2016-02-03, 23:00
Medlem
Mikibus avatar
Amen fyfan vilket jävla stolpskott.
Du är ful och äcklig. Därför ingen vill knulla med dig TS. En tjej till en kille. Och resten blir utan. Så ligger läget till, kukskalle.

Hatar killar som blir aggressiva när de inte får fittan de vill ha. Skulle vilja sticka en kniv i bröstet på alla män som tvunget ska knulla när tjejen säger NEJ.

Men gå och runka istället då!!! Kukskalle
Senast redigerad av Mikibu 2016-02-03 kl. 23:02.
Citera
2016-02-03, 23:18
Medlem
PatrickB8mans avatar
Generellt sett så är män mer intresserade av sex än kvinnor !

Finns någon undersökning som visar att vi tänker på sex i genomsnitt var 6e minut eller något sånt.

Män blir kåta och vill ha sex med kvinnor. Sex = Kåthet

Kvinnor blir kåta av en man och vill ha sex. Sex = Kärlek

Män som har sex med män har betydligt fler sexpartners än kvinnor som har sex med kvinnor.

De flesta kvinnor kan i regel inte diskutera sex utanför sängkammaren utan endast när de är kåta.

En del kvinnor kan diskutera sex även utanför sängkammaren, de är dock förhållandevis få.

Jag hade turen att ha en tjej som var intresserad av sex och brukade fråga mig om jag hade några fantasier jag ville förverkliga.

Sådana kvinnor växer inte på träd direkt

Det är sådana tjejer man aldrig glömmer.
Senast redigerad av PatrickB8man 2016-02-03 kl. 23:26.
Citera
2016-02-06, 14:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Alltså ... det här är ju bara för att hålla igång diskussionen, tycker jag det verkar som. Du säger tvärtemot hela tiden - vilket man givetvis får göra, men här upplever jag det som "bara för att" - och jag har tyvärr inte sett några varken logiska eller rationella förklaringar till det du säger. Du säger bara, men iaf jag tycker inte du förklarar så att man kan förstå ditt resonemang.

Att män inte gillar att ha sex med män och därför skulle inte kvinnor heller gilla det, håller liksom inte.

1) Jag har postat massor med bevis i tråden.

2) Eftersom det inte räcker får ni tänka på hur mycket sex som kvinnor väljer bort istället. En kvinna som väljer bort sex är samma sak som en man som väljer bort att vara Rocco.

3) Det är exakt så det är. Sex med en man = sex med en man oavsett vilket kön du har.

4) Det betyder att sex med män är äckligt och vidrigt av default för 90% av kvinnorna. De kvinnorna måste lära sig att tycka om sex för att det kommer inte naturligt för dem.

Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man

Finns någon undersökning som visar att vi tänker på sex i genomsnitt var 6e minut eller något sånt.

Män blir kåta och vill ha sex med kvinnor. Sex = Kåthet

Kvinnor blir kåta av en man och vill ha sex. Sex = Kärlek

Män som har sex med män har betydligt fler sexpartners än kvinnor som har sex med kvinnor.

De flesta kvinnor kan i regel inte diskutera sex utanför sängkammaren utan endast när de är kåta.

En del kvinnor kan diskutera sex även utanför sängkammaren, de är dock förhållandevis få.

Jag hade turen att ha en tjej som var intresserad av sex och brukade fråga mig om jag hade några fantasier jag ville förverkliga.

Sådana kvinnor växer inte på träd direkt

Det är sådana tjejer man aldrig glömmer.

Ja exakt bögar har upp till 1000 sex-partners under livet medan lesbiska har lesbian bed death.

Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Jag ser inte riktigt varför någon skulle behöva en ursäkt för att inte ha ett konto på en dejtingsajt. De flesta kvinnor får ligga så mycket de vill, så de behöver inte ta det där dryga med att sortera ut seriösa mejl.

Råkar du vara en sådan som är bitter för att du aldrig får ligga och ser det som kvinnornas fel?

1) Om män fick email från typ 100 kvinnor/dag som ville ha sex med dem då skulle de välja bort det för att de inte orkade sortera bland mejlen?

2) Men det är kvinnornas fel att ni är incel (face it ingen av er får ligga) därför att kvinnor vägrar att ställa upp?

3) Det finns ingenting som ni kan göra för att få kvinnor att vilja ha sex med er (förutom att betala cash eller köpa något) för att kvinnor gillar inte sex.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-06 kl. 15:09.
Citera
2016-02-06, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Hur TS lyckad vara så jävla dum i huvudet är helt otroligt.

