Citat:
Ursprungligen postat av
Majoris
Babianen och hans följe av troll försöker rationalisera varför kvinnor inte vill ligga med dem, deras förklaring är att kvinnor måste ogilla sex, för varför skulle de annars inte vilja ha sex med dem?
Jag är kvinna. Vad skulle jag få ut av att ljuga om det här? Det är deprimerande även om man är kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aktuellnutid
Det besparar en hel drös med killar en enorm ångest när de inte får komma till så att säga.
Om man går runt och tänker att kvinnor är vandrande kukjägare som alltid lägger upp sig för penetrering bara den rätta killen dyker upp så ger det ju ångest då man tror att det är en själv det är fel på.
Ingen man går in i ett kloster och känner sig dissad när nunnorna inte vill knulla.
This. Det finns ingen hemlig grej som gör att kvinnor vill ligga. Det är som att du som hetero man försöker få en annan hetero man att ha sex med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Ja det är väl någon slags skyddande åtgärd, för att behålla egot intakt att just "han" inte blev vald. Men det är ett dåligt plåster som inte håller i längden
Varför skulle kvinnan bara välja 1 man för sex om hon kan få flera?
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Alltså. Om man som kille faktiskt aldrig får komma till, är det så långsökt att det faktiskt är fel på den aktuella killen ifråga? Jag menar, jag är inte mer än normalful, för det mesta fattig och dessutom rätt knepig som person men jag får i alla fall ligga ibland och skrämmande ofta med tjejer som faller inom den "snygga" delen av skalan. Om en vanlig jävla kille som jag får ligga ibland och andra helt vanliga killar får ligga ibland, så är det förmodligen fel på den som inte får ligga alls snarare än dom han inte får ligga med. Tänker jag i alla fall.
Men så var det ju den här konspiration som jag visst är på spåren också...
1) Det finns massor med studier och statistik som visar att i princip inga män får ligga regelbundet. Average bland kvinnor som är gifta + har barn är 1 gång/månad.
2) Det finns i princip inga snygga tjejer för att om man inte vill ligga har man inget incitament för att göra sig snygg för
män.
3) Så jag tror att du hittar på för att skydda ditt ego.
Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
kvinnors kåthet kanske går i flera steg. Beroende på var i månaden jag befinner mig så finns det absolut en "insta-kåthet", man ska inte underskatta effektiv vit landstingsoutfit på en vältränad Karl.
Sorry creep antingen är man kåt hela tiden eller så är man inte kåt alls.