2016-02-26, 14:58
Medlem
MeanMEs avatar
Vad sysslar denna Mattias Karlsson med?
http://www.expressen.se/nyheter/har-...a-fascistsajt/

Är som att läsa om detta som att se på festvideos med araber som dansar omkring med automatvapen.

Vänta lite...
Vänta...
Vänta...

Kabadooong-panga-panga-panga-skrik-gråt-olycka-videon abrupt slut!!!

Vad sysslar dessa SD politiker med egentligen?
Skjuta sig i foten så ofta det går och se hur länge det håller?

Någon jävla ordning får det väl vara i ett parti och det borde påbörjas nu...
(För att citera en annan partiledare som också hade med 5-kolonnare att göra...)
Citera
2016-02-26, 17:42
Medlem
JustZlatans avatar
Att folk inte förstår att Mattias Karlsson bara trollar när han beskriver sajter som neofascistiska. Det borde stå helt klart nu när han själv har blivit ertappad med att skriva på en neofascistisk sajt.

Jag har inget som helst förtroende för Mattias Karlsson längre.
Citera
2016-02-26, 19:21
Medlem
Jag tvivlar inte en enda sekund på FT artikel. Mattias Karlsson anser jag vara en lömsk djävul som enda intresse är att skaffa sig livstidsförsörjning. Svenska folket skiter han högaktningsfullt i och han ensam kan med lätthet sänka SD. Han och hans entourage måste bort.
Citera
2016-02-26, 20:38
Medlem
Frappants avatar
Denna sammanslagna tråd känns som en jobbig sjunde omtenta i en grundkurs, eller kanske lite som en spya som åker upp och ner. Expressen, eXpo, vem som än står för fiolerna, så är det samma jävla gnisselmusik.

Mattias Karlsson behärskar Sverigedemokraterna, oavsett Expressen-skriverier.

Det gör han genom att han har fått medlemmarnas stöd, på landsdagarna och via deras ombud, för att utesluta alla som potentiellt eller reellt är ett hot mot hans och hans fåtaliga kamarillas totala makt över partiet. Stadgar och andra regler torkar han sig med.

Invandringskritiker är så rädda, så skärrade, så utom sig av ilska mot media och traditionella politiker, så ända in i hjärteroten ångestfyllda över det som makten försöker hinna med att göra med Sverige innan den politiska hjälpen hinner fram, så att de tar vad som helst från den som de tror kan vara till politisk nytta för att rädda Sverige och det svenska folket. Det ser vi nu. De ser och vet och förstår vad Mattias Karlsson står för, hyckleriet, den totala självupptagenheten och det totala människoföraktet, och urkällan till dessa insikter, Fria Tider, är ett av Sveriges största medier med mångas odelade förtroende. Men de vågar inte vänta på något bättre.

Det är den mekanismen som Mattias Karlsson utnyttjar - till det yttersta.

Med all respekt - jag hoppas fortsättningsvis slippa se uttalanden med innebörden "jag har inget förtroende för Mattias Karlsson" eller "Mattias Karlsson måste bort". Mattias Karlsson skiter helhjärtat i om han har förtroende eller inte så länge han har makten, och han har sågat ner all interndemokrati i partiet till förmån för sig själv och sitt parasitentourage.

Möjligheterna att få bort Mattias Karlsson, eller reformera partiet inifrån, de är 0.

Det måste man inse innan man kan gå vidare i sin analys och förståelse.

Precis som ingenting kunde förändras i sjuklöverns migrationspolitik förrän de började förlora röster till SD på den, så kommer ingenting att förändras i SD:s sjuka, kompiskorrumperade internpolitik förrän SD börjar förlora röster till ett riktigt, hårdkärnigt, demokratiskt, välorganiserat migrationskritiskt svenskvänligt parti.

Det är där allt krut borde läggas - i alla fall allt krut som inte går till att bygga en metapolitik för att bädda för det partiet och dess politik.

Reformera SD? Få bort Kim Jong Karlsson? Sorry, de patienterna är döda, med dödsattest. Sätt igång med att skapa något nytt i stället, ta steget till förlossningsavdelningen och var med och hjälp till att ta fram nytt politiskt liv, med bättre förutsättningar även om början kan bli svår.
Senast redigerad av Frappant 2016-02-26 kl. 20:45.
Citera
2016-02-26, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Jag tvivlar inte en enda sekund på FT artikel. Mattias Karlsson anser jag vara en lömsk djävul som enda intresse är att skaffa sig livstidsförsörjning. Svenska folket skiter han högaktningsfullt i och han ensam kan med lätthet sänka SD. Han och hans entourage måste bort.

