2016-02-22, 13:38
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot
Vad exakt skrev hon? Hon kanske är genuint intresserad av förhållande med dig. Hon verkar inte vara bruden som, av det lilla du skrivit, som vill ha ett förhållande och sedan inte put out för mannen hon sas är intresserad av .

Hon skriver inte rakt ut att hon vill bli tillsammans men mellan raderna är det precis vad hon menar, hon vill ju uppenbart lura in mig på förhållandebiten.

Hon ligger inte runt friskt med allt på två ben och som har en kuk men jag vet om att hon ligger utanför ett förhållande (gör väl alla tjejer?) men jag är helt säker på att hon byter sex med killar ihopp om att få ett förhållande på köpet eftersom hon ofta sagt att hon inte "bara söker sex".
Citera
2016-02-22, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Hon skriver inte rakt ut att hon vill bli tillsammans men mellan raderna är det precis vad hon menar, hon vill ju uppenbart lura in mig på förhållandebiten.

Hon ligger inte runt friskt med allt på två ben och som har en kuk men jag vet om att hon ligger utanför ett förhållande (gör väl alla tjejer?) men jag är helt säker på att hon byter sex med killar ihopp om att få ett förhållande på köpet eftersom hon ofta sagt att hon inte "bara söker sex".
Om alla tjejer så småningom är otrogna kan inte jag svara på men inte sannolikt iaf. Men du kanske mena att hon är i ett förhållande just nu?
Citera
2016-02-23, 10:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaStupenda
Samtidigt kan vi ju inte med säkerhet säga att kvinnan som säger nej till sex faktiskt är ointresserad av sex. Möjligheten finns att de far med osanningar, och då faller dessvärre din undersökning.

Jag, som man, är inte speciellt ointresserad av sex. Tvärtom. Men om någon kommer fram till mig en dag och frågar om vi ska ligga, då vet jag inte vad svaret skulle bli. Inte nödvändigtvis för att jag inte vill ligga, utan på grund av andra saker.

Vidare anser jag att man behöver vara ointresserad av någonting bara för att man säger nej. Jag gillar mat, och jag gillar oxfilé. Kan det då finnas situationer då jag tackar nej till oxfilé? Det är klart att det finns.

1) Ja det därför som ni måste titta på kvinnan ser hon kåt och villig ut?

2) Men tänk om du som man kunde knulla alla kvinnor som du ser. Hur mycket skulle du ligga runt då?

3) Men hur är det om du säger att du gillar mat men tackar nej till 100% av all mat?
Citera
2016-02-23, 10:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Att hävda kvinnors ointresse för sex genom att presentera siffror på hur många kvinnor kontra män som registrerar sig på sexkontaktsajter är bara korkat. Gång på gång har det förklrats för er bitterkukar att män överlag är mindrenogräknade med var de stoppar kuken. Kvinnor är mer kräsna av biologiska skäl men det betyder inte att alla kvinnor enbart suktar efter/nöjer sig med rika hunkar med toppjobb. Verkligheten ser uppenbarligen inte ut så. Även arbetslösa, utvecklingsstörda, svårt handikappade och personlighetsstörda män träffar kvinnor. De ligger förstås inte på topp men de allra flesta behöver inte leva som oskulder till de är 90.

1) Varför skulle kvinnor inte vara på sex-sidor om de var intresserade av sex?

2) Om kvinnor är kräsna varför är de tillsammans med George Costanza look a likes?

3) Nej män behöver inte leva som oskulder men det är fortfarande deprimerande och förnedrande att toffla för att få knulla en fet och ful kvinna 1 gång/månad.

Citat:
Det finns heller inga vettiga argument för att 90% av världens alla kvinnor skulle vara feta, fula eller frigida som Babianen påstår. Det är nonsens.

1) Titta på average BMI för kvinnor i olika länder, http://chartsbin.com/view/577 det lägsta som jag hittar är 21 för kvinnor i Vietnam.

2) Ni måste går ner till runt 18 för att kvinnan ska vara normal-viktig. Och runt 17 för att hon ska vara smal.

3) Så jo i princip alla kvinnor i världen är feta och om man är fet då är man inte intresserad av sex man är intresserad av godis.

