Citat:
Citat:
Som vanligt så fjantar du dig när det gäller. Bara för att man fyller vuxen på pappret så betyder inte det att man är vuxen i skallen. Hade kvinnan däremot haft sex med minderåriga så är det en hel annan sak.
Rätta mig om jag har fel men Avpixlat har en ansvarig utgivare så det är deras jobb att hålla kommentatorsfälten snygga fast vad kan man förvänta sig av den sidan när inte ens deras egna moderatorer kan sköta sig.
Fler dumma frågor?
Citat:
Att man hänger ut politisk valda eller dömda brottslingar är helt i sin ordning men att hänga ut privatpersoner som knullar en asylsökande eller två är något annat. Förstår du verkligen inte detta?
Samma sak som när kvällspressen hängde ut han "terroristen". Lika idiotiskt det.
Citat:
Där dog den gubben!
Inte för jag har mycket över för bondläpps-Avpixlat, men som ovan nämner, de har aldrig ägnat sig åt åsiktsförtryck. Det är väl bättre man håller käften om uthängning, innan man granskar den privat ägda åsiktsregistrering och åsiktspolis man idkar hos slöddret på Aftonbladet och Expressen.
Inte för jag har mycket över för bondläpps-Avpixlat, men som ovan nämner, de har aldrig ägnat sig åt åsiktsförtryck. Det är väl bättre man håller käften om uthängning, innan man granskar den privat ägda åsiktsregistrering och åsiktspolis man idkar hos slöddret på Aftonbladet och Expressen.
Ingen har dött här. Det är bara en massa bruntomtar som tror det. Ni har inga problem att hänga ut privatpersoner som inte passar erat "tänk" men när tex Julia Caesar hängdes ut så vart det ett jävla ramaskri härinne.
Dubbelmoral när den är som allra bäst, inte sant?