Citat:
Ditt trams och din okunskap får du själv stå för - det vet du om.
Bin Laden lögnen sänker USA:s trovärdighet såvitt det är möjligt att ytterligare sänka den.
Några bra bevis för att 19 muhammeds och en ali baba från the Tora Bora area skulle ha legat bakom 9/11 finns inte. Trots detta fattas minst sagt ödesdigra beslut världen över (baserade på motsatsen).
Vidare är det tänkt att man skall tro på historierna vad gäller WTC och 7 WTC (vilken inte ens träffades av ett plan), hålet i Pentagon - vilken sägs komma från ett kraschat flygplan och högen skräp - vilken också sägs komma från ett kraschat flygplan.
Så håller det på. Och så är vissa så fräcka att de hävdar att man bevisa att USA ljuger...
Bin Laden lögnen sänker USA:s trovärdighet såvitt det är möjligt att ytterligare sänka den.
Några bra bevis för att 19 muhammeds och en ali baba från the Tora Bora area skulle ha legat bakom 9/11 finns inte. Trots detta fattas minst sagt ödesdigra beslut världen över (baserade på motsatsen).
Vidare är det tänkt att man skall tro på historierna vad gäller WTC och 7 WTC (vilken inte ens träffades av ett plan), hålet i Pentagon - vilken sägs komma från ett kraschat flygplan och högen skräp - vilken också sägs komma från ett kraschat flygplan.
Så håller det på. Och så är vissa så fräcka att de hävdar att man bevisa att USA ljuger...
Och där kom rasismen och okunskapen om arabvärlden som vanligt som ett brev på posten - sandnegrer i grottor höhö..
Vad vill du har för bevis för att bli nöjd? Det är ju knappast möjligt att skicka tillbaks dig i tiden, så om du ska fortsätta ignorera dokumenterade fakta och vanlig logik så kan vi antagligen ge upp om dig - men, som vanligt ger jag dig ännu en chans och ber istället om det enda logiska - nämligen att du presenterar åtminstone en skärva av bevis för det du påstår. Det är inte ens speciellt bråttom, jag menar - ni har ju haft 15 år på er utan att få fram något än, men jag ber dig ändå att avvakta med fortsatt trams tills du faktiskt har några vettiga belägg - jag tror inte jag orkar med 15 år av idioti till..
En enkel fråga för att kolla om du har ens en susning - hur många hus föll runt ground zero på 9-11? Och hur många hus totalförstördes runt ground zero till följd av 9-11?