2016-02-23, 21:49
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Varför inte?

Det är ingen skillnad om man är sexuellt normal som kvinna då kan man tänka sig att ha sex med alla män som ser OK ut.

Därför att vi har något som kallas för impulskontroll.

Ditt andra stycke är bortom korkat. Är det en nyhet för dig att män och kvinnors sexdrift skiljer sig av biologiska skäl?
Citera
2016-02-23, 21:50
Medlem
Sglasss avatar
Man måste lyssna på den andra och visa respekt
Citera
2016-02-23, 21:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned

Kvinna frågar 100 män om sex, https://www.youtube.com/watch?v=QBtF3I7fDfU

Citat:
Ditt andra stycke är bortom korkat. Är det en nyhet för dig att män och kvinnors sexdrift skiljer sig av biologiska skäl?

Lol wut? Kvinnor kan fysiskt ha sex med många fler män än vad män kan ha sex med kvinnor. Då är det väl logiskt att kvinnor har en högre sex-drift än män om de är normala?
Citera
2016-02-23, 21:55
Bannlyst
Dom kanske inte gillar dig
Citera
2016-02-23, 22:42
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vildtoring
Jag skulle vilja ha mycket mer sex med killar , om jag skulle följa varje impuls jag fick när jag såg en fin, vacker man/kille , men i verkligheten tänker jag på säkerheten, att det kan vara farligt att följa med en okänd man hem, eller ta med hem (ännu värre då vet man inte när han dyker upp igen), sjukdomar och tidsbrist.

Framförallt de här tre sakerna, när jag är singel alltså. I förhållande har jag aldrig övervägt att ligga med andra.
Du tar upp en väldigt viktig sak här. Dom flesta tjejer är mindre än dom flesta killar och nu är ju visserligen dom allra flesta snubbar hyggliga typer som blir glada bara över att få ligga. Men. Alla är ju inte det och även om det är betydligt lättare att göra riskbedömningar idag än när jag var i tonåren så är ju varje okänd snubbe en helvetisk risk.

Det är ju exempelvis inte så att det bara är snygga, kända och/eller rika kvinnor som får stalkers.
Citera
2016-02-24, 06:33
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Kvinna frågar 100 män om sex, https://www.youtube.com/watch?v=QBtF3I7fDfU

Låg hon med 100 män den dagen?

Citat:
Lol wut? Kvinnor kan fysiskt ha sex med många fler män än vad män kan ha sex med kvinnor. Då är det väl logiskt att kvinnor har en högre sex-drift än män om de är normala?

Nej, det är det inte. Sov du på biologilektionerna?
Citera
2016-02-24, 07:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Låg hon med 100 män den dagen?

Det är inte poängen med mitt argument. Jag skrev,

Citat:
Men män vill ha sex med alla kvinnor som ser OK ut right? Varför skulle det vara annorlunda för (sexuellt normala) kvinnor?

du skrev,

Citat:
Nej, män vill inte ha sex med alla kvinnor som ser okej ut, och även om vissa kanske vill ha det så betyder det inte att de faktiskt har sex med dem.

Du kan säkerligen spåra en hel del av skillnaden till mäns högre testosteronhalt.

jag skrev,

Citat:
Varför inte?

du skrev,

Citat:

du kan se att en hel del män tackar ja på en gång när kvinnan frågar.

Citat:
Nej, det är det inte. Sov du på biologilektionerna?

1) Svara på mitt argument, en kvinna kan ha sex med 100 män på 1 dag utan problem. En man kan inte ha sex med 100 kvinnor, kanske 5 kvinnor realistiskt.

2) Eftersom kvinnor fysiskt har större förmåga att ha sex än män då är det logiskt att kvinnor mentalt har en större förmåga att ha sex än män ie kvinnor är kåtare/mer sex-intresserade än män om de är normala.

3) Så eftersom kvinnor naturligt bör vara kåtare än män men majoriteten av kvinnorna är mindre sex-intresserade än män då kan ni se att det är något allvarligt fel på typ 90% av kvinnorna.
Citera
2016-02-24, 12:53
Avslutad
felpost
Citera
2016-02-24, 15:22
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micawber
Om 1 & 1 får 1 barn ihop så blir dem 3?

Det var ett stort om det. 1 och 1 är samkönade och får inte adoptera p.g.a. bristfällig ekonomi som ett resultat av två (ej 1+1) personliga konkurser. Det logiska är att 3=2.
Citera
2016-02-28, 14:33
Medlem
Babianens avatar
Mer belägg brahs,

Citat:
Taken altogether, the data suggest that Americans manage to have sex about 30 times per year — or once every 12 days.

ni kan se att average i USA ligger på 2 gånger/månad enligt den här artikeln.
Citera
2016-03-09, 07:50
Bannlyst
Citat:
Sluta flytta målstolparna. 25% är inte 50% - eller 70% för den delen, men ditt argument var att det knappt fanns kvinnor på utbildningarna, vilket inte är sant.

Skitjobb? Specificera.

Kvinnor är inte parasiter, men det förstår du nog inte, då jag misstänker att du lider av en mildare hjärnskada.

Är du 14 år gammal eller har du bara svårt att formulera dig?
Två frågor bara, hur kan du tycka att kvinnor inte utnyttjar män ekonomiskt?

Vad är det för fel på hans formuleringar?
Senast redigerad av landt81 2016-03-09 kl. 08:10.
Citera
2016-03-09, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Två frågor bara, hur kan du tycka att kvinnor inte utnyttjar män ekonomiskt?

Vad är det för fel på hans formuleringar?
För att han är en cuckold alt. white knight. Han sitter antagligen och runkar medans han fortsätter klanka på andra män och tror han är Gene Simmons eller något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in