Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Nej, jag tror verkligen inte det. Han är betydligt mer Ian Wachtmeister, om du nu ska hitta en NyD-parallell. Eller är han kanske den perfekta kombinationen? Bert är en rätt korkad och billig hästhandlare utan några som helst moraliska betänkligheter. Han gör pengar på vit makt-musik lika gärna som flyktingar - vad som än betalar sig. Ian är en betydligt skarpare typ. Naturligt aristokratisk (det ser jag även hos Trump), intelligent och med äkta patos. Jag vet inte hur bra Ian är på att göra pengar, men säg att Trump tar känslan för business från Bert så tar han allt annat från Ian. Jag tror verkligen på fullt allvar att Donald Trump bryr sig om USA, och västvärlden i stort, på riktigt. Han vill förändra. Jag menar, vad skulle en mångmiljardär annars ha för anledning att ge sig in i politiken så här? Han kan ju göra vad han vill. Vill han göra pengar så gör han det. Vill ha runda av och leva gott de sista åren gör han det. Det finns nånting där. Det skulle kunna vara storhetsvansinne, men jag tror att det är en äkta vilja att förändra innan det är för sent.
BS.
Trump gör vad som är bäst för Trump.Det är definitionen av hans liv och jag har följt honom sedan han kramade ballarna på Don King runt de stora boxningsfighterna på 80 talet.
Trump som individ är den mest lättlästa och endimensionella sorten.
Vill du ha en kapitalist med lite hjärna utanför ekonomins område så kan du välja valfri Rockefeller.
Trump är en nolla i sammanhanget och det är ingenting som varken hans ohyfsade verbala sätt eller hans girigt intjänade dollars kommer att ändra på.
At the end of the day Donald Trump is an imbecill.
Det finns inga vägar runt det och som supporter för republikanerna så är det tyvärr en nackdel att Trump nästlat sig in.
Han är en orm och en till stora delar idiot.