Tjejer som ligger runt blir portade från familj och vänner. Kvinnor får inte gilla sex. Därför ger vi FAN i att knulla också.

Hört ordet " hora" förut, TS? Nej...?
Din korkade slampa. Slutar bögar att ligga när de blir kallade bögar? Nej juste. Sluta rationalisera bort ditt ointresse för sex genom tramsursäkter.

Korkade HORA.
Citera
2016-02-06, 14:33
Bannlyst
Citat:
Amen fyfan vilket jävla stolpskott.
Du är ful och äcklig. Därför ingen vill knulla med dig TS. En tjej till en kille. Och resten blir utan. Så ligger läget till, kukskalle.

Hatar killar som blir aggressiva när de inte får fittan de vill ha. Skulle vilja sticka en kniv i bröstet på alla män som tvunget ska knulla när tjejen säger NEJ.

Men gå och runka istället då!!! Kukskalle
Jag är faktiskt en av de snyggare killarna. Du pratar ur röven din efterblivna fittskalle.

Det är bara att titta på dejtingsajter. Några fåtal kvinnor (flera är fulgubbar) och knappt nåt sex i relationer på lång sikt. Allt bara dör ut medan försörjningen är kvar på samma höga och dyra nivå. Därför kallas ni för horor eftersom sex kommer med en prislapp. Den dagen det är gratis så slutar vi att kalla er för det.

Du är upprörd för att sex är ert enda säljargument för att få killen att välja er. Ingen kille vill ju ha en kvinna som inte gillar sex så därför låtsas ni att tycka om det tills killen är fast i förhållandet.

Så det är du som är fittskallen och horan här och så lär det bli under lång tid framöver.
Citera
2016-02-06, 18:21
Bannlyst
Citat:
Hur TS lyckad vara så jävla dum i huvudet är helt otroligt.

Tjejer som ligger runt blir portade från familj och vänner. Kvinnor får inte gilla sex. Därför ger vi FAN i att knulla också.

Hört ordet " hora" förut, TS? Nej...?
Vet du om att vissa tjejer som gillar sex på riktigt och har intresse för det(vilket verkar vara extremt få i detta land) har inget emot ordet hora i sängen som dirty talk?

Sluta identifiera dig med feministisk offerretorik och du kan nog slappna av mer. Chiro råkar vara right on the money i denna tråd trots sin argsinta skriftstil.

Tjejer blir inte portade för att de ligger runt. Pröva läs trådarna härinne. Fullt med tjejer och white knights som står upp för det.
Citera
2016-02-09, 18:04
Bannlyst
Fan vad många som ska försvara kvinnors, det är helt sinnessjukt. När ska kvinnor rannsakas? Det är aldrig ok att kritisera kvinnor, för då är man inte "man". Nehe, sug kuk. Svaghetsföraktande äckel.

Tänk bara på hur mycket killar anstränger sig för att få ligga nån gång ibland. Är det ingen av er vidriga White knights som tänker på det? Det är ju rakt av hyckleri. Trots stora ansträngningar så får ni ligga några enstaka gånger om året. Befinner ni er i en relation så minskar sexet eller om ni får det regelbundet så är det för att hon får åtnjuta frukterna av din framgång genom att ta del av din högre levnadsstandard.

På detta ska vi ha en vidrig statsapparat som förbjuder sexköp. Hur sjuk är inte den här världen. Och så säger man att kvinnor är intresserade av sex. Nästan inga killar får sex regelbundet men de ljuger för att spela high-roller i sina små inavlade kompiskretsar.

Marknaden verkar ha slagit om att även om du har mycket att ge till kvinnan så vill horan inte sära benen för att det numera är kantat med hat mellan könen. Varför ska jag ge honom sex. Hora.
Citera
2016-02-09, 18:18
Medlem
Fagbosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Fan vad många som ska försvara kvinnors, det är helt sinnessjukt. När ska kvinnor rannsakas? Det är aldrig ok att kritisera kvinnor, för då är man inte "man". Nehe, sug kuk. Svaghetsföraktande äckel.

Tänk bara på hur mycket killar anstränger sig för att få ligga nån gång ibland. Är det ingen av er vidriga White knights som tänker på det? Det är ju rakt av hyckleri. Trots stora ansträngningar så får ni ligga några enstaka gånger om året. Befinner ni er i en relation så minskar sexet eller om ni får det regelbundet så är det för att hon får åtnjuta frukterna av din framgång genom att ta del av din högre levnadsstandard.