Citat:
Exakt min poäng. Jag gillar också oxfile men vill inte äta det varje dag. Jag gillar film men varken kan, vill eller orkar kolla på film varje dag eftersom jag har andra intressen som också tar upp min tid. Bara för att oskulderna här på FB är beredda (eller tror sig vara det) att ha sex med vilken kvinna som helst så är inte jag det. Det betyder inte att jag är asexuell.

1) Men hur är det om du kan få äta precis vad du vill och väljer att inte äta någonting alls?

2) Men kvinnor har inga intressen.

Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Och om någon random snubbe kom fram till mig, körde upp en oxfile i nyllet och frågat "vill du äta oxfilé?" så hade jag nog tackat nej, även om det lät gott.

Men om alla kvinnor som du ser på stan från 15-55 försökte ragga på dig? Om du kunde ta en snabbis med vilken kvinna som helst när som helst? Hur ofta skulle du gå 1 dag utan sex?

Citat:
Ursprungligen postat av FE-ANALYS
Att påstå att kvinnor inte är intresserade av sex, är förstås fel. Däremot tycker jag det finns väldigt lite som pekar på att kvinnors sexuella begär, både till antal partners och hur ofta dom vill ligga, står i paritet med vad som många män önskar sig. Det här visar ju även de flesta vetenskapliga studier som gjorts i ämnet.

1) Det beror på att ni inte vill acceptera att världen är så hemsk.

2) Men tänk om det är så att typ 90% av kvinnorna a) föraktar män och b) hatar sex?

3) Skulle den teorin passa ihop med era upplevelser av kvinnor och sex?

Citat:
Jag tror inte att någon påstått någon annat, bortsett från Chirho och babianen som fått för sig att kvinnor har noll sexdrift. Men det är nog mest deras egna tillkortakommanden som visar sig där.

Jag är kvinna och jag gillar sex.

Citat:
Med din logik kan man säga att
- man gillar inte film om man inte tittar på all sorts film, oavsett genre
- man gillar inte mat om man inte äter all mat
- man gillar inte öl om man inte dricker all sorts öl
- man gillar inte kvinnor om man har några som helst krav eller preferenser

Jag gillar sex men vill inte ha sex med smällfeta kärringar eller trådsmala, hålögda anorektiker.

1) Man gillar inte film om man kan välja mellan alla filmer i världen och väljer att titta på 0 filmer per år.

2) Man gillar inte mat om man blir erbjuden 100 olika sorters mat varje dag och väljer att inte äta mat överhuvudtaget.

3) Man gillar inte öl om man kräver att bli upvaktad först för att man ska dricka öl.

4) Man gillar inte kuk om man har krav och preferenser på vem kuken sitter fast på.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-23 kl. 11:00.
Citera
2016-02-23, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja det därför som ni måste titta på kvinnan ser hon kåt och villig ut?
Hur ser man att en kvinna är villig och kåt?
Citat:
2) Men tänk om du som man kunde knulla alla kvinnor som du ser. Hur mycket skulle du ligga runt då?
Om jag kunde knulla alla tjejer jag ser, hur mycket skulle jag ligga runt då? Jag vet inte. Som det är idag så får jag ligga ändå. Skulle jag ligga mer om alla i hela världen ville ligga med mig? Definitivt. Betyder det att kvinnor är ointresserade av sex? Knappast. Det innebär snarare att vissa kvinnor inte är intresserade av att ligga med mig.
Citat:
3) Men hur är det om du säger att du gillar mat men tackar nej till 100% av all mat?
Jag kanske är mätt. Imorgon å andra sidan kanske jag är hungrig igen. För tillfället är jag inte sugen på att kröka. Men det betyder knappast att jag avskyr att festa överlag.
Citera
2016-02-23, 11:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Hur ser man att en kvinna är villig och kåt?

