Citat:
Låter som att du generaliserar friskt nu, "Sverigedemorater är si och så!".
Om du påstår att Bernie Sanders har flest supporters bland blacks och latinos, och det inte stämmer, så är inte det en åsikt, det är ett inkorrekt påstående.
Jag har redan skrivit att dina åsikter är irrelevanta för mig, du får tycka det bäst du vill, det är dina inkorrekta påståenden som jag bemöter.
Magistern, jag kan! Skillnaden är att en muslim är en anhängare av religionen Islam, medan en islamist är en person som vill integrera den moderna statens politik, juridik och offentliga förvaltning med religionen Islam.
Ser du, det finns vissa som kan!
De flesta rationella individer håller med om att ett halshugget barn är oskyldigt och är ett offer, men det är inte så enkelt som att om man gillar halshuggna barn så är man pro-Israel, eller hur?
Jag tror att det handlar om en viss grupp av SDare, de som gärna stoltserar med deras partitillhörighet. Långt fler röstar faktiskt på SD än som man tror, det är ju runt var femte person just nu, och bland människor under 40 år är det väldigt många. Du måste väl förstå att majoriteten av SDs anhängare inte tycker om halshuggna muslimska barn?
SD drar till sig mycket skit, och det är ju rätt förståelig - om folk säger att SD är rasister, då är det klart att rasister säger sig tillhöra SD.
Om du påstår att Bernie Sanders har flest supporters bland blacks och latinos, och det inte stämmer, så är inte det en åsikt, det är ett inkorrekt påstående.
Jag har redan skrivit att dina åsikter är irrelevanta för mig, du får tycka det bäst du vill, det är dina inkorrekta påståenden som jag bemöter.
Magistern, jag kan! Skillnaden är att en muslim är en anhängare av religionen Islam, medan en islamist är en person som vill integrera den moderna statens politik, juridik och offentliga förvaltning med religionen Islam.
Ser du, det finns vissa som kan!
De flesta rationella individer håller med om att ett halshugget barn är oskyldigt och är ett offer, men det är inte så enkelt som att om man gillar halshuggna barn så är man pro-Israel, eller hur?
Jag tror att det handlar om en viss grupp av SDare, de som gärna stoltserar med deras partitillhörighet. Långt fler röstar faktiskt på SD än som man tror, det är ju runt var femte person just nu, och bland människor under 40 år är det väldigt många. Du måste väl förstå att majoriteten av SDs anhängare inte tycker om halshuggna muslimska barn?
SD drar till sig mycket skit, och det är ju rätt förståelig - om folk säger att SD är rasister, då är det klart att rasister säger sig tillhöra SD.
Det är inte slumpmässigt att alla dessa som är hatiska dras till SD. Det måste ju finnas en orsak till att nästan 80 % av deras väljare sympatiserar med Israel och att människor slaktas i Mellanöstern. Många av dessa har till och med ett enormt stöd för Usa politik. Är det också något som är slumpmässigt? Det är inte slumpmässigt att Usa varit involverad i alla krig och numera stödjer både Turkiet och Saudiarabien samt Israel.
Anser SDare att det är ett problem? Nej, absolut inte. Det är muslimerna och flyktingarna det är fel på. Deras argument är korkade som många påpekat i tråden.
Hur ska man stoppa flyktingströmmen om man stödjer vapenförsäljning och krig?
Det borde vara tvärtom. Det borde vara nazisterna som talar illa om allt och alla.
Ett bevis är ju det här forumet. Jag klickar inte med SDare. Nationalisterna är mer välvårdade i språket och angriper inte människor lika lätt. Sedan att dessa har sin politiska syn får man stå ut.
Jag anser att SD ligger bakom mycket och att Kent Ekeroth är den största delen i det hela.
Jag har aldrig sett så många som tyckt illa om pepparkakor, svenska flaggan, nationalsången eller alfsons som när SD kom till riksdagen. Kan det verkligen vara att alla utländska inte gillar pepparkakor och nationalsången?
Deras väljare anser inte något fel med det. Sedan har vi "klagandet" på allt som invandrare gör. Nu åt vi inte svensk mat osv.
Man orkar inte leva med en sån människa där det enbart ska klagas så fort en invandrare gör fel.
Jag tycker att SD kan göra något för att stabilisera problemet med flyktingar. Vi måste komma ihåg att varje flykting är inte ängel. Vissa låtsas vara flyktingar men egentligen är de terrorister. Det tänker inte liberalerna och vissa länder om och sen blir alla förvånade att någon spränger sig med Shahids bälte (tror jag det heter) och pepprar med AK-47: or.