Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
Donald Trump är som Bert Karlsson fast på amerikanska.
Jag skulle självfallet icke bli det minsta förvånad om Trump omvandlar sig till asylbaron för mexikaner i framtiden alternativt röstar på Hillary Clinton i kommande presidentval.
Han är ju bara den typen av födsel och ohejdad vana,precis som Bert Karlsson.
Ingen egentlig ryggrad eller vidare moral..bara mammontokiga billiga individer innerst inne.
Nej, jag tror verkligen inte det. Han är betydligt mer Ian Wachtmeister, om du nu ska hitta en NyD-parallell. Eller är han kanske den perfekta kombinationen? Bert är en rätt korkad och billig hästhandlare utan några som helst moraliska betänkligheter. Han gör pengar på vit makt-musik lika gärna som flyktingar - vad som än betalar sig. Ian är en betydligt skarpare typ. Naturligt aristokratisk (det ser jag även hos Trump), intelligent och med äkta patos. Jag vet inte hur bra Ian är på att göra pengar, men säg att Trump tar känslan för business från Bert så tar han allt annat från Ian. Jag tror verkligen på fullt allvar att Donald Trump bryr sig om USA, och västvärlden i stort, på riktigt. Han vill förändra. Jag menar, vad skulle en mångmiljardär annars ha för anledning att ge sig in i politiken så här? Han kan ju göra vad han vill. Vill han göra pengar så gör han det. Vill ha runda av och leva gott de sista åren gör han det. Det finns nånting där. Det skulle kunna vara storhetsvansinne, men jag tror att det är en äkta vilja att förändra innan det är för sent.