Karlsson är en typisk politiker. Enligt Dagens Eko förklarar han att han har "ingen klar minnesbild" av att han skulle ha medverkat i en intervju i Motpol och då låtsats vara någon annan. Han förnekar det inte, men minns det inte heller. Finns det någon som tror på hans förklaring? Att han inte skulle ha erinrat sig sin egen medverkan i Motpol när han började rensa ut sina partikamrater på grund av deras koppling till Motpol är inte troligt. Jag antar att han fick lite ångest då men hoppades kanske att ingen skulle komma på honom. Men om han verkligen har så grava problem med minnet som han säger så kan han förstås fortsätta jobba kvar som politiker men han kan knappas få något annat jobb. I dagens Sverige finns inga arbeten för sådana som lider av så dåligt minne som Karlsson. Om han inte får vara kvar i SD:s ledning, så köps han väl ut precis som Almqvist. Han kanske flyttar till Ungern och jobbar därifrån som SD:s ''konsult".
Citera
2016-02-26, 21:41
Medlem
KimpaKepss avatar
Mattias Karlsson är en så jävla syltrygg att det inte är sant. Den värsta sortens hycklare och förrädare.

Sverigedemokraterna var en gång ett nationalistiskt parti, men det är bara att glömma nu. Tack för det Mattias. Om du läser detta, far åt helvete.
Citera
2016-02-26, 22:20
Bannlyst
Vi måste förstå att vänstern har lilla julafton tackvare detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
jag tror de kommer låtsas som inget och köra på som vanligt. sdfolket kör med dubbla måttstockar hela tiden både inåt och utåt och de lär väl inte ändra på sig.

kanske han måste göra någon kompromiss med några internt för det inte ska användas mot honom men det är inget vi får veta nu antagligen, det kommer väl längre fram eller så får vi aldrig veta det.

men detta är för högt upp för att sdfolket vågar göra något, de ger sig inte på honom ostraffat.

sen tror jag det vart bättre om han med en gång gått ut med att "ja det var jag, jag är ledsen och jag skäms" eller något. Att han ljuger (för det gör han ju ganska uppenbart) innebär att nu kan det bli roligt om det kommer fram mer .

Att MK har gjort något på den sidan är nog sant frågan är bara varför han skriver på såna sidor och hur tänkte han tidningen Fria Tider har hatat MK sedan han rensade upp Lilla SD ?!

Detta är nog det värsta som någon inom SD har gjort men samtidigt är det någon som bryr sig, jag tänker inte skjuta SD i sank och släppa in Muhammad plus 10 anhöriga för detta?

Jag skiter i detta för alternativet är RÖV

I dag 2016 så kommer man undan med sådant som privatperson eftersom hela media klimatet har dragit till höger.
Senast redigerad av NoFeelings 2016-02-26 kl. 22:23.
Citera
2016-02-26, 22:30
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Reformera SD? Få bort Kim Jong Karlsson? Sorry, de patienterna är döda, med dödsattest. Sätt igång med att skapa något nytt i stället, ta steget till förlossningsavdelningen och var med och hjälp till att ta fram nytt politiskt liv, med bättre förutsättningar även om början kan bli svår.

Ja du har ju varit med och "skapat något nytt" som du trodde 110 % på förut, och det gick ju bra? Inget skitsnack, bara fakta för att bevisa min teori till varför nationalister bör stanna i SD och inte kasta bort tid och pengar och prestige på misslyckat projekt nummer 2734

Mattias Karlsson ÄR pressad idag, av flera håll. Inte på det sättet att han faller när som helst, aint gonna happen - diktaturen är för stark. MEN, Karlsson (och Jomshof) är ungefär i samma situation som Sadam två år innan han föll. Han visste att han var ohotad så länge diktaturen bestod, men att han var död så fort hans diktatur föll. Det fanns ingen väg tillbaka, do or die.

Men inget består för evigt, inte ens denna SD-diktatur (den kan ju iofs bli ersatt av en ny diktatur men det är en annan debatt). Karlssons diktatur kommer inte heller att leva för evigt, den kommer att ersättas av något annat - och DÅ är det VIKTIGT att alla riktiga SD:are är där att ta chansen och inte en ny generation karriärister.

Låt oss, bildligt, hänga Karlsson i en lyktstolpe en dag när diktaturen är över. Lämna inte det vi tillsammans har skapat, för det tillhör oss och inte Karlsson.
Senast redigerad av Y2W 2016-02-26 kl. 22:33.
Citera
2016-02-26, 22:47
Bannlyst
Kom över och gå vidare

Jag tänker bara skriva ett inlägg om detta och det blir kort: Fast man är förbannad på Mattias Karlsson så har han gjort mer för SD än någon annan politiker och tack vare honom så har Svenska folket insett att massinvandring är skadligt för vår framtid.

Lilla SD är för extremt och skulle bara sänka SD i dag har andra politiker följt den vägen som Åkesson med mera startat. Ett inbördeskrig inom ett parti med 19% av väljarna skadar mer än gör nytta sug upp och förstå.

