2016-02-20, 22:39
Medlem
Takpapps avatar
Den där Schyffert är en pinsam föredetting. Helt otroligt att den s.k. "fria televisionen"* släpper in en sådan rabiat aktivist i ett underhållningsprogram och låter honom driva politik. De som betalar TV-avgift är både skyldiga och drabbade. Borde ni kalla in JO, kanske? Vi andra tar oss bara för pannan. Riktigt jävla osmakligt!

(* Jaha, fri från sans, vett, balans, sanning, moral och sånt, menar ni?)
2016-02-20, 22:45
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Den där Schyffert är en pinsam föredetting. Helt otroligt att den s.k. "fria televisionen"* släpper in en sådan rabiat aktivist i ett underhållningsprogram och låter honom driva politik. De som betalar TV-avgift är både skyldiga och drabbade. Borde ni kalla in JO, kanske? Vi andra tar oss bara för pannan. Riktigt jävla osmakligt!

Du får förstå att det inte handlar om att "släppa in". Schyffert och Dirawi är där för att sprida mångkulturpropaganda. Det är själva orsaken till att de är där.
2016-02-20, 22:59
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Du får förstå att det inte handlar om att "släppa in". Schyffert och Dirawi är där för att sprida mångkulturpropaganda. Det är själva orsaken till att de är där.

Du har förstås rätt. Dörrarna mellan dårhuset och SR/SVT står alltid vidöppna.

Jag hoppas att jag slipper höra något av dagens bidrag någon mer gång i mitt liv. Varför kan man inte rösta för vilket bidrag som borde komma sist? Jag skulle röstat på allihopa! En rejäl slant till Radiohjälpen. Apropå det, var det inte en rätt ynklig summa det blev ikväll? Dvs rätt få som röstade pga att det bara var skit som spelades. Ingen bryr sig, och SVT-maffian och deras kompisar i call-centret kan ganska lätt ringa "rätt" låt till vinst.
Senast redigerad av Takpapp 2016-02-20 kl. 23:02.
2016-02-20, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nej de är där för att de är bra!
2016-02-20, 23:46
Medlem
Moffegrevs avatar
Var nog 20 år sedan Schyffert var rolig. Idag är han mest en sorglig parodi på sig själv. Kan han inte bara leva på aktieutdelningar och lämna över facklan till ngn ny som kanske till och med är rolig?

Flyktingvurmande verkar vara en slags sista utväg för föredettingar som vill in i rampljuset igen. Tragiskt sa bull.
2016-02-20, 23:51
Medlem
grymt bra av Schyffert idag, lite besviken dock på att han inte visade röven.
2016-02-21, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Var nog 20 år sedan Schyffert var rolig. Idag är han mest en sorglig parodi på sig själv. Kan han inte bara leva på aktieutdelningar och lämna över facklan till ngn ny som kanske till och med är rolig?

Flyktingvurmande verkar vara en slags sista utväg för föredettingar som vill in i rampljuset igen. Tragiskt sa bull.

dom gör det endast för pengarna och kommer aldrig erkänna annat.
2016-02-21, 00:11
Medlem
Schyffert var ju värdelös som alltid. Hur kan man tycka han är bra?!
2016-02-21, 00:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp

Jag skulle helt ärligt vara lite ok om han nu var lite kul men han var ju inte det. Jag skulle tycka det var ok för det är bara skämt om han nu hade lite talang och kunde vara rolig men det kan han typ inte.
2016-02-21, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
VAd fan gör dom andra killanra i Smilo ens på scen ? Dom är väl i gruppen och inte dansare ?

De lekte Swedish House Mafia, helt enkelt! Tyckte också de var meningslösa när de inte sjöng någonting, men det är ju så houseartister uppträder...
2016-02-21, 01:04
Medlem
lighten-ups avatar
Jag tyckte Schyffert var bra ikväll! Han skämtade om ju sådant som vissa verkar mena att man ej får skämta om i public service tv
2016-02-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Jag tyckte Schyffert var bra ikväll! Han skämtade om ju sådant som vissa verkar mena att man ej får skämta om i public service tv
Så du menar på fullt allvar att han skämt om mångfald var kul?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in