På detta ska vi ha en vidrig statsapparat som förbjuder sexköp. Hur sjuk är inte den här världen. Och så säger man att kvinnor är intresserade av sex. Nästan inga killar får sex regelbundet men de ljuger för att spela high-roller i sina små inavlade kompiskretsar.

Marknaden verkar ha slagit om att även om du har mycket att ge till kvinnan så vill horan inte sära benen för att det numera är kantat med hat mellan könen. Varför ska jag ge honom sex. Hora.
Oj oj oj du osar bitterhet. Du kan ju inte börja hata människor för att dem inte vill knulla dig lol

Vem skulle ens vilja knulla nån som tänker som dig? Som börjar kalla folk för horor utan anledning
Citera
2016-02-09, 18:20
Bannlyst
klart att tjejer inte tänder på dumskallar , vi vanliga killar får sex nästan alltid när vi vill
Citera
2016-02-09, 18:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fagbosse
Oj oj oj du osar bitterhet. Du kan ju inte börja hata människor för att dem inte vill knulla dig lol

Vem skulle ens vilja knulla nån som tänker som dig? Som börjar kalla folk för horor utan anledning
Ingen annan får knulla heller så vem fan bryr sig om vad du säger. Så mycket som killar anstränger och så lite som de får knulla talar sitt tydliga språk. Kvinnor är inte intresserade av dig eller någon av dina fula polare.

Säkert får du göra dig till med massa fjantiga meningar, skämt, fånerier och så måste du bjuda på dejten och kanske får du knulla ett fläskberg som säljer sex på kredit. Patetiska nolla.

Så lite som landets alla killar får knulla jämfört med hur mycket de anstränger sig är solklart bevis för att kvinnor är fullständigt ointresserade av sex. Annars hade det kommit utan någon större ansträngning.
Citera
2016-02-09, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Jag ser inte riktigt varför någon skulle behöva en ursäkt för att inte ha ett konto på en dejtingsajt. De flesta kvinnor får ligga så mycket de vill, så de behöver inte ta det där dryga med att sortera ut seriösa mejl.

Råkar du vara en sådan som är bitter för att du aldrig får ligga och ser det som kvinnornas fel?
Vems fel skulle det annars vara? Är det mitt fel att det är 7 % kvinnor på BodyContact? Eller ska du hävda att alla 93 % killar som finns där får ligga men inte jag?

Logga in på BC, det kanske finns två eller tre kvinnor som är smala, resten är en blandning mellan fulgubbar och äckligt tjocka kvinnor som säger sig älska sex.

Du är ett ohederligt diskussionsmongo som i likhet med många andra drar fram kortet om att felet ligger på mig. Vi kan ta vilken annan kille som helst, hur mycket tror du han vill ligga och hur mycket får han ligga? Kvinnor får ligga nära nog så mycket som de vill men för killar utgör kvinnor en enda flaskhals.

Enda felet här verkar vara att du opererat bort dina hjärnceller, så ohederligt som du är kan man inte vara. Du säger bara att felet ligger hos mig av ren vana. Du har inget försvar.
Citera
2016-02-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man

Lustigt. Det här har jag hört nämnas massor av gånger, men jag har aldrig sett undersökningen.

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vems fel skulle det annars vara? Är det mitt fel att det är 7 % kvinnor på BodyContact? Eller ska du hävda att alla 93 % killar som finns där får ligga men inte jag?

Logga in på BC, det kanske finns två eller tre kvinnor som är smala, resten är en blandning mellan fulgubbar och äckligt tjocka kvinnor som säger sig älska sex.

Du är ett ohederligt diskussionsmongo som i likhet med många andra drar fram kortet om att felet ligger på mig. Vi kan ta vilken annan kille som helst, hur mycket tror du han vill ligga och hur mycket får han ligga? Kvinnor får ligga nära nog så mycket som de vill men för killar utgör kvinnor en enda flaskhals.

Enda felet här verkar vara att du opererat bort dina hjärnceller, så ohederligt som du är kan man inte vara. Du säger bara att felet ligger hos mig av ren vana. Du har inget försvar.
Visst visst gubben. Det är kvinnornas fel. Ingen tvekan.

Och då är frågan vad du ska göra åt det, för ingen annan än du kan göra något åt din situation.

Men i det stora hela är det lite av ett moment 22. Om killar inte vore så jävla på och gjorde exakt vad som helst för att få knulla hade tjejerna haft det så lätt att välja och vraka, men fyi så har tjejer raggat på mig, både på nätet och irl. Och nej, jag är inte speciellt snygg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in