2016-02-25, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpiman
Vaknade upp med en ny flickvän på telefonen idag.. Vad fan gjorde jag igår?

haha...
Citera
2016-02-25, 22:21
Medlem
Nån här som ätit stilnoct regelbundet för sömnen i flera år? Hur mår ni?
Citera
2016-02-25, 22:26
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolpiman
Vaknade upp med en ny flickvän på telefonen idag.. Vad fan gjorde jag igår?

Undrar hur man lyckas göra detta med z-analoger, har provat på att knäcka ett par bärs tillsammans med just z-analoger förut, (värsta)bästa man lyckades med var ett hål på ett par timmar när man gick och valsade utomhus. Lyckades vara borta i en 3 - 5 timmar, men tog mig hem och allt funkade perfekt, utan något extra bagage, förutom att ena foten gjorde ont utav bara fan.

I vilket fall, användande av z-analoger samt benzo ett par månader har definitivt gjort mitt minne värre, samt utvecklat en jävla tolerans emot det, för att svara på ovanståendes post.
Citera
2016-02-25, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Undrar hur man lyckas göra detta med z-analoger, har provat på att knäcka ett par bärs tillsammans med just z-analoger förut, (värsta)bästa man lyckades med var ett hål på ett par timmar när man gick och valsade utomhus. Lyckades vara borta i en 3 - 5 timmar, men tog mig hem och allt funkade perfekt, utan något extra bagage, förutom att ena foten gjorde ont utav bara fan.

I vilket fall, användande av z-analoger samt benzo ett par månader har definitivt gjort mitt minne värre, samt utvecklat en jävla tolerans emot det, för att svara på ovanståendes post.

Tänkte på minne, tolerans och på eventuellt sämre mående. Tycker mest att jag läst om imovane och depression men det kanske gäller för stilnoct också? Min tolerans har plötsligt ökat massor, har tagit stilnoct länge men aldrig haft sån här tolerans. Hur var det nu med korstolerans z-analoger och benso?
Minnet är förstört efter all ECT men stilnoct kanske bara förvärrar saken.
Citera
2016-02-26, 00:05
Medlem
bananajoe33s avatar
Älskar imovane mot ångest men håller inte i nå länge..
Citera
2016-02-26, 12:46
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Tänkte på minne, tolerans och på eventuellt sämre mående. Tycker mest att jag läst om imovane och depression men det kanske gäller för stilnoct också? Min tolerans har plötsligt ökat massor, har tagit stilnoct länge men aldrig haft sån här tolerans. Hur var det nu med korstolerans z-analoger och benso?
Minnet är förstört efter all ECT men stilnoct kanske bara förvärrar saken.

Jag får ingen depression av Stilnoct men däremot som fan av Imovane (på bara ett par dagar. Gällande minnet försämras mitt i alla fall kraftigt även av terapeutiska doser Stilnoct om jag käkar dagligen.
Citera
2016-02-27, 09:44
Medlem
Powens avatar
Citat:
Nån här som ätit stilnoct regelbundet för sömnen i flera år? Hur mår ni?

Käkat dom i 4 år till och från och jag mår bra. Syfta du på något särskilt?
Citera
2016-02-27, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powen
Käkat dom i 4 år till och från och jag mår bra. Syfta du på något särskilt?

Jag undrar om man bör vara orolig för depression. Även hur det går med minnet. Toleransen märker jag ju själv hur det går upp och ner med.
Citera
2016-02-27, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Jag får ingen depression av Stilnoct men däremot som fan av Imovane (på bara ett par dagar. Gällande minnet försämras mitt i alla fall kraftigt även av terapeutiska doser Stilnoct om jag käkar dagligen.

Alla delar av minnet eller bara t.ex. morgonen efter?
Citera
2016-02-27, 15:08
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Alla delar av minnet eller bara t.ex. morgonen efter?

Alla delar av minnet påverkas hos mig - till och med långtidsminnet.
Citera
2016-02-27, 15:30
Medlem
Hur får ni det utskrivet? Jag fick imovane förut av min doktor. Nu vägrar läkarna skriva ut det åt mig eftersom jag tydligen är för ung enl läkaren( 40+).
Citera
2016-02-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Alla delar av minnet påverkas hos mig - till och med långtidsminnet.

Jag undrar om inte mitt minne påverkas också. Alla delar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in