2016-02-21, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Du har förstås rätt. Dörrarna mellan dårhuset och SR/SVT står alltid vidöppna.

Jag hoppas att jag slipper höra något av dagens bidrag någon mer gång i mitt liv. Varför kan man inte rösta för vilket bidrag som borde komma sist? Jag skulle röstat på allihopa! En rejäl slant till Radiohjälpen. Apropå det, var det inte en rätt ynklig summa det blev ikväll? Dvs rätt få som röstade pga att det bara var skit som spelades. Ingen bryr sig, och SVT-maffian och deras kompisar i call-centret kan ganska lätt ringa "rätt" låt till vinst.

Du är verkligen duktig på att leka "offer". Det är så synd om dig, att du ska behöva betala TV-licens när SVT gör som dom gör

Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
De lekte Swedish House Mafia, helt enkelt! Tyckte också de var meningslösa när de inte sjöng någonting, men det är ju så houseartister uppträder...

Nej det är inte så artister gör. Dom skapar sin egna musik och grejar på riktigt, dom trycker inte bara på en play-knapp..

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Var nog 20 år sedan Schyffert var rolig. Idag är han mest en sorglig parodi på sig själv. Kan han inte bara leva på aktieutdelningar och lämna över facklan till ngn ny som kanske till och med är rolig?

Flyktingvurmande verkar vara en slags sista utväg för föredettingar som vill in i rampljuset igen. Tragiskt sa bull.
Varför skulle han ta råd från dig?

Ni alla idioter som känner att ni måste ha en åsikt om andra människor som ni inte ens träffat, kanske bara sett några sekunder på bild eller läst om, hur orkar ni med er själva? Är ni verkligen så patetiska som ni framstår?
Senast redigerad av david-net 2016-02-21 kl. 02:41.
2016-02-21, 03:11
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locri-Buffy
Henrik Schyffert drar ett skämt om sitt könsorgan i ett statligt program där andra människors barn tittar. Hur är han funtad? Vem lät det skämtet vara kvar efter genrepet?
Baaaaarn har inga könsorgaaaaan.
2016-02-21, 04:42
Medlem
lighten-ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Så du menar på fullt allvar att han skämt om mångfald var kul?

Tänkte egentligen på hans skämt/skämtande om massmedia. Sen var ju hela den monologen rätt kul, eller "helt okej" som han själv sade
2016-02-21, 05:53
Medlem
Sunimods avatar
Helt klart verkar det vara att man gör sitt yttersta för att vi inte ska vinna en gång till.

Bäst är Lindarws gnäll över att hen inte vann.
En gammal kärring som ballar ur då rösterna inte strömmade in till en transa mera.
Dags att inse att skäggiga damer är inget som slår mera.

"Vinnare"
En pygme och en nervig bög med en ballad gick vidare till final
Ja de är till och med sämre än Lindarws bidrag.
Totalt är de ett större skämt än Henrik Schyffert någonsin kan prestera.

Anmäl mig gärna till de tondövas förening men det är lägre nivå än på många år.
2016-02-21, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Helt klart verkar det vara att man gör sitt yttersta för att vi inte ska vinna en gång till.

Bäst är Lindarws gnäll över att hen inte vann.
En gammal kärring som ballar ur då rösterna inte strömmade in till en transa mera.
Dags att inse att skäggiga damer är inget som slår mera.

"Vinnare"
En pygme och en nervig bög med en ballad gick vidare till final
Ja de är till och med sämre än Lindarws bidrag.
Totalt är de ett större skämt än Henrik Schyffert någonsin kan prestera.

Anmäl mig gärna till de tondövas förening men det är lägre nivå än på många år.
gnäller lindarw? var då?
och ja. igår var det skit. vart lite klass förra gången med perelli. igår var det bara pinsamt. tittade inte så noga genom hela programmet. ta t ex gina darawi. helt plötsligt ska hon dansa något mellanakt med underliggande djupare innebörd, vilket verkade uttrycka sig i att krama en neger. nä denna omgång kan man nog se om igen och förfaras på riktigt...
2016-02-21, 07:47
Medlem
Sunimods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
gnäller lindarw? var då?
och ja. igår var det skit. vart lite klass förra gången med perelli. igår var det bara pinsamt. tittade inte så noga genom hela programmet. ta t ex gina darawi. helt plötsligt ska hon dansa något mellanakt med underliggande djupare innebörd, vilket verkade uttrycka sig i att krama en neger. nä denna omgång kan man nog se om igen och förfaras på riktigt...

