2016-02-20, 22:39
Medlem
Takpapps avatar
Den dr Schyffert r en pinsam fredetting. Helt otroligt att den s.k. "fria televisionen"* slpper in en sdan rabiat aktivist i ett underhllningsprogram och lter honom driva politik. De som betalar TV-avgift r bde skyldiga och drabbade. Borde ni kalla in JO, kanske? Vi andra tar oss bara fr pannan. Riktigt jvla osmakligt!

(* Jaha, fri frn sans, vett, balans, sanning, moral och snt, menar ni?)
2016-02-20, 22:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Den dr Schyffert r en pinsam fredetting. Helt otroligt att den s.k. "fria televisionen"* slpper in en sdan rabiat aktivist i ett underhllningsprogram och lter honom driva politik. De som betalar TV-avgift r bde skyldiga och drabbade. Borde ni kalla in JO, kanske? Vi andra tar oss bara fr pannan. Riktigt jvla osmakligt!

Du fr frst att det inte handlar om att "slppa in". Schyffert och Dirawi r dr fr att sprida mngkulturpropaganda. Det r sjlva orsaken till att de r dr.
2016-02-20, 22:59
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du fr frst att det inte handlar om att "slppa in". Schyffert och Dirawi r dr fr att sprida mngkulturpropaganda. Det r sjlva orsaken till att de r dr.

Du har frsts rtt. Drrarna mellan drhuset och SR/SVT str alltid vidppna.

Jag hoppas att jag slipper hra ngot av dagens bidrag ngon mer gng i mitt liv. Varfr kan man inte rsta fr vilket bidrag som borde komma sist? Jag skulle rstat p allihopa! En rejl slant till Radiohjlpen. Aprop det, var det inte en rtt ynklig summa det blev ikvll? Dvs rtt f som rstade pga att det bara var skit som spelades. Ingen bryr sig, och SVT-maffian och deras kompisar i call-centret kan ganska ltt ringa "rtt" lt till vinst.
Senast redigerad av Takpapp 2016-02-20 kl. 23:02.
2016-02-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nej de r dr fr att de r bra!
2016-02-20, 23:46
Medlem
Moffegrevs avatar
Var nog 20 r sedan Schyffert var rolig. Idag r han mest en sorglig parodi p sig sjlv. Kan han inte bara leva p aktieutdelningar och lmna ver facklan till ngn ny som kanske till och med r rolig?

Flyktingvurmande verkar vara en slags sista utvg fr fredettingar som vill in i rampljuset igen. Tragiskt sa bull.
2016-02-20, 23:51
Medlem
grymt bra av Schyffert idag, lite besviken dock p att han inte visade rven.
2016-02-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Var nog 20 r sedan Schyffert var rolig. Idag r han mest en sorglig parodi p sig sjlv. Kan han inte bara leva p aktieutdelningar och lmna ver facklan till ngn ny som kanske till och med r rolig?

Flyktingvurmande verkar vara en slags sista utvg fr fredettingar som vill in i rampljuset igen. Tragiskt sa bull.

dom gr det endast fr pengarna och kommer aldrig erknna annat.
2016-02-21, 00:11
Medlem
Schyffert var ju vrdels som alltid. Hur kan man tycka han r bra?!
2016-02-21, 00:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp

Jag skulle helt rligt vara lite ok om han nu var lite kul men han var ju inte det. Jag skulle tycka det var ok fr det r bara skmt om han nu hade lite talang och kunde vara rolig men det kan han typ inte.
2016-02-21, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
VAd fan gr dom andra killanra i Smilo ens p scen ? Dom r vl i gruppen och inte dansare ?

De lekte Swedish House Mafia, helt enkelt! Tyckte ocks de var meningslsa nr de inte sjng ngonting, men det r ju s houseartister upptrder...
2016-02-21, 01:04
Medlem
lighten-ups avatar
Jag tyckte Schyffert var bra ikvll! Han skmtade om ju sdant som vissa verkar mena att man ej fr skmta om i public service tv
2016-02-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Jag tyckte Schyffert var bra ikvll! Han skmtade om ju sdant som vissa verkar mena att man ej fr skmta om i public service tv
S du menar p fullt allvar att han skmt om mngfald var kul?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in