Tänk om Unga vänstern eller unga MP fick inflytande i rikspolitiken?

Jag hoppas att M.K aldrig mer skriver på såna sidor

Självklart så är hans inlägg på sidor som jag inte ens viste fanns väldigt dåligt.
Senast redigerad av JagVillBliSomFar 2016-02-26 kl. 22:51. Anledning: Rubrik:
Citera
2016-02-26, 23:40
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Ja du har ju varit med och "skapat något nytt" som du trodde 110 % på förut, och det gick ju bra? Inget skitsnack, bara fakta för att bevisa min teori till varför nationalister bör stanna i SD och inte kasta bort tid och pengar och prestige på misslyckat projekt nummer 2734

Visst, man ska aldrig försöka. Jerker och Leffe var korkade de med som satt där 1988 och hade något som de trodde 110% på. Klart de skulle ha skitit i det. Bra att vi vet att du tycker det.

Citat:
Mattias Karlsson ÄR pressad idag, av flera håll. Inte på det sättet att han faller när som helst, aint gonna happen - diktaturen är för stark. MEN, Karlsson (och Jomshof) är ungefär i samma situation som Sadam två år innan han föll. Han visste att han var ohotad så länge diktaturen bestod, men att han var död så fort hans diktatur föll. Det fanns ingen väg tillbaka, do or die.

Saddam föll p g a obevekligt yttre tryck. Han fick en supermakt emot sig. Det var walkover från början.

Något sådant yttre tryck på Karlsson med tillhörande pack finns inte, och kommer aldrig att finnas. Sjuklövern och media, framför allt eXpo, är jätteglada att en ofarlig person med omättligt penningbehov har tagit över SD för all framtid. Nu kan de andas ut, nu är det bara att fortsätta att rulla ut planen att ersätta svenska folket med andra folk.

Trycket från FT å ena sidan och MSM å andra sidan är för svagt. Det ser vi på att inte heller detta rätt spektakulära avslöjande - sista nackskottet på Mattias Karlssons trovärdighet vid en objektiv betraktelse - leder till några konsekvenser som Mattias Karlsson bryr sig mer om än att han skriver ett av sina erbarmliga FB-inlägg om dem.

Citat:
Men inget består för evigt, inte ens denna SD-diktatur (den kan ju iofs bli ersatt av en ny diktatur men det är en annan debatt). Karlssons diktatur kommer inte heller att leva för evigt, den kommer att ersättas av något annat - och DÅ är det VIKTIGT att alla riktiga SD:are är där att ta chansen och inte en ny generation karriärister.

Allt som fått en viss form och stabilitet och som ingen aktivt river ner, det består för evigt. Pyramiderna finns kvar än idag t ex. Alla riktiga SD:are är eliminerade, och Karlsson kommer att ersätta sig själv med sina tama kreatur. Ingen annan får chansen. Försöker de något, så blir de uteslutna. De har ju säkert haft tio fingrar och tio tår precis som fascistnazistrasistterroristantisemiterna på Motpol, så då är ju kopplingen klar och uteslutningsbeskedet ligger på posten.

Citat:
Låt oss, bildligt, hänga Karlsson i en lyktstolpe en dag när diktaturen är över. Lämna inte det vi tillsammans har skapat, för det tillhör oss och inte Karlsson.

När Karlsson-diktaturen är över, så beror det på att Sverige inte finns längre och på att rätten sitter i AK47:ans ände. Det finns ingen stat längre, och inga statliga pengar att betala partistöd till Karlsson med. Han har redan satt sig i säkerhet. Det blir helt andra som hänger dig i en lyktstolpe efter det att de har tagit ifrån dig dina värdesaker. Lycka till.
Citera
2016-02-27, 01:43
Medlem
Hur ställer er ni SD-anhängare till att Mattias Karlsson, i en debatt med Elisabeth Svantesson på SVT, står och tjatar om och om, värre än en påflugen tiggare, om att få samarbeta med moderaterna?
Gör det er varma i kroppen av vällust eller får nu dålig smak i munnen?
Är det enbart taktik eller suktar man så efter makt?
Senast redigerad av hex27 2016-02-27 kl. 01:55.
Citera
2016-02-27, 01:53
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frappant
Visst, man ska aldrig försöka. Jerker och Leffe var korkade de med som satt där 1988 och hade något som de trodde 110% på. Klart de skulle ha skitit i det. Bra att vi vet att du tycker det.

.

1. Jerker och Leffe lyckades (för att de var duktiga och visste vad de gjorde).
2. Dåren du följde som en Messiash misslyckades (för att han var/är en dåre, amatör och inte visste vad han sysslade med).

Ser du skillnaden?

Resten av ditt inlägg var så tråkigt och och pratigt att jag får svara på det senare, inte nu när jag sitter och följer Trumps möte i Oklahoma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in