Hon har en blick som säger "jag är kåt", http://lh6.googleusercontent.com/-M6aOxWBs4rs/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAADQ/UZKxW3E2hJw/photo.jpg

Citat:
Om jag kunde knulla alla tjejer jag ser, hur mycket skulle jag ligga runt då? Jag vet inte. Som det är idag så får jag ligga ändå. Skulle jag ligga mer om alla i hela världen ville ligga med mig? Definitivt. Betyder det att kvinnor är ointresserade av sex? Knappast. Det innebär snarare att vissa kvinnor inte är intresserade av att ligga med mig.

1) Så om alla kvinnor i hela världen ville ligga med dig och du valde att sitta hemma och titta på TV och posta på facebook hur intresserad av sex skulle du vara då?

2) Ni måste sätta kvinnors sex-frekvens i proportion till kvinnors "maximala sex-frekvens". Till exempel,

a) att ha sex 3 gånger/dag som man är väldigt mycket för att män kan inte ha så mycket sex både fysiskt och i antalet partners.

b) att ha sex 3 gånger/dag som kvinna är inte mycket för som kvinna kan man knulla 10 män/dag utan problem.

3) Så en kvinna som knullar 2 gånger/vecka är som en man som knullar 2 gånger/år.

4) Varför skulle kvinnor inte vilja ligga med dig (om de var normala)? De behöver inte gifta sig med dig.
Citera
2016-02-23, 18:12
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Men om alla kvinnor som du ser på stan från 15-55 försökte ragga på dig? Om du kunde ta en snabbis med vilken kvinna som helst när som helst? Hur ofta skulle du gå 1 dag utan sex?

Rätt tröttsamt att försöka förklara för dig att det är skillnad på att vilja ha sex med allt och alla hela tiden och att aldrig vilja ha sex med någon. Det här är en sån situation där det inte är en fråga mellan 1 och 0. Fatta, snälla.
Citera
2016-02-23, 18:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hon har en blick som säger "jag är kåt", http://lh6.googleusercontent.com/-M6aOxWBs4rs/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAADQ/UZKxW3E2hJw/photo.jpg
Sist jag låg så lyckades jag med konststycket att säga en sak som gjorde tösabiten alldeles till sig. Hon gav mig en betydligt heter blick än det där. I mina ögon har du postat en bild på någon som har en blick som säger "jag försöker se kåt ut men hade jag inte varit naken hade du inte tänkt alls i dom banorna".

Men. Om det faktiskt är så där kvinnor ser ut när dom är kåta, så har jag missat massor av liggtillfällen.
Citera
2016-02-23, 20:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Rätt tröttsamt att försöka förklara för dig att det är skillnad på att vilja ha sex med allt och alla hela tiden och att aldrig vilja ha sex med någon. Det här är en sån situation där det inte är en fråga mellan 1 och 0. Fatta, snälla.

Men män vill ha sex med alla kvinnor som ser OK ut right? Varför skulle det vara annorlunda för (sexuellt normala) kvinnor?
Citera
2016-02-23, 21:06
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Men män vill ha sex med alla kvinnor som ser OK ut right? Varför skulle det vara annorlunda för (sexuellt normala) kvinnor?

Nej, män vill inte ha sex med alla kvinnor som ser okej ut, och även om vissa kanske vill ha det så betyder det inte att de faktiskt har sex med dem.

Du kan säkerligen spåra en hel del av skillnaden till mäns högre testosteronhalt.
Citera
2016-02-23, 21:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej, män vill inte ha sex med alla kvinnor som ser okej ut, och även om vissa kanske vill ha det så betyder det inte att de faktiskt har sex med dem.

Varför inte?

Citat:
Du kan säkerligen spåra en hel del av skillnaden till mäns högre testosteronhalt.

Det är ingen skillnad om man är sexuellt normal som kvinna då kan man tänka sig att ha sex med alla män som ser OK ut.
Citera
2016-02-23, 21:43
Medlem
Jag skulle vilja ha mycket mer sex med killar , om jag skulle följa varje impuls jag fick när jag såg en fin, vacker man/kille , men i verkligheten tänker jag på säkerheten, att det kan vara farligt att följa med en okänd man hem, eller ta med hem (ännu värre då vet man inte när han dyker upp igen), sjukdomar och tidsbrist.

Framförallt de här tre sakerna, när jag är singel alltså. I förhållande har jag aldrig övervägt att ligga med andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in