2016-02-19, 18:30
Medlem
Ferry31s avatar
Vissa oklarheter om vilka som kommer spela och inte. Jag väljer därför att tvärt ändra strategin och spela på 5-4-1 istället. Planen nu är att inte hoppas på mål i första hand, utan bra betyg som ska ge bra modificatori. Jag satsar på att klara oavgjort här i första hand.
Citera
2016-02-19, 19:41
Medlem
anteri17s avatar
Mycket ändringar. Jag gillar rotation.

Sportiello

Maksimovic Manolas Miranda Rodriguez

Naingolan Benassi Vecino

Cerci Eder Insigne

Jag, som den självgode jävel jag är, fullkomligt älskar mitt lag. Jag möter nu Go Aheads bänkisar. Måtte jag nå 1 mål.
Citera
2016-02-19, 20:46
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Mycket ändringar. Jag gillar rotation.

Sportiello

Maksimovic Manolas Miranda Rodriguez

Naingolan Benassi Vecino

Cerci Eder Insigne

Jag, som den självgode jävel jag är, fullkomligt älskar mitt lag. Jag möter nu Go Aheads bänkisar. Måtte jag nå 1 mål.
Förstår att du älskar ditt lag, du har ju snott Maksimovic, Mirandra, Naingolan och Vecino från mitt lag i höstas

Maksimovic som för övrigt var skadad hela tiden.
Citera
2016-02-19, 20:48
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Vissa oklarheter om vilka som kommer spela och inte. Jag väljer därför att tvärt ändra strategin och spela på 5-4-1 istället. Planen nu är att inte hoppas på mål i första hand, utan bra betyg som ska ge bra modificatori. Jag satsar på att klara oavgjort här i första hand.
Ojdå, jag som trodde att jag skulle få möta ett 4-3-3, nu måste mina spelare prestera offensivt.
Citera
2016-02-19, 20:56
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ojdå, jag som trodde att jag skulle få möta ett 4-3-3, nu måste mina spelare prestera offensivt.

Man måste ju vara flexibel i detta och välja den rätta taktiken beroende på match. Tror inte alla som lirar detta är medvetna om hur starkt modificatori kan visa sig vara.
Citera
2016-02-19, 21:14
Medlem
Amors avatar
Citat:
Man måste ju vara flexibel i detta och välja den rätta taktiken beroende på match. Tror inte alla som lirar detta är medvetna om hur starkt modificatori kan visa sig vara.
Absolut, men ofta blir min taktik också utformad naturligt efter skador och liknande. Man vill ju alltid ha elva spelare som får poäng. Känns som ett nederlag om man skulle få den där tröstfyrapoängaren.
Citera
2016-02-20, 08:44
Medlem
Amors avatar
Vad hände med Dawkins övnings lag denna vecka, bara tre reserver?
Citera
2016-02-20, 20:16
Medlem
Ferry31s avatar
Go Ahead tar ett tidigt grepp om matchen. Tack Ionita för skottet!
Citera
2016-02-20, 20:28
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vad hände med Dawkins övnings lag denna vecka, bara tre reserver?

Dawkins övning bjuder nog inte på så bra motstånd denna vecka. Trodde jag fixat laget efter mercaton, där jag var ganska aktiv, men tydligen hade de ändringar jag gjort inte sparats, möjligen p.g.a fel avbytarantal.
Ganska trist med två inledande hemmaförluster men jag ska försöka bjuda på lite bättre motstånd framöver.
Citera
2016-02-20, 22:08
Medlem
anteri17s avatar
Miranda gör mål och min vinst är säkrad. Skönt att slippa poängtapp mot spöklaget.
Citera
2016-02-21, 16:56
Medlem
snillet_1s avatar
Belec med 11,5 i voto finale just nu. Bänkad.
Citera
2016-02-21, 19:50
Medlem
Amors avatar
Citat:
Go Ahead tar ett tidigt grepp om matchen. Tack Ionita för skottet!
Eurogol kommer igen. Jag tippar på att jag tar hem det här med 3-2 om bara mina spelare sköter sig hyfsat bra nu i slutet, i synnerhet min målvakt. Får gardera med att det kan bli oavgjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in