Citat:
Ursprungligen postat av
Y2W
Jag har ju först trott att de idioter som försvarar miljonären med SD-lön Hesselbäck inte hade med denna dumma taktik att kalla alla som stödjer medlemmarnas förslag för Judar och Expo-journalister och Karlsson-lakejer. Men när man ser ditt resonemang så undrar man ju, kanske denna idioti är ledd av den snart avsatta styrelsen?
Hur var detta överhuvudtaget ett svar på det jag skrivit??? Du bemöter inte ett enda sakligt argument utan kastar ur dig vårdslösa kaskader av förolämpningar på ett påfallande fientligt manér. Om du vill ha ett meningsutbyte med mig så får du svara på vad jag faktiskt skriver och inte bara rotera om en massa epitet som inte har med mig att göra (och som jag aldrig använt). Du kleggar ju bara ihop något sorts generiskt svar till en halmgubbe av fiende som du har för ditt sinne. Och i samma veva lyckas du även ägna dig åt förtal av Hesselbäck och hans styrelse.
Ditt svar är så hutlöst vansinnigt att man bara baxnar.
Här är mitt inlägg som du svarade på. Nu är det din skyldighet att citera från det och visa var jag kallar dig och ditt anhang för judar och Expo-journalister! Antingen så plockar du fram ett sånt citat, eller så ber du om ursäkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Jo det är ju jävligt imponerande att kassören i en styrelse som leds av Hesselbäck (men inte valts av medlemmarna) lyckats göra en ekonomisk överföring - hur lång tid kan det ta? 1.2 sekunder?
Jag upprepar igen, troligen förgäves: Hesselbäck var initiativtagare, den kreativa kraften och projektledare för det hela. Wallerstein valde bara font och färg och stavade fel till "Goverment". Men du vill ju så innerligt gärna hata Hesselbäck, så du struntar i alla fakta. Mattias Karlsson är mycket mycket nöjd och belåten med dig.
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Om hälften av vad du påstår måste ju Hahne och Hesselbäck vara IDIOTER som satte honom i en styrelse.
Har man så dåligt personomdöme så ska man nog vara städare än politiker.
Återigen slår du vilt omkring dig. I din beskrivning blir Jan Olof Bengtsson någon sorts katastrof som det var rent brottsligt att sätta i en styrelse. I ditt sätt att "argumentera" och i ditt tonläge så finns det inga mellanlägen mellan liknöjd förnöjsamhet och vrålande alarmism. Och dina slutsatser blir därefter.
Jag har tidigare sagt att du har hjärtat på rätta stället. Jag hade fullständigt fel. Du har både hjärnan och hjärtat på fel ställe.