också bara för att det känns kul. Eller vara spydig mot en snut sen inne i US.

Har läst flera sånahär trådar om NK där folk beter sig dumt åt, va fan liksom, jävla stil att hålla på.
Det var väl inget planerat. Tyvärr blev det små missförstånd. Ja jag är spydig tillbaka mot en snut i Angola, Colombia eller USA också. Du hamnar i situationer när du reser ibland som kräver det.
Citera
2016-03-17, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SallyBalls
Far man fraga vad du hittade pa dar borta?

t

Vi åkte till någon gammal helig koreansk kungagrav med cementgjutna lejon. Har ingen bättre ursäkt en ojämnt blodsocker och dålig impulskontroll men jag hoppade upp på ryggen och red typ.

Guiden vart rosenrasande och jag fick mig en tillsägelse. Respektlöst jag vet - men kolla vart deras jävla symbolik tagit dem i dag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in