Han kritiserar röstningssystemet som tydligen inte gynnade honom
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22301737.ab

Citat:
Christer Lindarw, 62, satsade stort ur egen ficka.
Showen till ”Kom ut som en stjärna” kostade 400 000, men floppade och kom sist i delfinalen. Efteråt var Lindarw snopen.
– Jag var lite småsur när vi inte gick vidare till de fem. Det måste jag erkänna. De fem första trodde jag i alla fall, säger han.
Han misstänkte redan innan att deras äldre fans inte skulle rösta lika många gånger som de yngre tittarna.
– Vi har nog lika stor publik, men äldre som inte vet hur man laddar ner en app. Vår publik som är 40 plus och röstar en gång, sedan tycker de att de har gjort sitt.

Håller med dig om att man kan förfäras av senaste avsnittet, men knappast se om eländet igen.
Hoppas mycket på kommande avsnitt
2016-02-21, 07:59
Medlem
Sunimods avatar
Mer gnäll av Lindarw

Citat:
– Nu har de etablerade och mer mogna artisterna åkt ut varje vecka, som Svenningsson förra veckan. Jag tror att det kan vara en teknikfråga. Vår publik har inte riktigt lärt sig hur man laddar ned en app, säger Lindarw och fortsätter:
– Det är bara det att de som är lite äldre har inte lärt sig det där. Det är möjligt att vi har lika många som röstar på oss som ungdomarna. Men de har gånger fem, gånger tio.

Hahahaha, patetisk förlorare som tror han har målgruppen bland de senila på ålderdomshemmen.
Han tror att felet är att folk inte kan ladda ner en app till mobilen, hahahaha

Transan är slut

källa
http://www.expressen.se/noje/lindarw...-sista-gangen/
2016-02-21, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Det är så tydligt att melodifestivalen är fullständigt genomsyrat av vänster/invandrings/hbtq. Konstant återkommer det inslag av vänsteråsikter. När oscar zia presenterades första gången sa de att han kom från X, vem han är och vad han gjort etc, men att han hade påbrå från italien.
När han vann sa de bara hans namn, och en sak till, just det, att han var italiensk..
Självföraktet är totalt. Detta var bara ett exempel. i henrik schyyferts stand up var det första han sa att invandrarna som kommit var välkomna.
vänsteråsikterna följs som en stark röd tråd genom hela skiten....

Håller med till fullo, alltid dras flyktingar upp, detta är ett underhållningsprogram och inte en politisk arena.
2016-02-21, 09:20
Medlem
TigerKids avatar
Äh, jag tycker Schyffert och Dirawi gjorde ett bra jobb!

Denna gång var det många artister som kan sjunga, ett hyfsat jämt startfält. Kanske var det ingen låt som stack ut som - wow - direkt. Zias låt Humans växer nog med lyssningarna. Både han och Lisa är bra sångare och artister som ser bra ut och kan vinna publikens sympati.

EDIT: Förra omgången fanns det ju artister, som inte klarade att sjunga sin låt, som gick vidare dessutom. Pirellis sjungande av programledarrepliker var bara krystade. Jo, jag förstår varför de gjorde så, för att hon var programledare men ändå inte. Fast det blev inte bra för det.
Senast redigerad av TigerKid 2016-02-21 kl. 09:24.
2016-02-21, 09:53
Medlem
Cykel-Ingemar.s avatar
Inte det bästa fältet kanske men gnska bra ändå som gick vidare. Blandsaft ja. Lisa Ajax är ju jätte-bra på scenen men låten kanske inte riktig vinnare.

/ Cykel-Ingemar
2016-02-21, 10:21
Medlem
TigerKids avatar
Till alla som gnäller, har ni kort minne? Inser ni inte hur bra vi har det i år?

Eller önskar ni Robin och Filippa Bark tillbaka?
2016-02-21, 10:26
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Till alla som gnäller, har ni kort minne? Inser ni inte hur bra vi har det i år?

Eller önskar ni Robin och Filippa Bark tillbaka?

Robin och Sanna var överlägsna Gina med bihang. Bark får de gärna hålla långt ifrån scenen. Bara för att något enligt dig var kasst förra året så måste man alltid relatera till det. Varför inte försöka få fram på riktigt bra programledare, inte bra relativt något dåligt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in