2016-02-21, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid
Till alla som gnäller, har ni kort minne? Inser ni inte hur bra vi har det i år?

Eller önskar ni Robin och Filippa Bark tillbaka?
Nog för att Filippa Bark var oerhört tråkig, men Henrik Skyffert var inte rolig någonstans igår. Han gör sig bäst i Killinggänget. Däremot Gina har jag inget emot.
2016-02-21, 10:37
Medlem
MasterBaits avatar
Schyffert var så pinsamt dålig.
Inte rolig för fem öre. Eller ens ett.
2016-02-21, 10:44
Bannlyst
Hur fan orkar folk se denna skit? Det är ju 100% skitartister från Idol.

Nä, tacka vet jag The Pinks!
2016-02-21, 10:46
Medlem
Citat:
Till alla som gnäller, har ni kort minne? Inser ni inte hur bra vi har det i år?

Sanna Nielsen var hjärtlig och rolig. Robin var rolig. Tillsammans gjorde de förra årets Melodifestival till
En proffsig SHOW. Detta året... Ja Gina är passé. Det känner hon nog själv. Alla är trött på henne, och
Hon försöker skapa en mer seriös image, men det blir bara tragikomiskt..
Gina och Petra Mede hade noll kemi. Inte heller med perelli, och gårdagen var bara patetisk..
Årets Mello är något slags desperat försök till en show, men det misslyckas...
Kanske kan det också bero på att svt lagt in en hög växel på vänsterpropaganda i år. Det har inte varit lika tydligt som åren före..
2016-02-21, 10:52
Medlem
Yavvays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Hur fan orkar folk se denna skit? Det är ju 100% skitartister från Idol

Den enda som varit med i Idol är Lisa Ajax, kallar du henne för skitartist så måste du ha vax i öronen.
2016-02-21, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deman
Hur fan orkar folk se denna skit? Det är ju 100% skitartister från Idol.

Nä, tacka vet jag The Pinks!
Ändå går du in i denna tråd och skriver av dig? Jag kan visserligen hålla med dig om att mellon blivit sämre med åren, men att gå in här och skriva hur dåligt det är utan att ens se det förstår jag bara inte.
2016-02-21, 11:01
Medlem
elliot1990s avatar
Jag får ge credd till Schyffert nu när jag sett mellanakten. Han är helt medveten om att gemene man inte är kritisk mot kvällspressen och media för fem öre. Vissa skulle kalla det folkförakt.

Ska vi tro på att Schyffert som köpte en våning i en av Stockholms innerstads dyraste bostadsrätter pratar med somalier Varför är skämten så sega för övrigt. Han har en förkärlek för kiss och bajs.
Senast redigerad av elliot1990 2016-02-21 kl. 11:09.
2016-02-21, 11:23
Medlem
TigerKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Sanna Nielsen var hjärtlig och rolig. Robin var rolig. Tillsammans gjorde de förra årets Melodifestival till
En proffsig SHOW. Detta året... Ja Gina är passé. Det känner hon nog själv. Alla är trött på henne, och
Gina och Petra Mede hade noll kemi. Inte heller med perelli, och gårdagen var bara patetisk..
Kanske kan det också bero på att svt lagt in en hög växel på vänsterpropaganda i år. Det har inte varit lika tydligt som åren före..

Håller med om Mede + Dirawi, men med Schyffert tycker jag kemin funkade bra.

Här är lite påminnelser om hur det var förra året: (Kroppen glömmer smärta)

Filippa Bark i Green Room del2 - Melodifestivalen 2015 (Malmö)
https://www.youtube.com/watch?v=2UxUY_oORZA

"Golare har inga polare" - skådespelarinsats från roliga timmen:

https://www.youtube.com/watch?v=DCsTRfaLz2M

Filippa Bark: Don't Compete In Musik - melodifestivalen 2015:
https://www.youtube.com/watch?v=Gd6ET9kEUW4

Filippa Bark i Green Room del2 - Melodifestivalen 2015 (Malmö):
https://www.youtube.com/watch?v=V4Q7inxp8A4
2016-02-21, 11:23
Medlem
Sunimods avatar
Citat:

Troligen uppskattar du paus "gubben" Jonas Gardell mer än 2008 års alternativ med Björn Gustafsson

Programledare då Kristian Luuk, betydligt mer professionell än en avdankad komiker som Henrik Schyffert

Eller som 2011 med Måns Zelmerlöw. Man behöver inte försämra eller dra fram skit när det borde finnas vettiga alternativ.
2016-02-21, 11:27
Medlem
TigerKids avatar
Och Clara Henry saknar ni väl!

https://www.youtube.com/watch?v=LWslrKCxDGY

Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Troligen uppskattar du paus "gubben" Jonas Gardell mer än 2008 års alternativ med Björn Gustafsson

...
Nej, Gardell är inte min största favorit. Men det är inte samma lidande som med Clara Henry och Filippa Bark.

Dessutom går du rätt långt tillbaka i tiden. Jag jämförde främst med förra året och 2014 och drog slutsatsen att en del som nu klagar på Schyffert & Gina har kort minne (eller bara en hang-up på "mångkulturen".)

Robin är rätt töntig dessutom... Vilka ligger dubbelvikta under hans eget program förresten? Dessutom är han polare med Filippa Bark, säkert han som drog in henne i projektet.
Senast redigerad av TigerKid 2016-02-21 kl. 11:34.
2016-02-21, 11:33
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2

Håller med, fattar inte varför de drog dit Gina igen. Sanne och Robin var däremot lyckade. Börjar Christer Björkman bli lite lat och rädd, kör med "säkra" kort? Funderar på detta då Petra Mede igen ska hålla ESC, vilket måste vara unikt och lite pinsamt, som om Sverige inte kan få fram andra duktiga programledare.
2016-02-21, 11:35
Medlem
fitz-humes avatar
Har sett denna tredje delfinal nu, och konstaterar att det var mediokra bidrag denna gång, de har ingen chans i finalen. Jag tror Wiktoria kommer att kamma hem segern. Men det är ju en delfinal kvar, så vi får se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in